Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Var så heldig at falde over nogen af dem her, har desværre ikke haft mulighed for at få dem afprøvet endnu, men måske nogen herinde har prøvet de samme mærker :)

her er lige et par billeder det skal i da ikke snydes for ;) .

Nogen som kan komme med et bud om styrke ? selvom det er svært da det jo kan være forskellige batches .

Forside Billede

Bagside Billede

Uploaded with ImageShack.us

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
De gange jeg har forsøgt mig med dem, har de virket pragtfuldt!

Jubilæums mærket er vidst relativt kraftige så vidt jeg husker.

Happy trippin' ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Du kan INTET sige ud fra et billede. Det print, du har fået fat i der, kan købes på ebay (som blanke ark), så alle med flydende LSD kan lave de "dobbeltdyppede Hofmanns jubilæums mærker". Det svarer lidt til at uploade et billede af en lyserød pille med et Rolex-logo og spørge til, hvor meget MDMA, der er i dem.

Dedikeret medlem

noname skrev:
Du kan INTET sige ud fra et billede. Det print, du har fået fat i der, kan købes på ebay (som blanke ark), så alle med flydende LSD kan lave de "dobbeltdyppede Hofmanns jubilæums mærker". Det svarer lidt til at uploade et billede af en lyserød pille med et Rolex-logo og spørge til, hvor meget MDMA, der er i dem.

At det så stort set aldrig sker er noget andet :D

Medlem

Gartnersvinet skrev:
Nogen som kan komme med et bud om styrke ? selvom det er svært da det jo kan være forskellige batches.

Jeg har spist mærker med samme print over de seneste par måneder. Ud fra deres styrke vil jeg tro det er alt mellem 70-100ug.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg spiste nogle af dem for et par måneder siden, samme print, efter sigende friske og jeg blev da også ramt derefter. Jeg har ingen idé om styrken, men 1 mærke sendte mig afsted som jeg aldrig har været sendt afsted før, men derfor kan de stadig godt bare ligge mellem 100 og 150 ug.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Citat:
dobbeltdyppede

Mhmm..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Link skrev:
Citat:
dobbeltdyppede

Mhmm..

Billede

Admin
Brugeravatar

@Lange og Snoezel: Hvad baserer I jeres mål for styrke på? Har I flere gange siddet og vejet rent LSD af, og kan derfor vurdere styrken? Personligt kan jeg ikke selv vurdere styrken på stoffer, jeg har siddet og vejet af flere gange. Kun om det er lav, medium eller stærk dose. Desuden kommer det an på situationen, sindstilstand den pågældende dag osv.

Det kan godt virke en smule pedantisk. Men jeg synes det virker lidt omsonst at komme med konkrete tal på dosen, udfra en indtagelse af det pågældende stof. Før det batch er analyseret, kan man ikke udtale sig om konkrete mængder aktivt stof :)

/Og nu har jeg fået lyst til is i øvrigt :P

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Imp skrev:
@Lange og Snoezel: Hvad baserer I jeres mål for styrke på? Har I flere gange siddet og vejet rent LSD af, og kan derfor vurdere styrken? Personligt kan jeg ikke selv vurdere styrken på stoffer, jeg har siddet og vejet af flere gange. Kun om det er lav, medium eller stærk dose. Desuden kommer det an på situationen, sindstilstand den pågældende dag osv.

Det kan godt virke en smule pedantisk. Men jeg synes det virker lidt omsonst at komme med konkrete tal på dosen, udfra en indtagelse af det pågældende stof. Før det batch er analyseret, kan man ikke udtale sig om konkrete mængder aktivt stof :)

/Og nu har jeg fået lyst til is i øvrigt :P

At jeg har læst mig frem til, at styrken på et trip / mærke som regel ligger mellem 80 og 120 ug eller noget i den stil. Jeg har ikke spist syre ret mange gange, men har fået et mærke af én herindefra, som skulle menes at vide en del om det, hvor jeg fik at vide at det lå på omkring de 120. Hvis vi antager at han har ret, så er de nye 2010 mærker, i hvert fald IMO, stærkere. Men manden vil jo bare have et estimat, og det fik han, udfra bedste sjusse evne. Men jeg kan da også sige det på en anden måde Imp; DE ER STÆRKE!!!

Skål :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Jeg fik nogle for nyligt som ikke var specielt gode. Men som det er nævnt tidligere i tråden, kan man ikke sige præcis om dem du har fået i hænderne er noget værd. Det eneste er vel at prøve sig frem.

Mon ikke det også bliver inden for nærmeste fremtid ? :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Folk har det med at overvurdere styrken, langt de fleste mærker på det danske marked ligger mellem 25-60 mics. Jeg har for nogle år siden fået doseret 100 mics i en dråbe, og det var væsentligt stærkere end det, jeg tidligere var blevet præsenteret for som 100 mics (og ja, jeg var sikker på dosen, det var 10,0mg krystal vejet ud på analysevægt og opløst under kontrollerede forhold).

@Vinkelsliber: Det er fordi vi ikke gider pillediskussioner herinde, det var blot et tænkt eksempel ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
der er jo vildt stor forskel på hvordan det virker, så at bedømme potens ud fra en µ skala er helt i jorden IMO, men det er jo den nemmeste fællesnævner vi har!

anyway er der sjældent over 100µ i et mærke, læste en spansk analyse af testede mærker, og der var et SKRÆMMENDE lavt indhold af LSD, som "forskerne" også understregede da de fleste forbier og "psykoser" bliver udløst af et for lav indtagelse af LSD da man bliver fanget imellem trippet.

tror gennemsnittet lå på 40µ eller mindre. og an huske kun 2 lå over 100µ som jo siges at være threshold!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
noianoia skrev:
der er jo vildt stor forskel på hvordan det virker, så at bedømme potens ud fra en µ skala er helt i jorden IMO, men det er jo den nemmeste fællesnævner vi har!

anyway er der sjældent over 100µ i et mærke, læste en spansk analyse af testede mærker, og der var et SKRÆMMENDE lavt indhold af LSD, som "forskerne" også understregede da de fleste forbier og "psykoser" bliver udløst af et for lav indtagelse af LSD da man bliver fanget imellem trippet.

tror gennemsnittet lå på 40µ eller mindre. og an huske kun 2 lå over 100µ som jo siges at være threshold!

Har du evt. et link til den analyse? Bare af ren nysgerrighed.

Medlem
Brugeravatar

noianoia skrev:

Jeg mener at treshold dosen ligger på en 20-25 stykker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lysergic_acid_diethylamide

Og skulle det være denne her analyse?

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article3.shtml

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
De virkede som de skulle, ikke noget udover det sædvanlige, men de opfyldte det job som de var blevet lavet til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
unb skrev:
noianoia skrev:

Jeg mener at treshold dosen ligger på en 20-25 stykker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lysergic_acid_diethylamide

Og skulle det være denne her analyse?

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article3.shtml

præcis :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]