Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 07:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pille info..
Medlem

har en 6 kanted pille hvor der står N8 på den ene side og er et logo på den anden som minder lidt om et svær. den er 1cm bred. og har prøvede på medicin.dk men der fant den ikk noget.. har fået afvide det sQ være "supersone" ? (ved ik om det er rigtig stavet) og vil gerne være sikker enden jeg kommer dem i munden :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
http://www.netdoktor.dk/interactive/med ... fo&id=4070

Medlem

mange tak for linket...
nu er mit næste spørgsmål så bare hvordan det virker på ens sind/tilstand det syntes jeg nemlig ikke rigtig jeg kunne læse ud fra det der :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Inde på netdoktor siden står der ihvertfald:
Citat:
Naloxon er tilsat for at forhindre, at Suboxone® kan misbruges, idet naloxon ophæver virkningen af buprenorphin, hvis Suboxone® opløses og indsprøjtes i en blodåre.

og at

Citat:
Hvis resoribletten synkes, er den næsten uden virkning.

Så det ser ikke ud til at den er så sjov.

Admin
Brugeravatar

Hvis du ingen tolerance har for opitater, skal den knuses og deles op i 15-20 streger (ja jeg ved godt det er en dårlig anbefaling af sniffe piller). Uden tolerance kan jeg sagtens mærke 400 µg buprenorphin, så hvis du har en tablet med 8 mg. Go figure.

-Jimmy Carter

Admin
Brugeravatar

EDIT/ Jeg tænker her på subutex, som ikke er tilsat naloxon. Ved ikke hvordan det forholder sig med dosering så

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvis du kan engelsk er der her et par links hvor du kan læse lidt om brugeroplevelser af både præparatet Suboxone (1. link) men også mere generelt på det primære aktive stof buprenorphin (2. link).

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=63781

http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... hine.shtml

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Hvis det er en 8mg's pille, ville jeg knuse den og dele pulveret op i ca 15 streger, og så prøve dig frem. Vær opmærksom på at virkningen først indtraffer efter ca 15-20 min.

Mht. rusen, synes jeg den minder om en typisk opiat/opiod rus. (se evt psychedelia wiki) dog uden den HELT voldsomme eufori er min mening. Men en meget chilleren drug :wink:
Pas selvfølgelig på med afhængighed af den slags stoffer. Tag det helst kun 2 gange om måneden!!
Har selv prøvet at sidde på Handelskolens toilet og nærmest tudene skide snebolde pga efter overforbrug af NETOP det stof.

Medlem

OrangeLenny skrev:
Hvis det er en 8mg's pille, ville jeg knuse den og dele pulveret op i ca 15 streger, og så prøve dig frem. Vær opmærksom på at virkningen først indtraffer efter ca 15-20 min.

Mht. rusen, synes jeg den minder om en typisk opiat/opiod rus. (se evt psychedelia wiki) dog uden den HELT voldsomme eufori er min mening. Men en meget chilleren drug :wink:
Pas selvfølgelig på med afhængighed af den slags stoffer. Tag det helst kun 2 gange om måneden!!
Har selv prøvet at sidde på Handelskolens toilet og nærmest tudene skide snebolde pga efter overforbrug af NETOP det stof.

Amen to that! Der er intet værre end en ordentlig gang opiat-forstoppelse. Jeg vil faktisk næsten hellere have abstinenser... Det føles som at blive omvendt voldtaget af et godstog!

Medlem

Er du gal det virkede i går. Delte pillen op i ca 10 streger. Og så tog jeg en streg. Og det virkede dejligt nok efter en halv time.. Så en time efter tog jeg en til på samme størelse. Og det var bare dejligt, fuldstændig som at have spist 60-80mg oxynorm, måske faktisk bedre, lå og så film og havde svært ved ikke at lukke øjnene og se ting og halv trippe, mmm ;) gik så kold efter en time i den rus.

Vil sige jeg har tolerance over for opiater da jeg en gang i mellem spiser oxynorm..

Hele dagen her har jeg bare haft den sygeste afslappethed i min krop og helt bedøvet i skallen. Har bare haft det fint over det halve af dagen og så det så taget af ved eftermiddags tid, nu jeg kun lidt bedøvet rundt om hjernen føles det som.

Lækkert stof!

Junior medlem

Hej.

Jeg sidder med nogen strattera 25 mg mod ADHD som er medicin jeg tager dagligt.
Kan der ske nnoget ved at man blander dem med kina valler(dieazepam) 10 mg?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]