Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Go'aften folkens !

Sagen er den at jeg har fundet et par gram amfetamin godt gemt i en af mine skuffer. Jeg vil skyde på at det ihvertfald er 6 mrd gammelt.
Skal jeg forvente nogen rus overhovedet ved indtag? Det var/er relativt go' gadeamf.

Eller skal det bare i skraldespanden - Kan det overhovedet holde så længe? Det har været opbevaret i en almindelig zip pose.

Bl0d/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Prøv dig frem haha? :D

mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej tak. Ville gerne lige høre om der er en som ved noget mere =)
Har ikke lyst til at fylde mig med amfetamin som alligevel ikke virker. Og der går lang tid før jeg skal indtage amfetamin igen. Men jeg regner da stærkt med at amfem er nedbrudt?

Dedikeret medlem

Det virker sikkert stadig helt fint. Amfetaminer er såvidt jeg ved generelt ret stabile (ligesom deres "slægtninge" phenethylaminerne).

Admin
Brugeravatar

Jeg kan ikke se, hvorfor det sku være nedbrudt? Amfetamin sulfat er ret stabilt. Luften i rummet får det selvf til at blive nedbrudt hurtigere, men hvis det har ligget nogenlunde køligt og lufttæt burde det virke fint.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg har haft amfetamin liggende i over et år (hvordan det så end lod sig gøre) og da jeg fandt igen virkede det ganske glimrende, så læg det roligt i skuffen igen til du får lyst til det :)

Medlem

Hvorfor er det aldrig mig, der finder gamle rester? :roll:

For at svare på dit spørgsmål, så er jeg enig med de andre. Det burde stadig virke ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det har ligget lys- og lufttæt, så her er endnu en good2go.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved heller ikke hvorfor det skulle være nedbrudt. Det var bare en tanke, nu hvor det har ligget i mange måneder. Men det lyder da lækkert.
Hvis det kan klare 6 måneder, kan det også ligge i skuffen indtil næste gang =)

Takker!

Junior medlem
Brugeravatar

Kan det sagtens her for et par uger siden fandt jeg faktisk også et par gram som jeg havde glemt alt om ligesom dig. og det virkede stadig super :)

Medlem

Det er ikke mere end et par måneder siden da jeg skulle lave afsluttende eksamensopgave på min studie, at jeg besluttede mig for at tage noget amfetamin. Det havde ligget et halvt års tid i en skuffe også - mørkt og tørt, men ikke køligt (stuetemperatur). Jeg drak det, og arbejdede løs i næsten 30 timer. Det fungerede nogenlunde (jeg husker bestemt en (lidt) mindre virkning), men jeg fik utrolig dårlig mave, ubehag og opkastfornemmelser flere gange under rusen, så ét eller andet var der sket med stoffet.

Jeg prøvede nogle uger efter (da jeg skulle læse til eksamen) at indtage samme dosis amfetamin (samme indtagelsesmåde), fra samme batch, men som dog havde ligget i fryseren, og der var absolut intet ubehag...

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om der er andre ting der har spillet ind, eller om netop mit amfetamin har været cuttet op med noget lort...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]