Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Så skal der prøves amfetamin, og jeg ville høre hvad en passende førstegangsdose vil være til henholdsvis snifning og bombe/oralt?

Jeg kan ikke fortælle så meget om kvaliteten ud over at det vist skulle være standard gadeamf til 100/g, så det er ihvertfald nok ikke topclass.

Andre gode råd til førstegangsbrug af dette stof er også velkomne.

- Silver_Bullet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Silver_Bullet skrev:
Så skal der prøves amfetamin, og jeg ville høre hvad en passende førstegangsdose vil være til henholdsvis snifning og bombe/oralt?

Jeg kan ikke fortælle så meget om kvaliteten ud over at det vist skulle være standard gadeamf til 100/g, så det er ihvertfald nok ikke topclass.

Andre gode råd til førstegangsbrug af dette stof er også velkomne.

- Silver_Bullet

Du kan rense det op med kold acetone. Der er flere tråde omkring dette.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Apsychedelia.dk+oprensning+af+amfetamin+acetone&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=10&p=403009
Så får du et renere stof, uden alle cut midler. Dette vil også gøre det nemmere at dosere

(Baudelaire 1860).

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hmm virkningen indtræffer lidt mere subtilt når du bomber det. Lav acetonevasken og bomb helst ikke mere end 50mg ville jeg sige :)

Medlem
Brugeravatar

Men hvad er det der gør at amf skulle være væsentlig mere oplagt at indtage oralt end f.eks. coke?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Amfetamin har en temmelig godt biotilgængelighed oralt, det har coke ikke! :)

Medlem
Brugeravatar

Så fik jeg prøvet det. Ca. 150 mg i bombe.
Og det var væsentlig mere mærkbart end jeg havde regnet med. Det mindede faktisk lidt om en svag MDMA-rus - dog med væsentlig mindre "loved-up" feeling.

Hvor lang pause bør man holde imellem amf-indtagelser, hvis man skal opretholde god HR?
Jeg går ikke ud fra, at det belaster serotonin-systemet i samme grad som f.eks. MDMA, men derfor skal man selvfølgelig stadig passe på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Silver_Bullet skrev:
Hvor lang pause bør man holde imellem amf-indtagelser, hvis man skal opretholde god HR?

Jeg vil mene MAX 1 gang om måneden! Det er ikke sundt for psyken, og kan hurtigt ende i en stor nedtur hvis det tages for ofte. Det er kun min egen erfaring =) (Tager det desværre selv ofte en del flere gange på en måned) ..

Junior medlem

Silver_Bullet skrev:
Jeg går ikke ud fra, at det belaster serotonin-systemet i samme grad som f.eks. MDMA, men derfor skal man selvfølgelig stadig passe på.

Tror det er meget forskelligt hvor hurtigt vores kroppe "recover" fra de infamous amf-tømmermænd. Hvis du en weekend fester amok med en god portion amf, så vil jeg anbefale at vente ca. en måned inden du kaster dig ud i det igen, så din krop er klar til det.

Har flere gange selv oplevet at for meget spas med amf, kan efterlade bivirkninger som kan mærkes i op til en uge efter sidste streg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]