john gotti skrev:
hey allesammen jeg har fået nogle ketogan stikpiller jeg har bare et seriøst problem jeg kan ikke intage dem som de ellers er lavet til når jeg gør det for jeg sinsygt dårlig mave få sekunder efter og bliver nød til at gå på lokum jeg har prøvet 3 gange nu og gider ikke spilde flere på det.. men mit spørgesmål er så kan man indtage dem oralt på forhånd tak......
Jeg havde også samme problem som dig. Jeg kan huske en af de første gange, hvor jeg tog en og gik ud af mit hjem ligeefter - det endte i noget vanvittigt løberi efter et toielet 10 min senere. Jeg har nok prøvet lidt over 10 gange med samme sørgelige toiletbesøg som resultat.
Jeg har haft succes med at skære suppositoriet i stykker og komme det i gelatine kapsler og sluge kapslerne.
Hvis ikke du har gelatine kapsler, kan du skære suppositoriet i diske og rulle stykkerne til noget du kan sluge.
Det er sjovt jeg lige ser denne tråd idag, fordi idag prøvede jeg suppositorierne af bagvejen - 2 med ½ times mellemrum uden at bemærke nogle problemer med at noget ville ud igen. Jeg tænker det betyder noget om man putter lidt creme på suppositoriet og man generelt prøver på ikke at få lukket luft med op.