Prometheus skrev:
Hey dér,
jeg synes det er en dårlig idé at folk begynder at liste op på Psychedelia hvilke euforiserende stoffer som stadig ikke er blevet ulovliggjort. De seneste års udvikling viser med al tydelighed at det ikke er nødvendigt med evidens for at et stof er skadeligt for at det bliver ulovliggjort, men blot at det muligvis kan virke euforiserende er rigeligt med rationale for at ulovliggøre det. Diverse myndigheder benytter i stigende grad Psychedelia som kilde, og hvis man stadig ønsker at der skal være psykoaktiver tilgængelige som ikke er ulovliggjort, vil det IMO være lidt at skyde sig selv i foden at udlevere dem en liste her.
Hvis der findes en liste over lovlige substanser vil jeg da gerne have den over PM, for jeg kan da godt følge din pointe Prom. Jeg er som sagt ikke opdateret med hvilke substanser der er fremme nu, og som kan erhverves legalt. Såvidt jeg kan se henviser sundhedstyrelsen i en lang række tilfælde til deres internationale samarbejdspartnere som foreslår forskellige substanser der skal ryge på forbudslisten.