Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
edit : læs om det grønne mdma længere nede

Hej psy.
Jeg skal have mig et gram MDMA i denne weekend.
Skal tage det sammen med min kæreste som ikke har prøvet den slags før.
Jeg har prøvet emma et par gange nu, og er rimelig tryg ved det.

Men jeg har aldrig haft en vægt der kunne måle i mg.
Vær gang jeg selv har taget det har jeg bare gået forsigtigt frem, til jeg kunne mærke det.

Men hende her har kun prøvet hash og alkohol.
Hun vil ikke prøve speed eller coke, eller noget andet, og respekt for det.

Hun har faktisk fortalt mig at det eneste hun vil prøve i fremtiden med mig er mdma og psylocybin svampe.
Jeg har stillet et par grav ang vis hun skal tage mdma.
Det er bla at hun går ind og læser om set & setting, og om stoffet inde på psychedelias fakta, plus nogle trip rapporter,
og så at hun forbereder sig en smule på det i løbet af ugen, uden at bliver for nervøs over sagerne, men at hun skal glæde sig.

Og det gør hun også.

men.
Hun er lidt overfølsom over for ting og sager.
Jeg er meget nervøs for hende for jeg elsker hende...
Og jeg ville sku helst kunne måle hendes dosis af, kan bare bedst lide at vide lige præcis hvor meget hun har indtaget.
Jeg ved ikke hvor meget det spiller ind, men hun er multi allerigiker, nyser over ingenting, bare list støv eller polm,
ved godt mange måske vil grine lidt af mig nu og sige det intet har med sagen at gøre, men hvad ved jeg ?
Det er derfor jeg spørg.

Nu er det sådan at jeg ikke kan anskaffe mig sådan en vægt inden weekenden.
Så jeg ville høre om i havde nogle forslag til hvordan vælge hendes doser ?

Hun vil helst indtage det oralt da hun har nogle problemer med sår i næsen efter en omgang stafylokokker hun havde for 1 års tid siden, det er ikke i udbrud mere overhovedet, men sårene hun fik af det var i næsen, og dem går der sommetider hul på, derfor vil hun helst undgå at sniffe det på nogen måde, da det nok gør pænt ondt på hende, og kan forværre sårene.

Så hvad ville i anbefale mig at gøre for at skåne hende for smag osv, og sørge for hun for en god dosis der ikke er for meget ?
Jeg tænkte på at proppe det i en gelatine kapsel og give det hende ?

Og tænkte på at give hende et latterlig lille dosis til start, for at se hvordan hun reagere over for stoffet.
og så vente en times tid med at give mere ?

Hvad syndes i ?
Er jeg alt for tøset eller ?
Jeg er bare ret bange for at der sker hende noget eller at hun får det dårligt.
Ikke fordi jeg tror der gør overhovedet, men vil gøre i alverden for at forhindre det.

Jeg ved self ikke hvor rent det mdma er jeg får, men poster nogle billeder af det, ved godt det ikke hjælper meget,
men måske er der nogen der kender det på farven eller ? jeg er ikke så vandt til mdma.
Som sagt jeg har kun taget det få gange med venner.

Og jeg har forsikret mig om det ikke er det harske pis der er i omløb ;)
Jeg tænkte også på at dele grammet op i 10 små bunker ?

Senest rettet af Mr.Pink 06 jul 2010 13:26, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Kan du ikke bare låne en vægt af en af dine venner eller måske din dealer? Der er vel en eller anden der har en vægt. Den der med at dele det op i 10 lige store bunker holder ikke rigtig, det er alt for upræcist.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
I kunne også vente med at tage det til i har investeret i en vægt, så travlt har i vel heller ikke?

Mht til indtagelse så er gelatinekapsler en fin idé :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vægten kan desværre ikke købes eller lånes inden weekenden som jeg skriver.
Det er desværre ikke en mulighed, derfor spørg jeg om der er andre lidt mere sikre måder ? nej ?

Altså jeg vil nu ikke sige det er alt for usikkert, jeg har haft det helt fint vær gang jeg har doseret på øjemål,
faktisk har jeg en gang kommet til at indtage for lidt grundet den respekt jeg har for sådanne " stoffer " .

Men jeg skal self gøre alt for at få fat i sådan en vægt, men det er lidt umuligt faktisk.

EDIT : Okay det var sært.

Ham der skulle skaffe det ringede lige og sagde det var grønt,
ved god man ikke må diskutere priser så la os bare sige det var en pænt slat dyre end normalt.

Grønt mdma ? hvad fanden har de nu gang i ?
Skifter det farve vær måned eller hvad ? :D
Medmindre der er en der kan sige at det er ok normalt ( jeg har ikke set det før )
tør jeg sku ikke at købe det hm.. fik ellers at vide det skulle være rigtig godt,
men igen, det koster en del mere end normalt. og håber sku der er en herinde der siger god for en...
Hvis jeg køber det bliver der helt sikkert postet et billed,
og jeg skal self være " forsøgskanin " inden hun overhoved rør noget af det.

Jeg har fået forslået af en ven at rense det i acetone ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

groent? medmindre du faar at vide praecist hvad det er der farver det groent, fra en som rent faktisk ved det, saa synes jeg ikke du skal indtage det, endsige koebe det. Jeg synes det lyder maerkeligt. Formentlig vil det vaere cuttet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
groent? medmindre du faar at vide praecist hvad det er der farver det groent, fra en som rent faktisk ved det, saa synes jeg ikke du skal indtage det, endsige koebe det. Jeg synes det lyder maerkeligt. Formentlig vil det vaere cuttet.

Det er også det jeg tænker, men hvad hvis det oprenses i acetone ?
Men er det ikke lige meget om jeg får at vide hvad der præcist farver det grønt ?
Det kan ligeså godt være et gæt, eller en undskyldning fordi at det er upcuttet ? eller andet.

En af mine venner sagde at det jo nok var noget der var sket under syntesen ?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Som yeti siger - lad være at købe det, medmindre at manden kan fortælle dig præcist hvad farven skyldes. Det MDMA jeg har set, har typisk haft en rødlig farve. En mindre del har været brunt til sort. Men ikke grøn.

"Det er også det jeg tænker, men hvad hvis det oprenses i acetone ?"
"Men er det ikke lige meget om jeg får at vide hvad der præcist farver det grønt ?"

Hvis du køber det, og du ikke kan fjerne farven med en acetonevask eller 2, så er mistanken om et eller andet uorganisk snask, styrket.
Det er ikke så heldigt at have ukendte (og unormale) måske-salte i sit MDMA - de fleste af de metaller der bruges i kemi, er ikke noget man skal spise (bly, kviksølv, nikkel, kobber)

umiddelbart kender jeg kun til at nikkelchlorid er grønt.

den eneste (brugbare) undskylning der er for den farve, er hvis det er smuglet i Pisang Ambon, eller tilsat frugtfarve (hehe).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Tag et kig på denne tråd fra Bluelight

http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 72735.html

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg prøver at oprense det :)
Tak link men kiggede på den side senere idag da jeg søgte på " green mdma " og " grøn mdma " men intet hjalp det.
Jeg prøver nok at købe lidt og oprense det i acetone, har ikke meget forstand på det, skal den grønne farve så bare helt forsvinde før den er god nok ?
og hvis ikke ? så kyler jeg det vel ud ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

naaaah... jeg er nu kommet frem til at droppe den grønne der... den lyder alt alt for skummel..
Jeg gider ikke engang at høre mandens forklaring da den sikkert ikke passer.
selv om han siger han har proppet frugtfarve i lortet kan jeg ikke stole på det, og trippe trygt.
så jeg dropper den.
I har nok ret, tak for redningen gutter, jeg har fået skaffet mig noget dejlig hvid krystal nu istedet :) mmh.. den jeg kender..

Medlem
Brugeravatar

Du kan blande dit MDMA op med 1 liter vand, så er det i hvert fald ret nemt at dossere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Annuller skrev:
Du kan blande dit MDMA op med 1 liter vand, så er det i hvert fald ret nemt at dossere.

Tusind tak for rådet !
Det havde jeg slet ikke tænkt på, er det så bare om at knuse det og blande det i en flaske med en liter vand,
og så ryste det godt og grundigt i 5 minutters tid ( jeg overdriver altid ) ?
Vil det blive opløst med det samme i vandet eller er det muligt der er en masse bundfald ?

Og er der intet af MDMA'en der bliver nedbrudt på denne måde overhovedet ?
Og er det muligt man må blande lidt saft i :D smagen... puha haha en bitter sag.
Self ikke solbær saftevand :) det har jeg vist hørt noget om ikke er for smart / livsfarligt.

Medlem
Brugeravatar

Ja knus det til fint pulver og smid det ned i flasken med vand. Ryst det godt og igen før du skal indtage det.
Der skulle ikke komme noget bundfald, hvis dit MDMA er rent.
Så vidt jeg ved, skulle der ikke være noget af det der bliver nedbrudt?
Jeg kan heller ikke se noget problem i at du blander det op med lidt saft. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt ! tak Anuller !
Men jeg kan jo ikke garantere for mit MDMA er rent :D gid jeg kunne.
Jeg ville gerne stole på folk men det gør jeg ikke hehe.

Hvad ville så være det mest sikre at gøre ?
Er der nogle der er overfølsomme over for mdma ? jeg har ikke hørt om det før.
Men ville det ikke være en god ide at give hende en lille teskefuld af det først inden man skulle til at trippe,
for at se om hun reagerede godt og havde det fint osv ? vil bare være på den sikre side her.

Og jeg er lidt dårligt til mattematik, så hvor meget ville en sikker og god begynder dosis ligge på hvis man havde blandet 1 g mdma op med 1 liter vand ?
Sorry jeg er sådan lidt.. nedren, men mattematik er virkelig ikke min stærke side, så ville sætte pris på lidt hjælp.

Og hvis der endelig er bundfald, ville det så ikke være en fandens god ide at se om man kunne si det fra ? evt i et kaffefilter ?
eller ville de tage noget af mdma'en ?

Medlem

eskapisme skrev:
Godt ! tak Anuller !
Men jeg kan jo ikke garantere for mit MDMA er rent :D gid jeg kunne.
Jeg ville gerne stole på folk men det gør jeg ikke hehe.

Hvad ville så være det mest sikre at gøre ?
Er der nogle der er overfølsomme over for mdma ? jeg har ikke hørt om det før.
Men ville det ikke være en god ide at give hende en lille teskefuld af det først inden man skulle til at trippe,
for at se om hun reagerede godt og havde det fint osv ? vil bare være på den sikre side her.

Og jeg er lidt dårligt til mattematik, så hvor meget ville en sikker og god begynder dosis ligge på hvis man havde blandet 1 g mdma op med 1 liter vand ?
Sorry jeg er sådan lidt.. nedren, men mattematik er virkelig ikke min stærke side, så ville sætte pris på lidt hjælp.

Og hvis der endelig er bundfald, ville det så ikke være en fandens god ide at se om man kunne si det fra ? evt i et kaffefilter ?
eller ville de tage noget af mdma'en ?

hvis du blander en liter til 1g mdma er forholdet mellem vand og mdma ret stort, så det burde være nemt at dosere.
1g i 1l vand, så 0.5l vand er 0.5g mdma
100ml vand = 100mg mdma
75ml vand = 75mg mdma etc. :)

og jo, hvis der er noget mdma som ikke bliver opløst, og der kommer bundfald, ville det nok være en god ide at si det fra, og det er et kaffefilter udemærket til :)

Medlem
Brugeravatar

Jo det er sikkert en meget fin idé :)
Jeg havde heller ikke mødt nogle der var overfølsomme over for MDMA, ind til her i weekenden, hvor en kammerat hævede op i den ene side af ansigtet, men det forsvandt igen efter 1-2 timer.

Der er 1000 mg i et gram og 1000 ml i en liter så det kunne næsten ikke være meget nemmere, hvis du f.eks giver hende 100 ml, får hun 100 mg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ooh ja det kan jeg godt se, det er faktisk ikke lige skide svært :p 2+2 ? heh.
Tak for det gutter og gutinder ;) i har givet mig en fantastisk nem måde at dosere mit mdma nogenlunde sikkert på.

Nu flere noob spørgsmål.
Som sagt, når jeg selv har taget mdma har jeg altid været lidt careless/dum,
og ikke målt mine doser op og ikke læst om det overhovedet.
Men nu når det er min kæreste der skal prøve, læste jeg wikien igennem om det,
der stof bla :
Citat:
Hvis man indtager MDMA på en meget tom mave (4-6 timers faste), så sker onset hurtigere og peak bliver højere og kraftigere. På en relativt fuld mave får man en blødere kurve for onset, mere udstrakt men lavere peak og en langsommere afmatning.

For en newbi som hende kunne det vel være en ide at indtage et måltid inden vi skal trippe ?
Det dræber vel ikke hele buzzet, men virker vel bare ikke ligeså kraftigt som på tom mave ?

Jeg kunne personligt godt finde på at faste lidt :P det er jeg rimelig god til i forvejen hehe

Junior medlem

Det glæder mig at høre at du droppede det grønne mdma. Det lugtede langt væk af knuste e-piller som sjældent indeholder mdma ( især i DK).
Metoden med at blande det op i vand er en fin måde at få det rette mængde.
Jeg mener at en god start dosis er 100 mg det vil nogen nok mene er sat lidt højt så måske omkring 75 mg.

I forhold til det med at faste synes jeg et let måltid 1-2 timer før indtagelse er en god ide. Jeg skriver "let" fordi mange opleve en del kvalme på mdma især i starten før man ramme plateau.
Derudover synes jeg du skulle lave et stor skål med frugt skåret ud i passende stykker, det er vildt lækkert når man tripper og giver lidt smag i forhold til alt det vand man drikker.

Go fornøjelse, jeg håber i få en uforglemmelig oplevelse MDMA er et super stof at nyde sammen med en pige man elsker :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den tanke havde jeg faktisk også et øjeblik, at det sikkert var knuste piller eller noget andet skidt.
Jeg starter latterligt lavt ud til hende til at starte med for at se hvordan hun reagere på det :)

Kvalmen har jeg kun oplevet en gang, den forsvandt igen og var ikke så slem som jeg begyndte at frygte den kunne blive.

Frugtskålen lyder som en utrolig lækker ide, tak for tippet !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ser ud som om du sætter dig godt ind i det. Dejligt og se. Godt trip, og husk at drikke lidt vand ind i mellem.

btw; kiwi er awesome på mdma :D :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]