Halugenlampe skrev:
det var nok ikke skidesmart. det eneste jeg kunne finde var denne lille quote fra bluelight
Citat:
High concentrations of L-DOPA can be neurotoxic to DA neurons in cell culture. I wouldn't recommend taking L-DOPA with amphetamines unless you watch your dosage very carefully, as this combo may increase the risk of ODing (then again, it could decrease it due to pushing the balance of NE/DA activity towards DA…it all depends on how important you think the contributions of NE and DA transmission are to amphetamine-induced convlusions, hypertension, heart attack, etc.).
når det er sagt, så tror jeg ikke du behøver være alvorligt bange. det er trods alt kun et pro-stof du har taget. 0,1-0,2 g er jo ikke nogen overvældende dosis, hvis man regner med renhed på ca. 10%. det var dog ret uansvarligt at begynder ekspperimenterne i beruset tilstand.
Mange tak for svar, kan du ikke lige poste et link til der hvor du fandt det der?
Jeg kan forsikre dig om at det er god amfetamin
Har tidligere været afhængig af amfetamin/methylphenidat hydrochlorid i cirka 8 måneder
sidste weekend delte jeg et gram af det med en ven over 2 døgn.
har prøvet meget skod amf, nogen gange har jeg taget helt op til 20 gram over et døgn.
Så kan godt kende forskel på god og dårlig amfetamin