Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Søsygepiller
Junior medlem

Jeg har hørt noget om, at hvis man indtager et bestamt antal søsygepiller skulle man opnå en hallucinerende effekt.
Det ville være helt fantastisk hvis der var nogen der kunne fortælle mig lidt mere om det
og evt. hvilken dosis man skal indtage for at opnå effekt.
Tak på forhånd

Medlem
Brugeravatar

Der er virkelig mange emner omkring det herinde, du skal bare søge ;)

Og for at svare: Ja du kan godt opnå en effekt, men det er virkelig ikke noget du har lyst til at opleve.. Det kan være en noget så grusom oplevelse :s

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Brug dine søsygepiller på den rigtige måde. Lad vær og indtage et stort antal for at opnå rus! Som sagt, det er ikke det værd ..

Junior medlem

Er det virkelig så slemt?
Jeg hørte nemlig om nogen der havde prøvet det, og de sagde det var en fed oplevelse.
Men hvis det frarådes kan jeg sikkert finde på noget andet :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det frarådes næsten altid at tage medicin med henblik på rusmiddel .. Medicin er ikke beregnet til det, og der kan ske virkelig uhyggelige og ubehagelig ting! Derfor: Find en pålidelig og pusher du stoler på, med rene produkter ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Man kan da sagtens lamme sig i medicin? wtf.. forstår ikke hvad du mener.

Søsygetabletter derimod... Nej. Det er simpelthen for farligt. Rusen er desuden dårlig(Du kommer næppe til at kunne huske meget, og de ting du oplever er fuck'd up..)

Hvis du mod al sund fornuft vælger at trippe på dem, så skaf en person til at passe på dig under rusen, skriv mængden du indtager på din hånd(samt aktive kemikalie osv) og læg indlægsseddlen i din lomme. Stiger din puls kraftigt eller oplever du andre faretegn, så sørg for at blive lagt til observation på hospitalet.

Site Webmaster
Brugeravatar

Lad være med at tage Marzine piller.

Læs evt dette:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=24060
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 56&p=84970

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Man kan da sagtens lamme sig i medicin? wtf.. forstår ikke hvad du mener.

Søsygetabletter derimod... Nej. Det er simpelthen for farligt. Rusen er desuden dårlig(Du kommer næppe til at kunne huske meget, og de ting du oplever er fuck'd up..)

Hvis du mod al sund fornuft vælger at trippe på dem, så skaf en person til at passe på dig under rusen, skriv mængden du indtager på din hånd(samt aktive kemikalie osv) og læg indlægsseddlen i din lomme. Stiger din puls kraftigt eller oplever du andre faretegn, så sørg for at blive lagt til observation på hospitalet.

Stiger din puls kraftigt eller oplever du andre faretegn, så sørg for at blive lagt til observation på hospitalet." Ja, kan man sagtens! Spiffeh vågn op..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg forstår ikke hvad du mener? Hvorfor skulle man ikke kunne det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan man også .. Man kan jo i realiteten fucke sig af på alt, hvis man ønsker det. Jeg brugte bare ordet "Frarådes"! Da jeg bestemt mener at det skal frarådes at lamme sig på diverse apoteks midler!

NO OFFENCE

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Bl0dpump skrev:
Det kan man også .. Man kan jo i realiteten fucke sig af på alt, hvis man ønsker det. Jeg brugte bare ordet "Frarådes"! Da jeg bestemt mener at det skal frarådes at lamme sig på diverse apoteks midler!

NO OFFENCE

Så hellere lamme sig i gadenarko fra Polen, cuttet med 2.sorterings urin?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Desuden er Marzine i større doser ret skadeligt for lever mm. og direkte livstruende i høje doser. Hjerterytmen kan stige ret kraftigt, hvilket heller ikke er særlig behageligt.

Det du oplever på Marzine er Hallucinationer, hvilket er ret forskelligt i forhold til visuals som normalt opleves på psychedelia i moderate doser. Hallucinationerne sammenlignes med dem der forårsages af natskygger, hvilket kan give meget forvirrende og angstprovokende situationer.

Citat:
En hallucination er en sanseoplevelse, der opstår uden en tilsvarende påvirkning af sanseapparatet: Man kan høre lyde og stemmer, uden at nogen lyde når ørerne, eller man kan se personer eller genstande, der ikke er til stede. Oplevelsen kan ved den ægte hallucination ikke af personen skelnes fra en virkelig sanseoplevelse.

Du kan altså komme ud for, at du ikke kan skelne mellem virkelighed og fantasi, en slags delirium oplevelse.
marzine anbefales ikke som rusmiddel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Bl0dpump skrev:

NO OFFENCE

Så hellere lamme sig i gadenarko fra Polen, cuttet med 2.sorterings urin?

Lam i jer bare i diverse mediciner .. Jeg kan huske at det var har været oppe før i et andet topic, og der svarede næsten alle at de frarådet det. Kan selvfølgelig ikke lige finde det topic. Men det er da sjovt som folk pludselig skifter mening .. Men hopifjorden hvis du lige åbner øjnene og læser hvad jeg skriver så kan du se at jeg bare "Fraråder" det! Men det er kun min mening ..

LAM I JER BARE

....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil dog stadig stærkt mene at medicin er farligere at lamme sig i, end diverse stoffer hvis man husker god HR, set& settings!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Medicin er et vidt begreb jo. Det frarådes selvfølgelig stærkt at forsøge på at lamme sig i tilfældige piller, hvor langt størstedelen ingen rekreativ værdi har overhovedet og hvor overdosering (som i højere dosering end den anviste) i mange tilfælde kan være direkte livsfarligt. Men hvorfor i alverden skulle f.eks. Adderall være mere farligt end gade-amfetamin?

Site Webmaster
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Jeg vil dog stadig stærkt mene at medicin er farligere at lamme sig i, end diverse stoffer hvis man husker god HR, set& settings!

Hvor går grænsen mellem "stoffer" og medicin? Jeg vil mene at f.eks. MDMA er medicin (Ved brug ved terapi, vi kender jo alle til dets rekreative brug). Cannabis kan bruges som medicin, benzodiazepiner kan bruges både medicinsk og rekreationielt. Det samme kan heroin og ayawaska.

Vi bruger Ritalin som speed, og sovepiller som et afslappende middel. Vi bruger LSD for sjov og rekreationelle oplevelser men det kan osse bruges som medicin.

Det virker sært at du på en eller anden måde skelner mellem medicin og "stoffer".

:peace:

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var måske mig som havde en dårlig dag, og ikke helt fik forklaret hvad jeg mente.
Jeg mente selvfølgelig, med mit opslag at man ihvertfald skal tænke sig om inden man bare lapper medicin i sig. Og ikke bare tage tilfældig medicin og prøve sig frem ..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg ville mene, at medicin OFTEST er legalt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Medicin fra pharmaindustrien er da netop også det mest sikre at lamme sig i, da man der kender dose og styrke på pillerne/elixirene. Foretrækker selv at lamme mig i diverse piller fra mine skønner venner Pfizer og Roche :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Bl0dpump skrev:

Huh? Det er da godt nok den mærkeligste mening jeg længe har hørt.. :S Vil da hellere lamme mig i pharmaceutisk kvalitetsnarko fra det lokale apotek hvor man har styr på indholdsstofferne og doserne, end at tage gadenarko som indeholder alt muligt pis og lort.

:stupid:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]