EDIT :
HAR FÅET NOGENLUNDE SVAR på mine spørgsmål..
Derfor har jeg ændret titlen på tråden.
Men syndes andre skulle uploade foto af deres benzoer herinde så vi kunne se hvad folk mener er sikkert - og måske IKKE er sikkert...
Det gør jo det hele lidt mere sikkert... ikke ?
Jeg tager det ikke vær eller vær anden dag, er ikke direkte afhængelig, bruger dem bare til at slappe af på af og til da jeg virkelig elsker den dejlige afslapper jeg får af dem, er jo også afhængelig af tjald, så sommetider er jeg så dum at nuppe et par stykker inden sengetid- da jeg hader de svedeture og at jeg ikke kan sove...
Spørgsmålet går egentlig på - da jeg har ret mange venner der guffer de her piller- om det er det rigtige shit jeg får fat i - mange af mine venner siger, DE DER ? det er noget kopi lort - det må du ikke æde, og så bliver jeg sku da bange ?
Imens der er andre der siger jeg trygt kan tage dem, og enda selv gerne vil have nogle.
Ham jeg får dem fra siger de er 100 % iorden- og stoler da på ham, men han kan ligesågodt ha blevet taget i røven og derfor ikke ved hvad han taler om.
Så derfor har jeg tænkt mig at uploade nogle foto af pillerne og " brevet " de er i.. ?
( hvis det vil hjælpe noget ) og så kan i kloge dejlige psycher herinde- bedømme om jeg kan spise dem - uden at skulle frygte det kommer fra thailand eller andet

hvad siger i ? skal jeg smide et par foto op ? vil det hjælpe noget ?
Undskyld min newbie tråd her.. ved godt den er lidt "bøvet"
Der går lige noget tid- så er der foto
EDIT : der er nu foto lidt længere nede
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Det skal lige siges, at jeg helt gerne vil ungå at i skriver ting som:
Stop med det hashmisbrug ( det er noget jeg selv styre tak )
Du er da for dum at æde piller i mangel på tjald.
Pas nu på det er stærkt vanedannene osv osv osv.. please ? jeg ber pænt.