På et board med hovedsagligt unge mænd, bliver denne tråd nok hurtigt lidt lummer; men der plejer at være højt til loftet herinde så jeg prøver

De sidste 2 gange jeg har prøvet LSD (ud af 4 i alt) har jeg oplevet en utrolig "sexuel" stimulering - bruger gåseøjne fordi det ikke sex som jeg normalt forstår det...
Det starter under come-up, jeg føler et fantastisk energiflow... som om jeg kan føle ALT energi i hele min krop omdirigeres, fra arme, ben osv mod mit underliv og den vej "ud" - vi snakker ikke kønsdele, erektion og den slags; men at energiflowet ledes samlet gennem et udefinerbart punkt i underlivet og så egentlig bare forsætter den vej "ud" foran mig...
.... Første gang blev jeg helt flov og så mig omkring for at se om nogen lagde mærke til det og jeg endte med at presse lårene hårdt sammen; men det gør det næsten bare værre

Jeg oplevede det første gang, forrige gang jeg tog LSD og tænkte ikke nærmere over det, før det gentog sig senere på aftenen mens jeg stod op og snakkede med en anden - her begyndte det igen, denne gange bare kraftigere og som om jeg sugede energi direkte fra jorden op igennem mine fødder og gennem luften via mine hænder, alt energi gik til det der punkt i underlivet... Det kulminerede med at jeg fik nogle få korte, men kraftige sammentrækninger i underlivet og udstødte sågar et lille suk fik jeg af vide bagefter... Synes unægtelig det var lidt underligt, nærmest som en orgasme; men slog det lidt hen igen for der var jo slet ingen anledning, berøring , sexuel stemning eller noget i den retning... Tænkte lidt på om det kunne være sådan noget tantra agtigt noget; men kender ikke rigtig noget til det andet end det vist er noget med "sex" uden berøring og slog det hen igen...
Men her sidste gang jeg prøvede LSD gentog det sig under come-up, endnu kraftigere end jeg huskede det fra sidst - den følelse minder mest af alt om de sidste sekunder inden man kommer... altså en virkelig intens, nærmest sugende fornemmelse i underlivet - bortset fra her er ingen stimulering, ingen erektion og det føles ikke som om det er direkte i kalorius, nærmere i maven umiddelbart bagved...
Bedst som det stod på passede det lige med playlisten ramte noget musik som virkelig kan gøre mig glad og jeg lukkede øjnene fordi det blev så intenst at jeg igen fik de kramper i mellemgulvet/underlivet - og denne gang var jeg slet ikke i tvivl, det var præcis som at få en orgasme... Jeg oplevede vel en 5-6 gange i træk, med små pauser imellem, med de kramper over et kvarters tid og det var helt seriøst så jeg bed i en sofapude og klemte fast om sofaen med hænderne imens og bagefter var jeg varm, forpustet og træt, som man kun kan være efter en ordentlig tur på lagnerne
Jeg sad alene i en sofa og de 2 andre sad i nogle stole i den anden ende af rummet og havde ikke opdaget noget, så er lidt usikker på om det hele er foregået i mit hoved eller de bare ikke har lagt mærke til det... Jeg følte i hvert fald jeg vred mig godt og grundigt på sofaen...
Nogen der har oplevet noget lignende - jeg ved dårligt om jeg skal føle mig flov eller glad; men det er en sindssyg oplevelse synes jeg? LSD er sgu et spændende stof