Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
EDIT :
HAR FÅET NOGENLUNDE SVAR på mine spørgsmål..
Derfor har jeg ændret titlen på tråden.
Men syndes andre skulle uploade foto af deres benzoer herinde så vi kunne se hvad folk mener er sikkert - og måske IKKE er sikkert...

Det gør jo det hele lidt mere sikkert... ikke ?

Hej psy.
Ja... nu er det vel på tide jeg gør det her :D
Jeg er rimelig god (syndes jeg selv) til at styrre min diazepam forbrug.
Jeg tager det ikke vær eller vær anden dag, er ikke direkte afhængelig, bruger dem bare til at slappe af på af og til da jeg virkelig elsker den dejlige afslapper jeg får af dem, er jo også afhængelig af tjald, så sommetider er jeg så dum at nuppe et par stykker inden sengetid- da jeg hader de svedeture og at jeg ikke kan sove...

Spørgsmålet går egentlig på - da jeg har ret mange venner der guffer de her piller- om det er det rigtige shit jeg får fat i - mange af mine venner siger, DE DER ? det er noget kopi lort - det må du ikke æde, og så bliver jeg sku da bange ?
Imens der er andre der siger jeg trygt kan tage dem, og enda selv gerne vil have nogle.
Ham jeg får dem fra siger de er 100 % iorden- og stoler da på ham, men han kan ligesågodt ha blevet taget i røven og derfor ikke ved hvad han taler om.

Så derfor har jeg tænkt mig at uploade nogle foto af pillerne og " brevet " de er i.. ?
( hvis det vil hjælpe noget ) og så kan i kloge dejlige psycher herinde- bedømme om jeg kan spise dem - uden at skulle frygte det kommer fra thailand eller andet ;)
hvad siger i ? skal jeg smide et par foto op ? vil det hjælpe noget ?
Undskyld min newbie tråd her.. ved godt den er lidt "bøvet"

Der går lige noget tid- så er der foto :)
EDIT : der er nu foto lidt længere nede
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Det skal lige siges, at jeg helt gerne vil ungå at i skriver ting som:
Stop med det hashmisbrug ( det er noget jeg selv styre tak )
Du er da for dum at æde piller i mangel på tjald.
Pas nu på det er stærkt vanedannene osv osv osv.. please ? jeg ber pænt.

Senest rettet af Roche 26 apr 2010 20:39, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Få de billeder op i en fart, uden hverken billeder eller den mindste beskrivelse af pillerne kan du da ikke forvente at vi kan fortælle dig noget som helst om dem? :)

P.S.
Stop med det hashmisbrug!
Du er da for dum at æde piller i mangel på tjald?
Og pas nu på, det er stærkt vanedannende!

Medlem
Brugeravatar

Calm skrev:
Få de billeder op i en fart, uden hverken billeder eller den mindste beskrivelse af pillerne kan du da ikke forvente at vi kan fortælle dig noget som helst om dem? :)

P.S.
Stop med det hashmisbrug!
Du er da for dum at æde piller i mangel på tjald?
Og pas nu på, det er stærkt vanedannende!

haha jeg elsker dig din bums ! :)
jeg smækker dem op i en helveds fart !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Hahahaha Calm

Jo tak til billeder :)

Medlem
Brugeravatar

Her er foto :)

Bare følg de links.
Det er box jeg bruger pt til at uploade foto... håber det er iorden..
DER KAN MAN NEMLIG ZOOOOOOOME ;)

http://www.box.net/shared/2otevs138h

http://www.box.net/shared/kulytbj3h9

http://www.box.net/shared/ovifbs090o

http://www.box.net/shared/n7mpus13mx

http://www.box.net/shared/nqyncl9nav

Det skal lige nævnes at de faktisk ikke smelter så nemt på eller under tungen.
Fik engang nogle der nærmest smeltede med det samme- det var de første jeg nogensinde prøvede, de virkede ikke ligesågodt som dem her syndes jeg.

De her smager bittert... men sødt ? ikke grimt.. faktisk til at holde ud...
Som brugeren - hehe - før har skreveti en anden tråd, så smager det faktisk jo ligefrem godt : )
I modsætning til de andre jeg engang fik... de smagte lidt af sæbe :D

Medlem

Er næsten ked af at sige det. Men dem du har på dine billeder ser næsten fake ud. De er for "skrøbelige" ved sku ikke hvordan man forklare det. Jeg har selv haft nogle magen til, også helt klart fake. Men de virkede fint nok :)

Medlem
Brugeravatar

ExobiT skrev:
Er næsten ked af at sige det. Men dem du har på dine billeder ser næsten fake ud. De er for "skrøbelige" ved sku ikke hvordan man forklare det. Jeg har selv haft nogle magen til, også helt klart fake. Men de virkede fint nok :)

De er ikke direkte skrøbelige :) ?? de smulre slet ikke, og er svære at knække over ( syndes jeg ) de er ret faste i det, og hårde... hvis i forstår.. ;)
men har lige guffet lidt og de smager sku oig virker sku som de skal må man sige...

Men skrøbelige ? tror i ikke bare det er den dårlige billedkvalitet ? :D ?

Alle piller ser ens ud, og dele-kaven er lige på alle, og sidder på midten.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Hvis man googler valium, og ser lidt på billed resultaterne, så ser dine valler ikke ud til og være ægte farven ser forkert ud og trykket lidt for "sløret" ..

Medlem
Brugeravatar

hmmm.... æv....... ævævævævæ :( de virker ellers så godt syndes jeg ?
bliver helt tåget i låget selv dagen efter... og sløv i en uges tid.... hmmmmm...

Men mange tak for jeres hurtige svar, jeg må se at få fat i nogle nye nogle :)
men vil da ikke smide de her "thaipiller" ud :D overhoved ikke hehehehehehe

Men noget siger mig altså de er gode nok.... et eller andet gør...
Især fordi man ikke liiii kan bedømme farven og hvor " sløret " pillen ser ud, når den er taget med kameraet fra en mobil :D

Medlem
Brugeravatar

du har dem fra en blisterpack kan man se på et af billederne så jo de er gode nok... ikke noget at være bekymret for der..

edit: nå opdagede sku ikke lige det stod på udenlansk på blisterpacken... det er helt sikkert "kopi" medicin, men det betyder ikke at de ikke er gode nok.. de bliver bare produceret i et andet land og måske lidt andre forhold... de benzo'er jeg har købt som kom i blisters på den måde der har dog altid været i orden

Medlem
Brugeravatar

emingos skrev:
du har dem fra en blisterpack kan man se på et af billederne så jo de er gode nok... ikke noget at være bekymret for der..

DET ER NETOP DET DER FORVIRRE MIG JO :D
Nogle siger ( nope ta dem ikke ) og andre siger - du kan med ro tage dem....
Det er snot forvirene - men jeg syndes nu de ser ret så fine ud selv...

ville bare lige høre jeres mening

EDIT : har nu guffet 60... eller 70 mg ? .. og er godt nok tåget i masken...
Det er sku lige før jeg taber småkagerne.. ;) ej.. jeg har det rigtigt godt.. totalt afslappet, og små griner da lidt - især oven på den gode 100krs tjald jeg har slasket på min bong...

IM FINE :) tror de er helt okay - selv om de skulle komme fra ... thailand eller whatever.
Der er ihvertfald et eller andet i der gør mig godt psyics ( aarh kan ikke stave lige nu ) lige nu ihvertfald, men man ved jo aldrig... NU SKAL DER DRIKKES VODKA ;) ej haha... hell no just a joke der....

nå men ... tak for alle svar... hvis i har mer såååeh... skriv løs..

upload også gerne foto af de benzoer i tar som i syndes er i orden..
Også gerne med blisterpack ( nyt ord jeg lige har lært idag ;) )

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Har haft præcis de samme, det er uden tvivl nogle at de bedste kopivalium på markede sammen med mano 10. Vil mene der er omkring 7mg Diazepam, hvilket må sige at det ikke er en super dårligt kopivalium..

Men pas nu på halveringstiden. Den er trods alt 72 timer.. Takecare

Lenny

Medlem

Ej pis, ville gerne lige oploude et par benzo billeder af de Valium, Clonazepam og alprozolam der der ikker fuld af pis og lort.

http://www.pharmer.org/files/images/654ab69bccd89d9973755bca2c492bab-622.jpg

http://media.photobucket.com/image/10%20mg%20valium/dirtyboy5569/valium2.jpg?o=2

http://img163.imageshack.us/img163/8987/rivog.jpg

Senest rettet af OrangeLenny 06 maj 2010 11:41, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

FEDT !
keep up the good work :D
og rart at vide det er det rigtige shit jeg står med... eller.. det .. rigtige kopi shit ;)

EDIT : har ikke prøvet rivotril ? er de gode :) ? og 2 mg.... det da nogle små fine nogle :p

Medlem

roche skrev:
FEDT !
og rart at vide det er det rigtige shit jeg står med... eller.. det .. rigtige kopi shit ;)

EDIT : har ikke prøvet rivotril ? er de gode :) ? og 2 mg.... det da nogle små fine nogle :p

Dog er de små, men de er satme voldsomme, det er ikke for sjov der er krydsdelekærv :P

DU skal være opmærksom på at 2mg clonazepam(Rivotril, Klonapin) svarer til 30mg diazepam(valium, Stesolid etc.) hvis der overhovedet er 10mg i hver af de valium.

P.S Clonazepam virker også på en anden måde, de slår hårdere hvis du forstår, større chance for at få ''blackout'' de har efter min mening en vis hypnotisk effekt, hvilken diazepam ikke har skyggen af. Men de er muskelafslappende ligesom diazepam, og efter min mening er der større eufori over clonazepapam end der er over diazepam..

Så ja. De er Gode. Men pas nu på, og start lavt ud og værd opmærksom på virkningen på begynder efter 1½/2 timer!!!

Medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
roche skrev:
FEDT !

Dog er de små, men de er satme voldsomme, det er ikke for sjov der er krydsdelekærv :P

DU skal være opmærksom på at 2mg clonazepam(Rivotril, Klonapin) svarer til 30mg diazepam(valium, Stesolid etc.) hvis der overhovedet er 10mg i hver af de valium.

P.S Clonazepam virker også på en anden måde, de slår hårdere hvis du forstår, større chance for at få ''blackout'' de har efter min mening en vis hypnotisk effekt, hvilken diazepam ikke har skyggen af. Men de er muskelafslappende ligesom diazepam, og efter min mening er der større eufori over clonazepapam end der er over diazepam..

Så ja. De er Gode. Men pas nu på, og start lavt ud og værd opmærksom på virkningen på begynder efter 1½/2 timer!!!

Tak for det du :) !
Det er ret godt at vide så man ikke bare guffer den ene pille efter den anden fordi man tænker på at shittet ikke virker... det kan gå ret galt :D

Når jeg køber nye piller hjem jeg aldrig har prøvet før ( af den slags ) starter jeg altid med en kvart pille, for at se om jeg er overfølsom eller andet - eller om det bare virker forbløffende bedre på mig ... det er der nogen ting der syndes at gøre...

måske er jeg en pussy :D men better safe than sorry

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Ked af at sige det, men de pakistanske Roche Valium der er fake, har selv haft dem.. De er blevet testet ved en labrorant og der var desværre ikke noget benzo at finde i dem..

Dedikeret medlem

Jeg kan se der er lidt uenighed omkring hvorhvidt disse Pakistanske valium er fake eller ej.. Jeg har fået udskrevet benzoer hver dag i de sidste 5 år ca. og ka sagtens mærke hvordan diazepam ska virke, og har haft præcis de samme slags blister som er på billede. Jeg skal ikke kunne udelukke om der er noget i dem som man kan blive skæv af eller om det svinger fra levering til levering, men jeg har fx. ikke
haft den mindste virkning ved indtagelse af af 30 stk..
Dem jeg fik smagte bestemt heller ikke rigtigt desværre..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ingen tvivl det er kopi Valium.Men da de kommer fra Pakistan kan der være alt fra intet til 10 mg Diazepam i.Hvis de virker ret Benzo agtigt vil jeg tro det er ER 10 mg Diazepams.Men som morpheus skriver KAN Pakistanke piller være alt fra Benzo til Kalk.

Dedikeret medlem

I de pakistanske "Roche" Blister jeg havde vidste det sig at der var 0,0,X i. Det sidste kunne de ikke finde ud af hvad var..
Til Roche: Hvis du stadig har en del af de blister pakker tilbage, så prøv at tjekke skriften og om størrelsen variere lidt, for det gjorde de sært nok på den sending vi fik..
Ellers synes jeg faktisk det er en rigtig god ide at vise hvilke benzoer fra fx. udlandende der er som de ska være eller er fake det gør at vi alle er lidt på forkant med hvad vi får..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]