Som postet i en tråd har jeg fundet et umiddelbart fornuftigt review, der lister omtrentlig dødelig dosis på baggrund af fundet litteratur omhandlende tilfælde, hvor personer er døde af overdosis:
http://web.cgu.edu/faculty/gabler/toxic ... fprint.pdfFx er lethal oral dose af MDMA angivet til ca. 2g og figurteksten lyder således:
Citat:
The doses indicated are the estimated quantity for an average healthy 70-kg adult human who has not developed tolerance to the substance, and who does not have residues of the substance in the body from previous administrations. Note, however, that individuals vary greatly in terms of physical and psychological vulnerability; therefore, the information in this table should not be used as a dosage guide.
Jeg kunne finde et link til et billede, der refererer til reviewets som kilde (hermed ser flere nok nogle af tallene). I reviewet er tal for det første angivet for flere stoffer og, hvordan tallene er fundet og andet er også beskrevet. Det er tal, der er værd at have i baghovedet for os weekend-narkomaner. Billedet:
.JPG)
Jeg vil gøre opmærksom på igen at billedet er en reduceret stjålet version af den i artiklen.
Jeg håber dette oplysningsprojekt spreder lidt HR herinde

Og selvom det er oplagt at diskutere nogle af resultaterne, så frabedes mindre konstruktive bemærkninger om "min ven kan altså tage 2 gange den dødelige dosis, der er angivet for X stof"