Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 01:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Da jeg trapper ud af mit ret heftige brug af benzoer, hvilket jeg tit har kombineret med alkohol (ja dårlig mix ved jeg godt) For nu Lyrica 300 mg pr stk. Vil jeg få noget ud af en halv høj dose lyrica kombineret med alkohol? Nogle erfaringer hvad det angår?

mvh fedde

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kort sagt - nej. Du kan ikke lamme dig på lyrica.

Medlem

Jeg har lammet mig på lyrica før, det virkede nu meget godt - Ikke direkte ubehageligt, og trods alt morsomt, men det er ikke en rus jeg vil opsøge.

Medlem
Brugeravatar

Kimmo69 skrev:
Jeg har lammet mig på lyrica før, det virkede nu meget godt - Ikke direkte ubehageligt, og trods alt morsomt, men det er ikke en rus jeg vil opsøge.

Hvad opsøger du da? :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

vel en lammende potentielt effekt? :lol:

Medlem

det kan være direkte farligt. vågnede med en hvilepuls på langt over 100 sidste gang jeg drak på lyrica

Junior medlem

ja, self ka det være farligt. Det er benzoer og alkohol sku også. Men jeg sys også de lammer ret godt (Lyrica). Ikke på en euforisk måde som benzoer. Derfor søgte jeg lidt erfaringer blandt folk inden jeg selv prøver en blanding af alkohol og lyrica .

Medlem
Brugeravatar

Du er ved at trappe ud af et alkohol/benzo misbrug, og nu vil du lamme dig i din medicin+alkohol? Lad være, det er det bedste råd du har fået!

Undskyld helligheden, men jeg er bare nødt til at sige det.

Medlem

Saliva skrev:
Kimmo69 skrev:

Hvad opsøger du da? :roll:

Det ku du li' at vide hva? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
kemal skrev:

Det passer ikke, det kan man sagtens og det er en rigtig behagelig rus.

Junior medlem

Armaghettoen skrev:
kemal skrev:

Det passer ikke, det kan man sagtens og det er en rigtig behagelig rus.

nemlig:-) Men folk reagerer meget forseklligt på Lyrica og oplever ingen effekt. I USA er det listet som et euforiserende stof.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Så lad mig uddybe mit svar. I højere doser kan lyrica fremkalde epelieptisklignende anfald, hvilket er langt fra behageligt.

Junior medlem

kemal skrev:
Så lad mig uddybe mit svar. I højere doser kan lyrica fremkalde epelieptisklignende anfald, hvilket er langt fra behageligt.

Kan kun sige jeg er uening. Jeg blir meget svimmel, lidt ligeglad og en mild form for beruset af det.

pt chiller jeg på 800 mg lyrica og har en speciel men rimelig dejlig rus.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
kemal skrev:

Får jeg bestemt ikke, i højere doser får jeg effekter som minder om dissociativer. Hvis jeg holder mig inden for rimelighedens grænser (det er dyrt som bare pokker!) så får jeg et super behageligt trip hvor jeg får virkelig lyst til at lave en masse ting - især rydde op og gøre rent (som også mange andre gør under lyrica) mens man nyder det i fulde drag. Hvis jeg skal forklare MIT trip for andre som ikke har prøvet lyrica så er det måske som en lav dosis amf krydret med lidt oxycodon. Stadig ikke helt det samme, men det er det tætteste på jeg kommer... Men tolerancen stiger voldsomt hurtigt og hurtigt og allerede efter et par dage er det nødvendigt at tage 3-4x dose for at "trippe" og det er stadig slet ikke det samme - Det er som om der er et "loft" som ved buprenorphin.

Ellers har jeg oplevet mange forskellige virkninger på folk med Lyrica - både ubehagelige og behagelige. Én slags virkning som en af mine venner fik var et "trip" hvor vedkommende kun sad og fordybede sig i sine egne tanker og beskrev det som om:" han kunne ikke lade være med at tænke lange spændende historier/tankeveje" og det blev ved i flere timer. Dagen efter fik han ubehagelige effekter som det du nok beskriver som epileptisk-lignende "anfald" han fik pludselige "sæt" i løbet af hele dagen som gjorde at han faldte pludseligt eller tabte glas eller lignende - det så _meget_ sjovt ud men jeg tror ikke det var særlig fedt.

Så har jeg oplevet effekterne af Lyrica på min egen krop og de er bestemt behagelige... Jeg får en behagelig rus med moderat eufori og så får jeg som sagt utrolig meget lyst til at vaske op, gøre rent, rydde op og nyder det med stor glæde imens. Det sker dog kun 2-3 gange og så er tolerancen allerede steget så heftigt at man er nået op over "loftet" hvor der ikke er nogen rus længere - ved ikke om nogen kender dette ved fx Tramadol eller buprenorphin.
Den sidst nævne rus er den jeg oftest har set ved andre personer end jeg selv også.

Ingen offense til dig, kemal, jeg tror godt jeg kan genkende hvad du mener med epileptiske anfald med medicinen - ved ikke om det også har noget at gøre med det også er epilepsimedicin. Det skulle være nye middel i som skulle erstatte eller kombineres med Gabapentin som i forvejen udskrives til patienter med epilepsi og smerter og "fibromalgyia" gider ikke lige slå det op..

Junior medlem

hey tak for kanon udybbende svar :) . har også hørt det med tolerancen flyver op med det samme før.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I mine bukser
Hvis man sidder og læser i papiret over lyrica står der rent faktisk at det kan bruges imod epileptiske anfald :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]