Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

På et board med hovedsagligt unge mænd, bliver denne tråd nok hurtigt lidt lummer; men der plejer at være højt til loftet herinde så jeg prøver :-)

De sidste 2 gange jeg har prøvet LSD (ud af 4 i alt) har jeg oplevet en utrolig "sexuel" stimulering - bruger gåseøjne fordi det ikke sex som jeg normalt forstår det...

Det starter under come-up, jeg føler et fantastisk energiflow... som om jeg kan føle ALT energi i hele min krop omdirigeres, fra arme, ben osv mod mit underliv og den vej "ud" - vi snakker ikke kønsdele, erektion og den slags; men at energiflowet ledes samlet gennem et udefinerbart punkt i underlivet og så egentlig bare forsætter den vej "ud" foran mig...
.... Første gang blev jeg helt flov og så mig omkring for at se om nogen lagde mærke til det og jeg endte med at presse lårene hårdt sammen; men det gør det næsten bare værre :-)

Jeg oplevede det første gang, forrige gang jeg tog LSD og tænkte ikke nærmere over det, før det gentog sig senere på aftenen mens jeg stod op og snakkede med en anden - her begyndte det igen, denne gange bare kraftigere og som om jeg sugede energi direkte fra jorden op igennem mine fødder og gennem luften via mine hænder, alt energi gik til det der punkt i underlivet... Det kulminerede med at jeg fik nogle få korte, men kraftige sammentrækninger i underlivet og udstødte sågar et lille suk fik jeg af vide bagefter... Synes unægtelig det var lidt underligt, nærmest som en orgasme; men slog det lidt hen igen for der var jo slet ingen anledning, berøring , sexuel stemning eller noget i den retning... Tænkte lidt på om det kunne være sådan noget tantra agtigt noget; men kender ikke rigtig noget til det andet end det vist er noget med "sex" uden berøring og slog det hen igen...

Men her sidste gang jeg prøvede LSD gentog det sig under come-up, endnu kraftigere end jeg huskede det fra sidst - den følelse minder mest af alt om de sidste sekunder inden man kommer... altså en virkelig intens, nærmest sugende fornemmelse i underlivet - bortset fra her er ingen stimulering, ingen erektion og det føles ikke som om det er direkte i kalorius, nærmere i maven umiddelbart bagved...
Bedst som det stod på passede det lige med playlisten ramte noget musik som virkelig kan gøre mig glad og jeg lukkede øjnene fordi det blev så intenst at jeg igen fik de kramper i mellemgulvet/underlivet - og denne gang var jeg slet ikke i tvivl, det var præcis som at få en orgasme... Jeg oplevede vel en 5-6 gange i træk, med små pauser imellem, med de kramper over et kvarters tid og det var helt seriøst så jeg bed i en sofapude og klemte fast om sofaen med hænderne imens og bagefter var jeg varm, forpustet og træt, som man kun kan være efter en ordentlig tur på lagnerne
Jeg sad alene i en sofa og de 2 andre sad i nogle stole i den anden ende af rummet og havde ikke opdaget noget, så er lidt usikker på om det hele er foregået i mit hoved eller de bare ikke har lagt mærke til det... Jeg følte i hvert fald jeg vred mig godt og grundigt på sofaen...

Nogen der har oplevet noget lignende - jeg ved dårligt om jeg skal føle mig flov eller glad; men det er en sindssyg oplevelse synes jeg? LSD er sgu et spændende stof :mrgreen:

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Denne velskrevede triprapport af Felix beskriver en oplevelse der minder lidt om din (men vildere :)): Tantra for en

Det lyder som noget utroligt sundt der foregår i din krop, det er lidt ærgeligt at du føler dig ubekvem ved det der sker fordi der er andre i rummet, måske du blokerer for en dybere forløsning? Du kan evt. prøve et trip alene hvor du kan give dig helt hen, evt. med indviede kontaktpersoner på telefonen eller i et andet rum, så du kan udforske dybden i det der sker.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Jeg var til Little Earth i fredags hvor jeg indtog LSD. Da det var på sit højeste sad jeg i bilen med nogle kammerater og sugede gas. Efter adskillige patroner, uden at have lagt mærke til det, begynder jeg at ryste, og jeg får en følelse af jeg kommer / får en orgasme. Hvor jeg efter slapper totalt af, og har en rigtig god følelse i min krop. Jeg fortæller det til mine venner, som bare synes det er fedt, og vi fester videre.

Gassen hjalp helt sikkert med til at jeg fik det som jeg gjorde, men på tidspunket havde jeg det rigtig godt med mine venner (Jeg er ikke homoseksuel) som sikkert også hjalp en god del til at det skete. Jeg synes det var en virkelig dejlig oplevelse, og hvis du fortæller dine venner om dine oplevelser, kan det være de accepterer det, og at du så derefter videre kan nyde det i fulde drag når det sker.

Bare mine to cent.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Kender udemærket den følelse du beskriver og jeg får den faktisk hver gang jeg tager LSD.

Jeg oplever den kun under come up, de der 10-20 minutter hvor den psychedeliske effekt ikke er slået ind i nu og man kun mærker LSDén fysisk. Specielt de første gange jeg tog LSD var denne fase præget af ekstrem eurofori, som faktisk mindede en del om MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er dejligt at læse andre også har oplevet dette, så tyder det ikke på jeg er helt tosset ha ha...

Trixzadelic: Jeg har fortalt mine venner (som var der) om det; men det virkede ikke rigtig som om de troede på mig - men det skal nok komme, det er normalt et par gode tætte kammerater jeg tripper med, så jeg er sikker på der er plads til jeg vrider mig lidt på sofaen i vellyst også :-)

Ateist: Mit sidste trip var også (i starten) præget af en MDMA lignende tilstand, komplet med hedeture og ekstrem eurofori, som jeg normalt forbinder med MDMA - det har jeg ikke oplevet de andre gange; men måske er det fordi jeg er mere fortroligt med at trippe nu og derfor kan slappe bedre af og nyde trippet?
Og med hensyn til "orgasmerne", så fik jeg lidt det indtryk at jeg kunne fremprovokere dem når det er ved at være.... Helt klart noget der skal udforskes nærmere næste gang, for det er jo bestemt behageligt sålænge set og setting tillader man kan udleve dem...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Wow, det lyder spændende. Håber jeg oplever det, når jeg forhåbentlig snart finder lejlighed til jomfruturen! :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
LSDrøje er du dreng eller pige?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg har fået "mentale orgasmer" flere gange altså på denne måde som du beskriver det, men det har bare ikke været på LSD..
Men på Kokain og mdma fx..
Jeg har igen erfaringer med LSD så jeg ved ikke rigtigt om det er noget du kan bruge til noget det jeg skriver, men det kan i hvert fald helt sikkert ske!! Min rigtigt gode ven har det på samme måde lige med LSD.
Peace Morpheus

Medlem
Brugeravatar

Helt sikkert, sådan skal det være. LSD er en vidunderlig substans, og jeg føler tit at jeg lære noget nyt når jeg tripper som jeg kan tage med i rygsækken, og bruge næste gang jeg skal trippe.

En af mine venner kan lege med "musikken" han kan styre mine visuals 100% i takt med musikken, og når jeg har æren af at trippe med ham, kan han underholde mig i flere timer. Det er som om han kan sætte mig i trance / hypnotisere mig.

Han har tit prøvet at lære mig det, men jeg er slet ikke på samme niveau som ham.

Medlem
Brugeravatar

Trixzadelic skrev:
En af mine venner kan lege med "musikken" han kan styre mine visuals 100% i takt med musikken, og når jeg har æren af at trippe med ham, kan han underholde mig i flere timer. Det er som om han kan sætte mig i trance / hypnotisere mig.

Han har tit prøvet at lære mig det, men jeg er slet ikke på samme niveau som ham.

Det lyder interessant; kan du være sød at uddybe det lidt? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Trixzadelic skrev:

Haha, det minder mig om en af mine bekendte, som altid laver armbevægelser til Shpongle, når man er på syre med ham.
Han har hele kroppen med ind i det, og bruger munden til at lave sådan nogen bobler med, som man kun kan fornemme når man er ramt af syren.

Det er genialt, og sætter pris på det overskud han viser for at booste ens trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:
LSDrøje er du dreng eller pige?

Ulige personnummer, så jeg står op og tisser :-)

Medlem
Brugeravatar

Han kan forme mine visuals, strække dem, trække dem fra mine øjne også tilbage igen.

Han sidder og laver de mest underlige ting, og til et specielt nummer laver han noget han kalder "Mexicaner-baren" hvor han sidder og opfører sig som en bartender der presser citroner, mixer drinks og kaster med flaskerne i luften og griber dem igen. Når han gør det så føler jeg 100% jeg sidder og kigger på en bartender et sted i et varmt land.

Det er lidt svært at forklare, det skal opleves.

Det virker måske lidt underligt, det er svært at forklare noget der skal opleves :D

@Halose . Ham mine kammerat laver også tit noget med sin mund der får visuals til at forme sig efter hans mund, det ser for grineren ud :D

Medlem
Brugeravatar

Er doven og har travlt, men ville alligevel hurtige smide en post.

Billede
kilde: http://www.chakramagic.com/throat_chakra.htm

Chakra (udtale: 'sjakra, af ordet cakrá fra sanskrit, som betyder 'hjul') er syv centre, som indenfor hinduisme og buddhisme regnes for psykiske energicentre, der ligger fra issen ned langs rygsøjlen.
Kilde: wikipedia.dk

Meget hurtig post, but you get the point.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]