edit : læs om det grønne mdma længere nede
Hej psy.
Jeg skal have mig et gram MDMA i denne weekend.
Skal tage det sammen med min kæreste som ikke har prøvet den slags før.
Jeg har prøvet emma et par gange nu, og er rimelig tryg ved det.
Men jeg har aldrig haft en vægt der kunne måle i mg.
Vær gang jeg selv har taget det har jeg bare gået forsigtigt frem, til jeg kunne mærke det.
Men hende her har kun prøvet hash og alkohol.
Hun vil ikke prøve speed eller coke, eller noget andet, og respekt for det.
Hun har faktisk fortalt mig at det eneste hun vil prøve i fremtiden med mig er mdma og psylocybin svampe.
Jeg har stillet et par grav ang vis hun skal tage mdma.
Det er bla at hun går ind og læser om set & setting, og om stoffet inde på psychedelias fakta, plus nogle trip rapporter,
og så at hun forbereder sig en smule på det i løbet af ugen, uden at bliver for nervøs over sagerne, men at hun skal glæde sig.
Og det gør hun også.
men.
Hun er lidt overfølsom over for ting og sager.
Jeg er meget nervøs for hende for jeg elsker hende...
Og jeg ville sku helst kunne måle hendes dosis af, kan bare bedst lide at vide lige præcis hvor meget hun har indtaget.
Jeg ved ikke hvor meget det spiller ind, men hun er multi allerigiker, nyser over ingenting, bare list støv eller polm,
ved godt mange måske vil grine lidt af mig nu og sige det intet har med sagen at gøre, men hvad ved jeg ?
Det er derfor jeg spørg.
Nu er det sådan at jeg ikke kan anskaffe mig sådan en vægt inden weekenden.
Så jeg ville høre om i havde nogle forslag til hvordan vælge hendes doser ?
Hun vil helst indtage det oralt da hun har nogle problemer med sår i næsen efter en omgang stafylokokker hun havde for 1 års tid siden, det er ikke i udbrud mere overhovedet, men sårene hun fik af det var i næsen, og dem går der sommetider hul på, derfor vil hun helst undgå at sniffe det på nogen måde, da det nok gør pænt ondt på hende, og kan forværre sårene.
Så hvad ville i anbefale mig at gøre for at skåne hende for smag osv, og sørge for hun for en god dosis der ikke er for meget ?
Jeg tænkte på at proppe det i en gelatine kapsel og give det hende ?
Og tænkte på at give hende et latterlig lille dosis til start, for at se hvordan hun reagere over for stoffet.
og så vente en times tid med at give mere ?
Hvad syndes i ?
Er jeg alt for tøset eller ?
Jeg er bare ret bange for at der sker hende noget eller at hun får det dårligt.
Ikke fordi jeg tror der gør overhovedet, men vil gøre i alverden for at forhindre det.
Jeg ved self ikke hvor rent det mdma er jeg får, men poster nogle billeder af det, ved godt det ikke hjælper meget,
men måske er der nogen der kender det på farven eller ? jeg er ikke så vandt til mdma.
Som sagt jeg har kun taget det få gange med venner.
Og jeg har forsikret mig om det ikke er det harske pis der er i omløb
Jeg tænkte også på at dele grammet op i 10 små bunker ?