Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Er der nogle som har erfaringer med kokain i Spanien, evt. ved feriebyer langs costa del bravo?

Jeg tog et halvt gram ca. på omkring en time, havde drukket inden, i starten føltes det lidt som coke, men pludselig blev jeg træt og kunne ikke bevæge mig. Jeg havde en dejlig følelse i kroppen, men en meget afslappende følelse, blev slet ikke frisk som jeg normalt gør på coke, men faktisk stik modsat.

Min hypotese er at coken evt. har været af så god kvalitet, at jeg overdrev og fik noget der lignede en od? Eller at den var cuttet op med et stof, som forstærker afhængigheden eller gør det lettere at rulle en?

Hvad siger i folkens?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvor stor dosis snakker vi?

Jeg har før købt knark på ferie til udlandet, sunny beach. Kan kun sige en ting. Lad vær! Det er simpelthen ikke det værd, du aner ikke hvad du køber. Og det ville heller ikke være så sjovt, at få problemer med politiet hvis du var uheldig. =)

Insane psychedelia user!

@blodpump: Har du overhovedet læst hvad han skriver inden du svarer?

Det er ikke rigtig til at sige, hvad der kan ha været i dit 'Coke' måske heroin?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

F:C:A:R skrev:

Yep?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Solataris skrev:
Jeg tog et halvt gram ca. på omkring en time

Bl0dpump skrev:
Hvor stor dosis snakker vi?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvor alvorligt mener du det med at du ikke kunne røre dig?

Ellers synes jeg ikke det så langt fra en god gang coke. Jeg kan godt føle mig afslappet og endda salig :P Var det på nogen måde ubehageligt?

Og var det bare bedre coke end du er vandt til er et halvt gram gadecoke langt fra OD selvom hjertet godt kan stikke lidt af. I en artikel jeg linkede til herinde engang var OD for coke angivet til 1,2 g IV RENT kokain.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand

Bl0dpump skrev:
Yep?

FAIL!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hold da kæft man - Tror jeg sov igår da jeg skrev på dette topic :lol:

Dedikeret medlem

Bl0dpump skrev:
Hold da kæft man - Tror jeg sov igår da jeg skrev på dette topic :lol:

Sig undskyld!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Adhoc skrev:
Og var det bare bedre coke end du er vandt til er et halvt gram gadecoke langt fra OD selvom hjertet godt kan stikke lidt af. I en artikel jeg linkede til herinde engang var OD for coke angivet til 1,2 g IV RENT kokain.

Man skal bare tage de doser som er angivet som estimeret for en letal human OD med et STORT gran salt. Der er rapporteret akutte toksiske reaktioner på under 100 mg kokain. Nogen er bare mere sensitive end andre.
AADAC skrev:
Although most deaths have followed intravenous injection, they have also occurred after smoking, snorting, or oral use. The lethal dose of cocaine is not known, but is probably quite variable. Death has resulted from doses as low as 30 mg snorted and 20 mg injected, yet users have survived doses of several grams (several thousand milligrams). Virtually no dose, no matter how small, can be guaranteed safe. Impurities in street cocaine can also produce fatal allergic reactions.

Medlem
Brugeravatar

Altså jeg følte mig meget lammet, og let paranoia skulle virkelig tvinge mig selv op af sengen for at få noget at spise.
Min første tanke var også at det var heroin, da jeg blev meget bange for denne meget behagelige men lammende effekt.

Men konklusionen må være at det simpelthen er for dumt at købe coke i udlandet af upålidelige personer, da det er skam cuttet så tit.

Købte dog i øvrigt nogle fantastiske MDMA krystaller en anden aften, så helt dårligt marked har de heller ikke dernede, man skal bare være sikker på det man køber ikke er skam cuttet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
hmm kan det have været diazepam eller lignende, bare i pulverform ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Langt det meste coke i Europa kommer hertil via Spanien fra sydamerika, så der burde ikke være specielt stor risiko ved at købe skidtet i Spanien - det flyder med det, og hvis jeg ikke husker forkert er det da også det land i EU hvor flest her prøvet stoffet.
Men du kan selvfølgelig stadig sagtens ha fået noget lort, og ovenstående er selvfølgelig ikke en grund til ikke at være forsigtig.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke udelukke diazapam, men jeg synes virkningen lå et stykke fra alligevel :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
købte coke 2 gange da jeg var i lloret de mar af nogle negere

det første var virkelig underligt. det smagte eller lugtede ik rigtig af coke, der virkede i 5-10 min og så gik coke rusen væk, efter 1 time blev jeg temlig blæst, helt sikkert cuttet med noget lort, vil ikke sige jeg ikke kunne røre mig men jeg følte jeg havde brug for at sidde ned og så sad jeg bare og blæste i 1.5 time selvom hele dansegulvet var fyldt med lækre bitches, måske er det noget af det samme det cutter det op med blev os lidt sløv og underlig

anden gang kom jeg op i en negers lejlighed, han sagde jeg skulle smage en streg først og det gjorde jeg så, er helt sikkert på han har gevet mig helt ren smagsprøve for jeg blev helt ramt af en lille streg, jeg gik med til at købe et gram og så tog han sku røven på mig xD, fik det værste skamcuttede shit, 0,5 virkede mindre en en lille streg

det er umuligt at skaffe noget ordenligt medmindre du er forbandet heldig eller kender nogle som du kan skaffe det igennem på den ene eller anden måde, hvis man køber på gadeplan i spanien bliver man taget hårdt i røven,

nok 5-6 af de negere der prøve at sælge mig "super maroc" og hvad de ellers kaldte det, det var knas tørt kiff

Insane psychedelia user!

^^DET HEDDER IKKE NEGERE; ER DU RACIST?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
^^DET HEDDER IKKE NEGERE; ER DU RACIST?

ehm nej ?

jeg er født og opvokset på indre nørrebro, jeg har lige mange sorte / hvide venner så det er da noget pis at sige ^^

hvis man siger perker er man så os racist ? O_O

men nok om det, tilbage til emnet ^^

Insane psychedelia user!

Jeg er sgu da røvligeglad hvor du kommer fra. Neger er et racendiskriminerende ord, det samme er perker. og så længe mennesker som dig insisterer på at bruge dem, lige så længe vil verden blive ved med at være opdelt i hvid og sort, med alt hvad det indebærer af problemer.

Desuden er du racistisk, for hvad betyder det for din genfortælling af din cokehandel, om de var af afrikansk afstamning eller ej?

Medlem
Brugeravatar

Jeg bryder mig heller ikke om ordet neger, men at afrikanere har en del med gade"coke/knuste panodiler"handel at gøre er da et faktum. Er du i tvivl tag til Spanien, Istedgade eller...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

F:C:A:R : Stop dit pis. For det første var ordet "neger" i lang tid det gængse danske ord for sorte mennesker, og for det andet betyder det jo bare "sort". At nogen så senere har besluttet at det ikke længere er politisk korrekt og at man nu er racist hvis man siger det, det må være deres eget problem. Ordet neger har intet at gøre med racisme, så hvis du føler dig stødt over det er det udelukkende fordi du ønsker noget at føle dig stødt over. Og det er iøvrigt pisse off topic med din ligegyldige kæphest. Rid den et andet sted.

Mvh. Deres moderator.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]