Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil det være en dårlig idé, hvis jeg tager en tur i hullet og når virkningen er ved at aftage indtager noget oxycodon?
Har prøvet at søge men fandt ikke rigtig noget..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ved ikke om det her hjælper dig men du kunne jo prøve

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=405518

Det lyder generelt som en dårlig ide-
folk nævner at du kan stoppe med at trække vejret med den kombo,
så det skulle være ret farligt at falde i søvn.

ret mig hvis jeg misforstår noget, men ta ikke noget før du har fået et bedre svar.

Citat:
agree'd, well i'm sure if i just hit the right dose i'd love it regardless, but you'd have to be experienced to even attempt such a combo safely

Citat:

yeah, not worth it. take maybe 1 small bump, just to potentiate, but make sure not to fall asleep after you do it

Citat:
But yeah, you definately run the risk of respiratory problems so tread with caution.

Lyder ikke som en risiko jeg ville løbe.

Insane psychedelia user!

Hvis du tager Ketaminen først, og venter til rusen næsten er væk, ser jeg ikke noget i vejen for at guffe lidt Oxycodon.
Du skal dog have hovedet med dig, og måske starte ud med en lidt lavere dose Oxy end du normalt ville gøre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ja som sagt. Venter du med at tage opiater til effekten er stort set væk (denne vage definition er skyld i adskillige dødsfald er jeg sikker på) tror jeg ikke faren er så stor. Men tør du tage chancen og kender oddsene? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Adhoc skrev:
Men tør du tage chancen og kender oddsene? :)

Det er det jeg ikke helt ved, derfor jeg spørger herinde..
Men vil det være helt hul i hovedet at tage 2-300 mg ketamin og efter sidste dose vente 2 timer før jeg spiser 40-50 mg OC? (normalt tager jeg ca. 70-90 mg).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Med den dosis ketamin ville jeg nok vente længere.

Er det mod smerter du tager oxycodon, eller ønsker du en kombination af de to ruse?

Edith: På wikipedia angives ketamin til at have en halveringstid på 2,5-3 timer. Efter 2 timer vil du altså stadig have ~150 mg i kroppen. Nok til at k-hole nogle mennesker. At du ikke selv mærker det så kraftigt betyder jo ikke nødvendigvis at det ikke stadig har potentiale til at volde problemer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja okay kan godt være at jeg skal vente lidt længere, hvis at jeg vælger at gøre det. Men det er heller ikke planen at indtage 300 mg på en gang, tager nok 150-200 mg og redosere nok med 50-100 mg efter en time til halvanden, derefter vil jeg så vente 2 timer.. Men lyder til at jeg skal vente 3-4 timer?
Det er ikke mod smerter, jeg vil bare gerne tage oxy på comedown, eller når jeg næsten ikke kan mærke ketaminen mere.

Medlem
Brugeravatar

Synes at det lyder som om du er tolerant over for oxy - de doser, du nævner, lyder lidt voldsomme for mig.
Ville nok sige at hvis du absolut vil dosere oxy så del det op i mindre doser og så tag dem med nogle timer imellem doserne.
På den måde burde du kunne mærke om det påvirker din vejrtrækning eller om du får andre bivirkninger.

Er det fordi keta comedown føles ubehegelig for dig eller er det bare for lidt ekstra hygge?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

groza skrev:
Synes at det lyder som om du er tolerant over for oxy - de doser, du nævner, lyder lidt voldsomme for mig.
Ville nok sige at hvis du absolut vil dosere oxy så del det op i mindre doser og så tag dem med nogle timer imellem doserne.
På den måde burde du kunne mærke om det påvirker din vejrtrækning eller om du får andre bivirkninger.

Er det fordi keta comedown føles ubehegelig for dig eller er det bare for lidt ekstra hygge?

Jep jeg er lidt tolerant over for en del opiater/opioider, men bruger dem også til at komme i "vågen drømmetilstand" eller nodding (hvad hedder det enlig på dansk?) som jeg er ret fascineret af :)

Synes ikke at mit comedown er ubehageligt, kunne bare forestille mig at det ville være lækkert at nodding efter en tur i k-hole..

Medlem

Har du også keta-tolerance?
Hvorfor tage så store doser, hvis ellers kvaliteten er iorden, burde du ikke skulle bruge over 200 mg. 100 mg med en redosering klar på 20-30, har uden tolerance altid været fint imo.
At du så bagefter vil hygge med oxycontin, det kan jeg fint forstå så længe det ikke er samtidigt.
En sådan tolerance skriger dog på en pause, så måske du bare skulle tage en hygge dosis keta i stedet. Oxyer er fantastiske end til man har voldtaget dem, og for mig er det endnu ikke blevet det samme. Det er noget hyggeligt du kan forsøde din tilværelse med en udvalgt dag engang imellem, hvor du kan gøre det specielt, tilgang er om ikke alt, så i hvert fald en betydelig del af hver oplevelse.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke opbygget keta-tolerance, har bare lidt sværere ved at ryge i hullet end andre. Kvaliteten skulle ikke fejle noget da andre k-holer på ~150 af det.
Jeg holder skam pauser. tager ikke opiater hver dag, slet ikke. Tror heller ikke jeg kan spise 80 mg på en gang uden at brække mig. Så når jeg skriver 80 er det nok 60 mg og redosering med 20 mg efter 1-1,5 time.
Så det det jeg har tænkt mig at gøre er nok at først tage 30 mg og efter 1,5 time 20 mere.

Medlem

Er det oxycontin der er din kilde? De er depottabletter og virker over ca. 12 timer, med et peak mellem 3-4 time, hvor omkring 1/3 er aktivt. Hvis dosen er for høj, er det her du vil få kvalme og evt brække dig. Der har i østjylland været nogle kopi-60 mg's, som ingenlunde lever op til stemplet. Belægningen hænger ikke sammen som ellers, på kopipillerne forstøves belægningen når du skraber på overfladen. 15-20 mg burde være nok normalt, men at din normal ligger på x3. Det burde i min optik lige give stof til eftertanke.

Jeg har haft et betydeligt overforbrug, involverende et hverdagsmisbrug, og jeg har aldrig taget så høje engansdoser. Har været oppe på 130 mg over en hel dag, altså fra morgen til nat. Et sådant misbrug kan jeg kun advarer imod.

Mvh
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Ved at det ikke dur at spille klog og at du sikkert har tænkt dig at prøve det lige meget hvad vi skriver, men vær forsigtig!
Synes at 30mg lyder som rigelig dosis til at blive lam på, jeg ville nu anbefale at du starter med halvdelen, men jeg har selv aldrig prøvet oxy.
Du kender jo stoffet, så du burde kunne mærke om det er for lidt i god nok tid til at du kan nå at tage mere og få den ønskede virkning.
Tror ikke at du går glip af noget ved at prøve dig lidt langsommere frem, hvorimod en overdosis, hvor man glemmer at trække vejret, kan have ret ubehagelige bivirkninger ;)

Insane psychedelia user!

Hmmm. Ikke for at skide på HR, Som siden her handler om. Men du, Groza, Du er generelt alt for forsigtigt med dine doseringer. Du anbefaler doser som ikke engang ville virke medicinsk. Er du godt klar over at for at få noget rekreativt ud af medikamenter skal man et godt stykke over de medicinske doser?

Edit/ Dette som skrives her er måske lidt ude af kontekst, men jeg regner med at trådstarter har forstand på hvad han gør jf hans kenskab til oxy, dosis mæssigt. Mit indlæg er måske lidt affødt af Grozas tidligere udtalelser omkring Kodein.. :)

Medlem
Brugeravatar

Fjas, du har nok ret, men jeg ser det normalt ikke som et problem. Synes selv at jeg godt kan nøjes med at "lamme" mig i en terapeutisk dosis (dog gerne i den høje ende).
Men lige netop her er der tale om to stoffer, der har potentiale for at forstærke hinandens bivirkninger.
Derfor er der god grund til at tage det lidt med ro, i hvert fald første gang. Også selvom man er vant til stoffets virkning.

Insane psychedelia user!

Selvfølgeligt. Men i og med at trådstarter ikke snakker om en direkte kombo - han snakker om at tage Oxy når ketaminen er udløbet, så er faren for respirationshæmmendende uheld ikke så voldsom som hvis vi snakkede om en direkte kombination., :)

Men jf mit første indlæg anbefaler jeg også at starte lavt ud. Jeg synes bare tit dine doser virker til at være spild af stof, når vi snakker rekreativt brug. No effence, og fint hvis du får noget ud af det. Men jeg ved at det er få personer som er så følsomme at de får noget ud af fx 75mg kodein. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Er det oxycontin der er din kilde? De er depottabletter og virker over ca. 12 timer, med et peak mellem 3-4 time, hvor omkring 1/3 er aktivt. Hvis dosen er for høj, er det her du vil få kvalme og evt brække dig. Der har i østjylland været nogle kopi-60 mg's, som ingenlunde lever op til stemplet. Belægningen hænger ikke sammen som ellers, på kopipillerne forstøves belægningen når du skraber på overfladen. 15-20 mg burde være nok normalt, men at din normal ligger på x3. Det burde i min optik lige give stof til eftertanke.

Jeg har haft et betydeligt overforbrug, involverende et hverdagsmisbrug, og jeg har aldrig taget så høje engansdoser. Har været oppe på 130 mg over en hel dag, altså fra morgen til nat. Et sådant misbrug kan jeg kun advarer imod.

Mvh
Anarkrig

Ja det er oxycontin jeg har tænkt mig at tage, og jeg pulverisere dem for at få "ødelagt" depoten i dem. Det er ikke kopi da min kilde har dem på recept.
Har ikke noget opiat misbrug på nogen måde, der går altid 2-4 uger mellem.. men så kan jeg også godt lige tage et par dage hvor jeg så tager det.. Tolerance er lidt høj, fordi jeg i en periode spiste lidt for mange opiater, derefter er den akdrig kommet helt ned igen, selvom jeg holdte et par måneders pause..

Medlem

Så var min halvlange udredning lidt overflødig, det kan bare være svært at vide hvilken viden nye brugere sidder inde med.
Vil meget kraftigt anbefale at du sætter en grænse, der kunne hedde en gang om måneden til at starte med. Det er lige rigeligt, men bedre at have en grænse man kan/vil overholde, end en teoretisk grænse som aldrig bliver fuldt. Man skal imo passe vírkelig på med de der 1-3 gange om ugen, har aldrig hørt om nogen der beslutter sig for rekreativt hverdagsforbrug. Men abstinenser, fysiske som psykiske, sniger sig ind og hygger sig med selvbedrag.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]