Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: keta/drikke
Junior medlem

Er det dårligt at indtage ketamin imens man er påvirket af alkohol?
og, er det også dumt at indtage ketamin clean, også drikke på det bagefter? eller er det fint nok ligesom amf?:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg ved ikek om der er reelt er en fare ved at gøre det sammen, kan kun snakke ud fra egne erfaringer, og jeg har blandet de to ting ufattelig mange gange og ser intet problem i det.

alkohol gør dig ihvertfald bare mindre bevidst over dit k-trip. men nogle gange er det jo også meningen.

og syntes f.eks det er meget behageligt at tage k, op på morgenen til en fest når tømmermændene begynder og kick in.

men vent på eksperternes mening ;)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Min personlige favorit er et ketamin shot, enten i vodka eller whisky,250-300 mg i, smager fremragende og virker dejligt.

Med hensyn til at drikke på det, frarådes det, men personligt selv aldrig oplevet problemer, andet end du for 100 gange mere ud af det uden at være stiv.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det er en dårlig idé at blande ketamin og alkohol.

Medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:
Det er en dårlig idé at blande ketamin og alkohol.

øh har du ikke lyst til at uddybe det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Der er en del risici ved det.
Hvis du tager en hurtig søger på google eller herinde kan du finde hele banden
Jeg skal måske lige nævne at en af de farlige kunne måske være at du kan bliver kvalt i dit eget opkast når du er i K-hole.
Men hvis det er noget du føler du kan leve med bagefter det er sket så kan du jo bare klø på.

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Jeg skal måske lige nævne at en af de farlige kunne måske være at du kan bliver kvalt i dit eget opkast når du er i K-hole.
Men hvis det er noget du føler du kan leve med bagefter det er sket så kan du jo bare klø på.

Noget.. er ikke helt gennemtænkt her :D Sorry for Off topic.

EDIT: lasse1 -
Har du prøvet ketamin før ?
Og hvorfor vil du blande det med alkohol, fremfor at nyde ketaen når den sparker ind ?

Senest rettet af kof 13 aug 2010 00:30, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ketamin, i lave doser, kan anvendes som booster for andre psykedelia, når det står alene, er det i høje doser ret psykedelisk.
Sammen med alkohol, i lave doser, kan det måske hjælpe en til at overgive sig til ketaminens virkning.

Medlem
Brugeravatar

hvis du allerede er så stiv du er i farezonen for at kaste op, burde man nok slet ikk ta k.

nu er jeg selv en der kaster op en gang hvert 6 år. så havde på ingen måde set det som en potentiel fare.
men tror nu han mener om der kunne være nogen overstimulerende effekt eller forgiftning.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Kaktus Klausen skrev:
Ketamin, i lave doser, kan anvendes som booster for andre psykedelia, når det står alene, er det i høje doser ret psykedelisk.
Sammen med alkohol, i lave doser, kan det måske hjælpe en til at overgive sig til ketaminens virkning.

ja, fuldstændig sandt! men sådan er det jo med alle psykedeliske stoffer syntes jeg. Men syntes helt klart det er vigtigt at første gang skal være alkohol fri!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ketamin og alkohol sløver dit åndedræt, så der er en risiko for at det stopper helt. Samtidig giver alkohol dig løsere tøjler, som igen giver risiko for at du tager større doser, eller drikker mere alkohol.

Synergien er dog ikke nær så stor som når alkohol blandes med f.eks. benzodiazepiner, men den er der.

Generelt synes jeg ikke, der er nogen gavnlig effekt ved at blande de to - overhovedet. Så jeg vil da anbefale dig at lade være.

Junior medlem

har skam taget keta før, virkede super :D ville bare høre ang. alt det med opkast, lyder lidt skræmmende :) (Har dog ikke taget det samtidigt med at drikke eller ryge hash)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... alth.shtml

Erowid skrev:
Ketamine and Alcohol
Erowid has received consistent reports that being drunk and then taking even small amounts of ketamine results in nausea, vertigo, and "the spins" with vomiting and dysphoria being quite common. Having an active alcohol buzz is considered a strong contra-indication with ketamine.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
nu har jeg det ihvertfald personligt sådan at jeg kaster op af ketamin uden at have drukket... så jo man kan nemt potentielt blive kvalt i sit eget opkast da man har utroligt svært ved at bevæge sig når man er landet i k-hole og hvis man er stiv kan jeg kun forstille mig det bliver endnu sværrer. respirations stop er også en mulighed... man bør ikke blande ketamin med downers i det hele taget!

Hash går btw fint sammen med ketamin syntes dog ikke det gør det store for rusen men der er ikke noget problem i det...

Junior medlem

Jeg har ikke selv de store problemer med at have drukket lidt når jeg tager keta, men set utal af gange hvor mine venner får det dårligt når de suger keta imens de er stive, de bliver meget svimmel som så føre til opkast...
Så mit råd hold de 2 adskildt da det ikke altid lige er til at styre pg alkoholen synes også at få ketaen til at virke bedre..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
hyene skrev:
Hash går btw fint sammen med ketamin syntes dog ikke det gør det store for rusen men der er ikke noget problem i det...

Hvis man har planer om at ryge fed mens man er ketaramt, så kan det klart anbefales at man laver jointen/mixet INDEN man ryger i k-hole, da jeg finder det utroligt irriterende at skulle prøve at lave joint mens jeg er påvirket af keta, for ikke at sige næsten umuligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Obama skrev:
hyene skrev:

Hvis man har planer om at ryge fed mens man er ketaramt, så kan det klart anbefales at man laver jointen/mixet INDEN man ryger i k-hole, da jeg finder det utroligt irriterende at skulle prøve at lave joint mens jeg er påvirket af keta, for ikke at sige næsten umuligt.

Jeg tror aldrig at der er kommet en god joint ud af et k-hole. :lol:

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg drikker stort set altid alkohol, når jeg indtager ketamin. Jeg er aldrig stærkt beruset af alkohol, når jeg går i krig med ketaminen, men et par genstande gør en glimrende oplevelse, for mig. Det skal lige siges at jeg sjældent tager ketamin i K-hole doser - og da er det uden alkohol.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]