Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

hey allesammen jeg har fået nogle ketogan stikpiller jeg har bare et seriøst problem jeg kan ikke intage dem som de ellers er lavet til når jeg gør det for jeg sinsygt dårlig mave få sekunder efter og bliver nød til at gå på lokum jeg har prøvet 3 gange nu og gider ikke spilde flere på det.. men mit spørgesmål er så kan man indtage dem oralt på forhånd tak......

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Ja sagtens, har selv spist nogle idag faktisk.. Jeg skider dem også bare ud igen hvis jeg skal tage dem som de skal tages. Men pas nu endelig på med de sataner!! Man bliver så let hook!!

Junior medlem
Brugeravatar

mange tak morpheus det ville jeg så lige prøve en dag ville haft taget nogle iaften men tog morfin i stedet virker også fint på mig har taget 40 mg indtil vidre men skal da lige have et par stykker til men bare rolig jeg ved hvad jeg laver ...........men tak for hjælpen og ha en god aften

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vordingborg / Ottawa, Canada
Kan du slet ikke holde dig? Man kan ikke undgå at få "sk*detrang" og lidt, erm... "tyndprut". Men hvis du ligger dig på maven og kan holde dig i 20 minutter, så er det meste absorberet, og så er det helt ok at tømme den ud. Ellers så prøv at del den, sæt halvdelen op, vent 20 minutter, tøm den ud, og så sætte resten op. Du optager mere ved rektal administration, nemlig.

Men som en anden har sagt engang i en anden tråd, så er der ikke så stor forskel på Ketogans virkning uanset indtagelses-metoden, så det er ikke al for stor besværlighed værd.

Junior medlem
Brugeravatar

jeg har prøvet at holde det inde men det kan jeg bare ikke mere en få minutter så får jeg sindsygt ondt i maven og så det bare på lokum i en helveds fart. men som jeg sagde prøvede jeg 3 gange men uden held så jeg spiser dem bare næste gang men der skal lige gå nogle uger før jeg gør det for jeg var helt blæst på morfin i fredags let efter jeg skrev tråden........

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
john gotti skrev:
hey allesammen jeg har fået nogle ketogan stikpiller jeg har bare et seriøst problem jeg kan ikke intage dem som de ellers er lavet til når jeg gør det for jeg sinsygt dårlig mave få sekunder efter og bliver nød til at gå på lokum jeg har prøvet 3 gange nu og gider ikke spilde flere på det.. men mit spørgesmål er så kan man indtage dem oralt på forhånd tak......

Jeg havde også samme problem som dig. Jeg kan huske en af de første gange, hvor jeg tog en og gik ud af mit hjem ligeefter - det endte i noget vanvittigt løberi efter et toielet 10 min senere. Jeg har nok prøvet lidt over 10 gange med samme sørgelige toiletbesøg som resultat.

Jeg har haft succes med at skære suppositoriet i stykker og komme det i gelatine kapsler og sluge kapslerne.
Hvis ikke du har gelatine kapsler, kan du skære suppositoriet i diske og rulle stykkerne til noget du kan sluge.
Det er sjovt jeg lige ser denne tråd idag, fordi idag prøvede jeg suppositorierne af bagvejen - 2 med ½ times mellemrum uden at bemærke nogle problemer med at noget ville ud igen. Jeg tænker det betyder noget om man putter lidt creme på suppositoriet og man generelt prøver på ikke at få lukket luft med op.

Medlem

Trainspotting, anyone? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]