Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hej alle.
jeg skal prøve x for første gang her i weekenden, men jeg er ikke sikker på hvor meget jeg skal tage, da det jo er min første gang.

jeg er heller ikke sikker på, hvad virkningen 100% skal være, så er der nogen, der kan forklare mig det, så der lige pludselig ikke sker noget uventet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Velkommen til Psychedelia.
Her kan du læse om det aktive stof i pillerne: http://en.wikipedia.org/wiki/MDMA
Bare start med en enkelt, doserne kan variere. vennen/pusheren du får dem af har måske en idé om hvor mange mg, der er i.
En god start dose er i hvert fald omkring 90-120mg.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
x = ?

Ecstacy?

Uanset hvad det er du skal prøve, vil det være smart at forberede sig grundigt - hvilket betyder en god gang læsning - netop så der ikke sker noget helt uventet.. Hvis jeg var dig, ville jeg udskyde det mindst en uges tid, så du kan få sat dig rimeligt ind i tingene

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Hey hvis det er ecstacy du har tænkt dig at prøve skal det lige siges at du ikke kan være hundrede på hvad der er i pillerne. Prøv at hør dem du kan skaffe pillerne af hvad der er i hvis de har styr på det, så det nemmere at forberede sig. Og så er en god grundregel vel at tage en meget lille dose til at starte med, man kan altid dose op men ikke ned. Så måske en halv pille til at starte med

Junior medlem

Kvart skrev:
Hey hvis det er ecstacy du har tænkt dig at prøve skal det lige siges at du ikke kan være hundrede på hvad der er i pillerne. Prøv at hør dem du kan skaffe pillerne af hvad der er i hvis de har styr på det, så det nemmere at forberede sig. Og så er en god grundregel vel at tage en meget lille dose til at starte med, man kan altid dose op men ikke ned. Så måske en halv pille til at starte med

okay. :)
min ven siger, at han kan skaffe noget, der er lidt bedre end standard.
og han kan også skaffe noget, der hedder blue diamond.
så hvis jeg nu tager det, der er lidt bedre end standard, kan jeg så tage en hel pille?
- min ven har sagt, at ham og hans ven har prøvet det før, og at det er iorden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
uhhhh "E"
man kan slet ikek være sikker på hvad der er i. ikke at det behøver at være dårligt.
men det er svært for os, og dig , at vide hvad der skal til at ske, da man ikek ved hvad de indeholder.
Jeg ville selvfølgelig anbefale dig at prøve MDMA, der er det aktive stof der GERNE skulle være i. istedet. hvis det er til at få fat på-
men vil også tilføje at jeg 2 gange har prøvet E der var noget af det dejligste jeg har prøvet i mit liv., og begge gange tog jeg faktisk kun en halv.
og alle andre gange jeg nogen sinde har prøvet E har jeg kastet op eller fået det utrolig skidt.
så pas på med det.
spis kun en halv tilat starte med og se om din krop kan li det.
ikke at jeg vil give dig noia på, for tror egentlig bare jeg har fået utrolig dårlig E, da det ikke er noget nogen af os går op i, vi vil meget hellere ha MDMA og diverse andre ting i rene former.

but good luck, det skal nok blive fedt!! skriv en trip rapport! altid dejligt at have sit første trip på papir! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
kom lige til at læse overskriften igen så:
det der NOK kommer til at ske er : først vil du mærke din krop begynder at blive varmere, det er tit lidt mærkeligt da man kan ha det varmt inden i. men fryse på huden. so dont be alarmed!
når det sker, ved du at de skal til at "kicke" in, derfra skal du passe på du ikke kommer til at give for mange øl ud til alle du ser, da du vil blive utrolig glad, åben og imødekommende ;) skete for mig første gang. gav en hel bar øl. enda mine penge til fremmede..
mange begynder at skære tænder så tyggegummi er også en god ting at ha ved hånden, hvis dette skulle irritere dig.
ellers er det bare at lytte så godt du kan på din krop og huske at drikke vand.

og så syntes jeg det også utrolig vigtigt du er obs på at dagen efter er du nok lidt "nedtrygt" det er meget forskelligt fra person til person. men hvis du føler det hele er lidt trist, så skal det nok blive godt igen når din serotonin balance er tilbage :) bare så det ikke kommer bag på dig :)

Medlem
Brugeravatar

Hvis dine venner siger god for den, og de har prøvet det før, kan det ikke gå helt galt. Jeg håber du får en god første gang. :)
Meld endeligt tilbage eller skriv en trip rapport.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg ville personligt den dag idag ikke røre en pille medmindre jeg kunne få den testet først.
Så test dine piller inden du stopper dem i hovedet ! der kan være så meget lort i dem,
stoffer der føltes som MDMA men som bestemt er en del farligere at indtage i ukontrollerede mængder.

Hvis jeg var dig ville jeg få skaffet mig noget MDMA og en vægt.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Hvis jeg var dig ville jeg få skaffet mig noget MDMA og en vægt.

Helt bestemt det bedste råd!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ja, forhør din kontakt om han ikke kan skaffe dig MDMA krystaller istedet :)

Læg mærke til at du, under comeup, lige inden du når peaket, kan føle at det går for hurtigt. Du føler dig nervøs og er urolig. Dette har jeg oplevet de første gange, men har hver gang kort efter følt den herlige forløsning af at nå peaket, hvor jeg igen er faldt til ro og har nydt rusen fuldt ud :)

Medlem
Brugeravatar

Hvis det er X, som i piller, så håber jeg virkelig du har styr på hvor du får dem fra. Der kan være ALVERDENS skidt i.
Jeg siger: skaf mdma(krystaller) hvis du kan komme til det i stedet.
Det er bare et råd..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
BlåElefant skrev:
Kvart skrev:

okay. :)
min ven siger, at han kan skaffe noget, der er lidt bedre end standard.
og han kan også skaffe noget, der hedder blue diamond.
så hvis jeg nu tager det, der er lidt bedre end standard, kan jeg så tage en hel pille?
- min ven har sagt, at ham og hans ven har prøvet det før, og at det er iorden.

Som alle andre også siger, hvad er standard hvis man ikke ved hvad der er i?

hvis du kan stole på dem som giver dig pillerne og de ved hvad der er i, så kan det være fint fint. det eneste råd jeg kan give dig er at prøve at starte med en lille dose og se hvordan din krop reagere.

Har prøvet det én gang med en pille, hvor jeg fik det virkeligt dårligt og skulle kaste op osv. aner den dag i dag stadig ikke hvad der var i men har hørt fra venner at der i hvert fald ikke var mdma i de piller der var omkring hillerød den gang. Gider sgu ikke gøre det igen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Udover MDMA (hvilket kun er i få piller) kan du kan få alt fra amfetamin til 2C-B, PCP, methamfetamin, benzylpiperaziner og lignende i det, der kaldes ecstasypiller i Danmark. Indholdsmængderne varierer gevaldigt fra batch til batch, også selvom pillerne har samme størrelse, farve og logo.

Så hold dig fra dem, det er seriøst et rigtigt nasty gamble at æde random piller, som du ikke har den fjerneste ide om, hvad indeholder.

Junior medlem

endte med at tage amf i stedet, da der var noget der gik galt, men det var også en god oplevelse :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
BlåElefant skrev:
endte med at tage amf i stedet, da der var noget der gik galt, men det var også en god oplevelse :)

Tror ikke det kan sammenlignes :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
tror ?
det kan på ingen måder sammenlignes.

I mine øjne er amf det værste bæ stof :) fy føj da
imens mdma klart er en af mine favoritter.

Junior medlem

Manze skrev:
BlåElefant skrev:

Tror ikke det kan sammenlignes :D

sammenligner det heller ikke, da jeg ikke har prøvet x endnu :)
jeg synes bare, at det andet også var godt, imens jeg var påvirket af det.
men det kan selvfølgelig være, at jeg skifter mening, efter at jeg har prøvet x. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
eskapisme skrev:
tror ?
det kan på ingen måder sammenlignes.

I mine øjne er amf det værste bæ stof :) fy føj da
imens mdma klart er en af mine favoritter.

Har ikke prøvet MDMA, deraf; tror.

Men amf er lort, godt nok ikke når man er påvirket men dagen efter - adder.
Men skal selv prøve MDMA i weekenden :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
BlåElefant skrev:

sammenligner det heller ikke, da jeg ikke har prøvet x endnu :)
jeg synes bare, at det andet også var godt, imens jeg var påvirket af det.
men det kan selvfølgelig være, at jeg skifter mening, efter at jeg har prøvet x. :)

vil du ikke gøre mig en tjeneste, og lade være med at kalde det "X"? Det er slang og ikke alle mands viden, bare for at undgå misforståelser. Kald det ecstasy-piller, eller MDMA hvis det kun er dét, som du er interesseret i.
jeg synes du skal læse følgende: http://www.sst.dk/publ/publ2009/cff/ecs ... art_09.pdf

ifølge link er det kun 35% af de beslaglagte piller som indeholder MDMA, eller MDMA og andre stoffer.
risikoen for at indtage ukendte og/eller direkte farlige stoffer, ved at spise ecstasy piller er enorm. tænk over det.
-derfor; hvis muligt drop de skodpiller, og få fat i rent MDMA krystal i stedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]