Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.

Jeg modtog et ukendt stof af en ven.
han siger det er ketamin, jeg prøver lidt af det sammen med en kammerat, det eneste vi kan konkludere er at det svier.
Jeg mister dog rimelig meget balancen senere hen, og begynder at vælte ting.

Nå men jeg tager hjem og får sovet ud.
Dagen efter vågner jeg så i besiddelse af dette stof.
Jeg vælger selvfølgelig at skyde det lige i låret.
Injicerer først 0,5 gram af stoffet. Umiddelbart ingen virkning efter 5 minutter.
Jeg vælger at injicere 0,5 gram mere. Klokken er ca 12 ved middag her.
Jeg bliver pludselig grebet af panik, og prøver at ringe 112, hvilket jeg dog ikke er i stand til(rent fysiologisk). Jeg kan huske jeg prøver i lang tid, men til sidst giver jeg op og prøver at råbe efter hjælp.
Jeg husker jeg tænker tanken: "Jeg skal bare have bukser på, så kan jeg trille ned af trappen(bor på 1 sal), og åbne døren og råbe."
Jeg ved ikke hvad det er jeg vil have hjælp med.
Det næste jeg husker er at en venlig mand fra ambulancen hjælper mig op på en bårre.
Er sikker på klokken er omkring halv 1.
Altså tror jeg der kun er gået ca ½ time fra indtagelse til jeg er i ambulancen på vej til sygehuset.
Senere finder jeg så ud af der var der gået 16 timer! (Da jeg snakker med hende der havde ringet 112)
Jeg forstod heller ikke at man kunne tilegne sig selv så mange blå mærker og skræmmer på en halv time.
Jeg bliver så indlagt på hospitalet nogle timer og bliver udskrevet. De gav mig anti-benzodiazepin medikament, da jeg oplyste dem at det formodentligt var det jeg var blevet forgiftet med. Dog uden virkning. Det var jo ellers nærliggende at tro at det var det.
Har absolut ingen kontrol over mine ben, så transport foregår i rullestol. Hen til et sted jeg kan opholde mig roligt i nogle dage.
En af mine bekendte har været nede i min lejlighed for at hente telefon + tøj mm. og han fortæller mig at lejligheden er fuldstændig smadret. jeg har hevet loftslampen ned, og smadret samtlige potteplanter.

Det skal nævnes at jeg førhen har haft erfaring med at skyde doser i de størrelser før.
Jeg er stadig i besiddelse af stoffet og vil meget gerne finde ud af hvad det er. Har i nogle bud, eller kender i nogle kemivirksomheder der kan være behjhælpelige med en opklaring Tænker om der findes nogen der kan definere et stof for en.
Jeg skriver ikke denne post fordi jeg er stolt over min idioti, men fordi jeg godt vil vide hvad det er for et stof(fer).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
At du mister balancen og begynder at vælte ting får det til at lyde som ketamin. Går ud fra det var intramuskulært du skød dig selv, da det ikke virkede med det samme... og undskyld jeg siger det, men så er det altså virkelig dumt kun at vente 5 minutter på virkningen, før man tager en dosis igen. Der kan let gå op til 10 minutter før et stof begynder at virke intramuskulært. Jeg kunne godt forestille mig at et helt gram ketamin, taget på en gang, godt kan fucke en op ligesom i dit tilfælde. Det er ihvertfald en skræmmende stor dosis. Især når man læser på erowid, at en stærk dosis IM ligger på 1mg/kg, K-hole på 1,5mg/kg og at det bruges til at ligge folk i fuld narkose ved 2mg/kg... antager vi at du vejer 100kg, har du taget 5 gange så stor en dosis, som man bruger til at lægge folk i fuld narkose med stoffet !!! Du bliver simpelthen nødt til at være mere forsigtig fremover.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

Du har formentligt fået et renere ketamin end du er vant til. Men hvis du er vant til at lege i de doser, så vil jeg anbefale dig at læse denne tråd, og genoverveje dit heftige forbrug: Advarsel mod ketamin

Senest rettet af Morten på 14 03 aug 2010 13:02, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Hvad med at spørge ham du fik det af?
Og så bør du holde dig fra stoffer fremover, for når du kan finde på at tage et helt gram af et totalt ukendt stof IM så er det slet ikke et felt du bør bevæge dig rundt i.

Junior medlem

Det er netop ikke keta.
Og diskussionen om hvorvidt jeg er hjernedød har jeg allerede taget med mig selv så den behøves i slet ik starte.
Pointen er, hvordan finder jeg ud af hvad det er? Ham jeg fik det af ved det ikke.
Og nej Morten... man ligger ikke folk i fuld narkose på 2mg/kg IM. Jeg tog 3-5 mg/kg når jeg skulle i K-hole dengang jeg var aktiv forbruger. eod.

Junior medlem

og grunden til jeg ved det ikke er keta er at jeg stadig havde svært ved at gå på mine ben 1 døgn efter jeg havde taget det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det kunne godt lyde lidt hen af 4-Meo-PCP.

Det passer også meget fint på både varighed, dose, og det at du havde problemer med balancen dagen efter.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis du kan skaffe en Drugwipe-test, kan du hurtigt teste dig selv for om det var benzodiazepiner - hvis du altså ikke frivilligt har indtaget stoffer i den familie i den seneste tid. Der blev ikke taget nogen tests på dig på hospitalet? Jeg ved ikke helt om drugtests kan købes på apoteket - en overgang havde de dem vist i Netto.
Enig med BehindMind i at det godt kunne lyde som noget i retning af 4-MeO-PCP .

Junior medlem

Nej men altså går ud fra der ikke er var noget benzo halløj i. Kender i til dette anti benzo stof som sygerplejersken snakkede om? Kan jo godt være det kun virker på diazepam fx og ik på alopam. Er ik helt inde i benzoer men hva de nu ellers hedder.
nej de tog ikke nogen tests på mig svjh.

Har stadig herre ondt i låret.
Men det er vel bare at håbe på det går i sig selv.
Hvis jeg har skudt et gram og det er 4 meo pcp eller noget i den dur, så må man vel antage at det har været cuttet 1 til 5 med sukker/vaskepulver/cement.

mener os jeg har haft ondt i låret i en uges tid før, men det gør stort set lige så ondt som det gjorde i mandags. men der vel ik noget man kan gøre udover at krydse fingre for jeg ik har fået nogle varige skader

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
hestedyret skrev:
Nej men altså går ud fra der ikke er var noget benzo halløj i. Kender i til dette anti benzo stof som sygerplejersken snakkede om? Kan jo godt være det kun virker på diazepam fx og ik på alopam. Er ik helt inde i benzoer men hva de nu ellers hedder.

Det har været flumazenil. Den virker hurtigt og effektivt mod alle benzodiazepiner så vidt jeg ved.

Junior medlem

Skal også siges jeg har oplevet nogle usædvanlige vrangforestillinger de sidste par nætter når jeg har prøvet på at sove.

Det var dog helt væk igår nat. Heldigvis.

Men det var rimelig syret. Når jeg lukkede øjnene så fik jeg forskellige psykotiske tanker. Tænkte at jeg var 4 barmfagre damer der dansede kankan, øjeblikket efter var jeg et helt køkken i funktion - altså fx var mit venstre lår ham der hakkede løg, min hofte komfuret etc.
Det var ikke skræmmende for mig i og med jeg blot åbnede øjnene og tænkte wow det var vidst ikke helt normalt.
Andre gange var det blot farverige hitech landskaber, andre gange var det mere som om jeg var en lille latterlig alf i et ringenes herre setup der sku slås med drager eller irriterende dværge.

:roll:

er det et kendt fænomen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan det ikke have været noget i dyr med Hallucinogen? Det tyder det lidt på, efter du får CEV :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det er noget af en uheldig tur du har været ude på.. Hvordan ser det ud? Kan du evt. oploade et billede? Det lyder som noget jeg har haft fingrene i, og jeg ved heller ikke ved hvad er..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

jamen det var mest noget rimelig fint pulver.. det er blevet vådt og tørt igen så det ser anderledes ud nu

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hestedyret skrev:
øjeblikket efter var jeg et helt køkken i funktion - altså fx var mit venstre lår ham der hakkede løg, min hofte komfuret etc.

undskyld men... :lol:

Junior medlem

ja det er lidt sjovt. åbenbart blevet lukket godt op for fantasi-sluserne efter sådan en tur.

Kan næsten regne ud at jeg må have injiceret flere gange. bare kun de 2 første jeg husker.
Har også stadig herre ondt i låret. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal holde det i ro, eller 'få revet lidt op i det døde kød' ved at bevæge mig. det er ret hårdt og brænder. nu vil jeg ligge en kold tallerken på det.
Tror i det er dumt jeg prøver at massere hårheden væk? der er ca det der svarer til en god 135 grams kylling filet i masse der er hævet og hårdt. lige så hårdt som hvis denne filet i den grad, var "well done".

hvis det fortsætter i næste uge må jeg hellere opsøge lægen :oops:

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
jeg synes du lige skal ringe til vagtlægen og få deres mening om den hævelse, for den lyder ærligt talt ikke vildt rar :s

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
enig med Nomad! yowsa :-O

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Ja snak med lægen. Hvis du har fået en infektion i låret, så er du på røven hvis du ikke ser en læge i god tid.

Junior medlem

nej det går super nu :) var til kvalifikation til dm i streetsoccer i dag uden problemer, så tror det er væk i løbet af ugen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
lol, hvad sagde de til hævelsen? :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]