Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 11:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Af frygt for at emnet har været oppe før, og jeg nu står til en gedigen røvfuld, stiller jeg spørgsmålet alligevel :roll:

Jeg har endelig fået fat i smukke, lækre MDMA-krystaller og skal indtage et par stykker snarest :)

Jeg har tidligere været tosset med at knuse og sniffe krystallerne, men det resulterer jo i et lidt kort trip desværre (med mindre man redoserer flere gange løbende).

Tricket med at pakke det ind i lidt toiletpapir og lave en bombe er også udmærket, men jeg har overvejet at drikke det næste gang (har jeg aldrig prøvet med MDMA før - kun mephedrone og amfetamin).

Kan det anbefales? Og i så fald, er rusen ligeså længe når man drikker som hvis man bomber det?

Dosering? Som når man bomber det?

Hvad er din favoritindtagelsesmetode når det kommer til MDMA?

Ciao

Medlem
Brugeravatar

Blande dosisen op i noget sprut eller andet stærkt, (mest for smagens skyld) også bare drik det og dosisen er det samme som ved bomber.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Jeg har tidligere lavet E-Te med piller. Man kan ikke smage det, og det slår ekstremt hårdt :D Knus en dosis krystaller fint, og put det i en kop frugt-the med sukker efter smag og behag :D Jeg synes det er en rigtig god måde at indtage det på.

-Tramper :)

Medlem
Brugeravatar

I et glas vand (eller anden væske) er klart min favorit. Gider ikke sluge toilet- eller jointpapir :?

Medlem

Tak for jeres input...

Jeg har altid bare blandet det om i vand, drukket det hurtigt, og så skyllet efter med endnu mere vand og eller sodavand pga. den klamme smag... Men det kan jeg være jeg skal prøve te :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Knus det retti fint og smid det i en gelatine kapsel, det er klart min favorit :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
shot struer rom ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg er også med på gelatinekapslerne, synes det er så bumset at stå og sluge toiletpapir for at indtage sin narko :P
Hvis det er i kombination med psykedeliske stoffer (hvilket det oftest er) så går jeg ikke af vejen for at sniffe nogle små streger MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Krystaller i kapsler, skyllet ned med lidt kølig frugtsaft på en strand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den med E-te (kaldes rumthe her hvor jeg er fra) har jeg altid hørt meget godt om... Har det noget på sig - eller er det kun for smagens skyld?
Tænker på om det varme vand kan skade/fremme virkningen (svjh er der noget med det er no-go med kogende vand til LSD fx)?

OP: jeg hører til holdet med MDMA'en i et glas vand... tilbage med nakken og synk - skyl straks efter med anden væske for at undgå kvalme af den grimme smag...

Medlem
Brugeravatar

@LSDrejø: I forhold til vand tror jeg ikke virkningsmæssigt der er nogen forskel. Men som du selv siger er det først og fremmest smagen det gælder, men det er også bare dejligt at drikke noget varmt, når man er sprød. Specielt om vinteren :D

Medlem

Men hvis man opløser det i te, bliver det vel drukket over en længere periode (10 - 30 min.), da man jo ikke kan drikke det så hurtigt...

Jeg tænker på, at jeg som regel oplever med MDMA, at man skal ha' et ordenligt 'spark' første gang man doserer, da man ellers aldrig kommer helt op efterfølgende - det er i hvert fald min erfaring. Så hvis man får drukket det hurtigt i ét huk med noget vand, kan det ikke gå galt :)

... man kan selvfølgelig også bare vente til teen er kølet lidt af, til man kan drikke det hurtigt ;o)

Medlem

I øvrigt...

Hvordan har folk det med at tage MDMA om dagen?

Jeg har på det sidste eksperimentet med at tage stoffer en gang imellem om dagen (ved 12 - 13-tiden), og det er nu blevet klart min foretrukne måde at tage stoffer på (jeg bryder mig generelt ikke om den fjendske stemning som der ofte kan være når man er i byen, så dette er et perfekt alternativ). Om dagen - det er noget helt andet... Godt vejr, solskin, varme, glade mennesker, ud og gå en tur, måske køre en tur (ædru ven, selvfølgelig ;o)), sommermusik på anlægget, op langs strandvejen, en tur på Bakken evt., Bellevue måske, ud at shoppe, nyde en is osv.

Tilbage til mit spørgsmål ;D

Ovenstående scenarie har oftest været på lidt mephedrone el. speed. Har overvejet det på MDMA - men den enkelte gang jeg har prøvet MDMA imens det stadig har været lyst, har jeg oplevet at når jeg kom udenfor, begyndte mine øjne straks at stoppe med at flakke, og jeg blev forholdvis ædru sammenlignet med når jeg var indenfor.

Hvad er jeres vurdering? Egner MDMA af ikke til sådan et scenarie? Er det bedst hvor der er mørkt og lækkert discolys, eller?

Kom også gerne med andre ideer til aktiviteter ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
techno-tramperen skrev:
Jeg har tidligere lavet E-Te med piller. Man kan ikke smage det, og det slår ekstremt hårdt :D Knus en dosis krystaller fint, og put det i en kop frugt-the med sukker efter smag og behag :D Jeg synes det er en rigtig god måde at indtage det på.

Holder med Tramer her! E-Te er for nice .. Smager dejligt, Virker dejligt! =)
Syntes det virker på en helt anden måde, når man laver E-te, end hvis man bare sluger det f.eks. Ved ikke hvorfor. Det nok placebo.

Medlem

Skal MDMA'en i så snart man har taget te-brevet op, og vandet stadig er meget varmt? Nu glæder jeg mig helt til at prøve dén metode.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
helt sikkert kapsler, brækker mig altid som en sindsyg hvis jeg putter det i næsen :P

Medlem
Brugeravatar

Jeg venter altid med at putte MDMA'en i, i tilfælde af at noget bliver suget op te-brevet (Sparsomlig, eller paranoid - You judge) - By the way, vent til teen er lunken med at drikke den :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]