Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa.
Jeg er kommet frem til, at jeg synes det kunne være interessant at prøve phenazepam. Og har læst diverse skrækhistorier om at man skal passe meget på med doseringen for ellers mister man en uges tid i kalenderen og huskeren samtidig - Men forudsat at man doserer korrekt og ansvarligt, og låser stoffet inde så man ikke kompulsivt redoserer, tror i så ikke at det ville være et ok alternativ til benzoerne på det sorte markede? Og er der nogen herinde der selv har prøvet det og kan fortælle mig hvordan det er i forhold til andre mere gængse benzoer?

På forhånd tak.

Admin
Brugeravatar

http://tinyurl.com/2bgbeem

:)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Som du nok også selv har læst, så skal du være MEGET påpasselig med hensyn til redosering. Jeg tillader mig lige at quote en bruger fra blueligt, da jeg synes han meget fint opsummere hele problematiken.

Citat:
The really low active dosages can confuse people with this substance. This, combined with the long half life is what makes this a substance that needs caution.

Dosing 1mg on day one with minimal effects, then deciding to try and see how 2 mg feels the next day can get people in trouble. 1mg to 2mg is actually a dose increase of 100percent, plus considering the large amount of the first dose still lingering around (almost 100, the second day dose is now effectively 3mg, and therefore triple the strength of the first.

YOU WOULD NOT DO THIS SORT OF DOSE INCREASE WITH ANY OTHER DRUG WOULD YOU...

If you tried six beers and they don't get you quite drunk enough, should the next attempt to get drunk be at 18 beers? No, it should be around maybe 8 beers to see more effects than the last sitting. That was a dosing increase of 33%

If you were an experimenting semi-tolerant Heroin user, you might try out an initial dose of 0.100g to see if that is a good amount for you. If that one doesn't quite get you going, you wouldn't decide to try 0.300g the next day would you? If you did you would most likely exit the world fairly promptly.

The safe way to proceed with the heroin dosages would be to maybe go from 0.100g and if that doesn't quite do the trick then next try something like 0.125g. This titration schedule has used a dose increase of 25%

We need to think in terms of how much the dose has increased as a percentage of the first dose. Just because you measure out 1mg doesn't mean you should just keep bumping your test doses by this whole amount. Although it is a tiny amount of the substance 1mg could represent a 100 percent increase to you last dose, and you might find that that ends up being way too much over what you had expected

When dosing in the region of 1-2mg, the same caution should be taken. The most responsible thing to do would be titrate your doses up at 0.25mg each day, and remember that the long half life will make dosing daily a cumulative process that can be very hard to accurately track.

If you just start on this substance please do not make daily dosing jumps of 1mg, or more. Just because 1mg is a tiny amount, doesn't mean that is a safe dosing amount. Take a think about how you dose with all your other drug endeavors and try to apply similar percentage increase to your phenazepam schedule.

Edit: Har selv erfaring med phenazepam, og jeg synes personligt ikke at der er så meget at komme efter, når man sammenligner det med andre benzodiazepiner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er en lang tråd om det i Gæstebogen, kan være du kan finde noget der.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det kan ikke siges nok at man skal være påpasselig med doserne!!

En vægt med 2 decimaler er slet ikke præcis nok. Jeg vil fraråde det, men det skyldes nok også mine dårlige erfaringer med phenazepam og andre benzo'er med laaaaaaaaaaaang halveringstid..

Jeg kom engang til at sove i 5 dage af at tage fejl af kokain og phenazepam. 150+ mg op i snuden :shock:

//blazR

Medlem

Imp skrev:

Mange tak for det venlige hint, og det har jeg også gjort, jeg synes bare det kunne være dejligt med lidt direkte info fra danske brugere på mit eget stam-board! Håber ikke du har noget imod det? :mrgreen:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
blazR skrev:
Jeg kom engang til at sove i 5 dage af at tage fejl af kokain og phenazepam. 150+ mg op i snuden :shock:

WTF! Lidt OT, har phenazepam ikke en meget lav massefylde?

Admin
Brugeravatar

Kimmo69 skrev:
Imp skrev:

Mange tak for det venlige hint, og det har jeg også gjort, jeg synes bare det kunne være dejligt med lidt direkte info fra danske brugere på mit eget stam-board! Håber ikke du har noget imod det? :mrgreen:

Det var skam også bare for at være flabet :P
Jeg synes ikke det er frygteligt interessant i forhold til andre benzoer. Virkningstiden alene er nok til at forkaste det. Det er jo uansvarligt i det hele taget at køre bil et par dage efter. Men alligevel bestilte jeg noget hjem for sjov, det var jo så billigt :lol:

Det eneste virkeligt positive jeg kan sige, er at det er pissebilligt. Nu ved jeg ikke, hvad dit formål er med at tage benzoer. Men hvis det er til at falde i søvn på, er benzoer som alprazolam, lorazepam eller clonazepam at foretrække. Ihvertfald i min bog. Synes phenazepam ligger sådan lidt mellem clonazepam og diazepam i styrke, men har bare en helvedes halveringstid.

Kajkage skrev:
WTF! Lidt OT, har phenazepam ikke en meget lav massefylde?

I følge wikipedia har phenazepam en densitet på 1,61 g/cm[sup]3[/sup]

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]