Umiddelbart lyder det som en rigtig rar combo. MEN de fleste speedballs er ret farlige mht. cardiovaskulære effekter. En bruger herindefra var elitesvømmer og døde på kokain+metadon - han var altså elitesvømmer og må forventes at have haft en fornuftig fysik. Ligeledes har jeg læst om dødsfald på bluelight, hvor folk der ikke rigtig havde nogle af risikofaktorerne for hjerte-kar-hændelser døde på speedsballs... altså rakethøje doser, men af at deres hjerte stod af pga. comboens effekter på hjertet. Det er lidt svært at forklare, hvad det er præcist der gør det farligt og den almindelige historie med at kokain stimulere hjertet og opiater får hjertet til at slappe af er lidt slap og forklarer i realiteten ikke særligt meget. Af hvad jeg har læst mig frem til af HR på området er: tag kokainen (upperen) først og når effekten er taget af så bruger du downeren. I et tidsperspektiv med MDMA ville det være en fx at tage MDMA'en og så 4 timer efter tage ketogan'erne. Med kokain kunne du tage ketoganerne lidt efter du har taget den sidste line kokain fx.
Jeg har læst at folk der tager MDMA og så tager oxycodon mod slutningen af hvor effekten topper, beskriver den effekt man så får af oxycodonen som en eufori, der er lige så lækker som da MDMA først satte ind

Ketogan er et vildere opiat end oxy, så jeg er interesseret i at høre, hvad du synes om det (også selvom du tog det oveni hinanden)?
Må jeg spørge, hvor mange ketoganer du tog(/tager af gangen)?