Davs - første indlæg herfra.

Jeg er næsten lige kommet hjem fra en fed festival, hvorpå jeg blev tilbudt coke. Eller det troede jeg ihvertfald.
Vi havde drukket med nogle dudes fra en anden camp i nogle dage, og de lagde ikke skjul på, at de var på coke. På ingen måde, så de tilbød mig at prøve det. Det var lidt svært at afslå, på lige det tidspunkt.
Jeg gik hele tiden med tanken om at det bare var nogle knuste hovedpinepiller, eller lign. de ville give mig, så de tog en streg med mig. Det var en meget lille bane, da jeg self. ikke havde nogen ide om "styrken"..
De fortalte mig om bivirkninger, og at mine fortænder muligvis ville blive bedøvet, så jeg ikke sad og så alt for dum ud.
På trods af at jeg konstant tænkte på hovedpinepiller og lign. virkede det virkelig som om det var coke. Altså på den måde de behandlede det, vejledte mig, osv.
Efter vi havde taget den første bane gik jeg med nogle andre ind og hørte noget musik, men jeg kunne intet mærke på noget tidspunkt.
En halvandentimes tid efter, spurgte jeg dem om jeg ikke måtte prøve en ordentlig bane, da jeg ikke kunne mærke noget før.
Så de to andre og jeg tog en væsentligt større bane hver - fra samme lille pose - og det virkede igen meget troværdigt.
Men intet resultat...
Jeg ved ikke om det var panodiler, eller om det kan have noget at gøre med at jeg havde være pænt skæv, pænt mange gange - de forgående dage? Dog ikke på det tidspunkt, den dag. (Når det er så varmt orker man ikke at være skæv - det var den dag det var 32 grader eller sådan noget..)
Jeg havde drukket hvad der svarer til (højst) 5-6 genstande, en times tid i forvejen.
Desuden har jeg prøvet at sniffe panodil før, og da jeg fik noget af "coken" ned i ganen smagte det på samme måde.. Men nu ved jeg heller ikke lige hvordan det er med sådan noget..
Nogen der kan hjælpe mig?

- Har det været coke, eller et eller andet shit?
Peace out!