Nomad skrev:
Hash var for grænseoverskridende i forhold til heroin

Det er da den omvendte verden vi er faldet ned i her...hehe....
Har du overvejet at du måske skulle holde en meget lang pause fra heroinen?
Du er måske ikke afhængig nu, men jeg synes da der er tegn på at du er i risikozonen for at blive det og det tror jeg ikke er noget man ønsker...
@ Nomad:
Ja, det er der nok noget om - Indtil jeg "prøvede" Heroin har jeg ikke rørt andet end de smertestillende jeg har recept på. Som i sig selv ikke kan give nogen former for rus eller andet. Heller ikke derfor jeg får dem, men anyway.
- Jeg har faktisk tænkt på en pause fra heroinen, spørgsmålet har været "Hvor længe?", er en måned nok til bare at give noget af den fornemmelse tilbage, eller skal man måske op på hele to eller mere endda?
Er glad for at høre du ikke ser at jeg bliver afhængig, men forstå mig ret - Jeg styrer mit forbrug med ekstremt hård jernhånd, og hvis det skulle gå galt, er der en der siger det til mig, og så er det ind på afvænning til mig. (Så får jeg vel også metadoner, så er der lidt at hygge med der.)
TATP skrev:
jeg tror ikke du kan skyde skylden for den manglende virkning på din vægt. En stor kropsmasse har indflydelse på hvor hurtigt peak-effekten opnås, og derfor også en mindre indflydelse på peakets maksimum - men dette ville du have oplevet ved 1. forsøg med stoffet.
Forklaringen må findes i tolerance overfor stoffet. Der findes umiddelbart 2 måder at opnå ønsket virkning på - enten at øge dosis, hvilket generelt ikke er tilrådeligt, eller at holde en pause.
jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået din formulering - tager i det fast hver 2. weekend? Eller varierer der mellem 1 og 2 gange pr. måned?
Hver 2. uge er ikke så hyppigt at jeg ville have regnet med at tolerance ville blive et problem, men det er så forkert.
spring evt. næste session over, og nyd noget andet i stedet. for at vende tilbage om en måned, og se om dosis-kravet skulle have ændret sig.
@ TATP:
Mht. formuleringen, det sker hver 14. dag eller éen gang i måneden, det varierer lidt fra hvornår jeg og min veninde har lyst til at hygge os med det. Det er også et spørgsmål om hvornår vi har råd til det, jeg lever af en S.U. udbetaling så det er ikke ligefrem hele tiden jeg har råd til det, og lysten til det er også falmet meget hårdt eftersom stoffet ikke virker så godt mere.
Jeg takker for rådet og prøver det! Kommer eventuelt tilbage med en rapport om hvordan det er gået.