Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 05:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hejsa,

Jeg har i den seneste uge læst op om amfetamin, da jeg har tænkt mig at prøve stoffet for første gang i weekenden. Jeg har god erfaring med lsd, svampe og hash.

Jeg har ikke kunne finde informationer om dosering af amfetaminsulfat; jeg har udelukkende fundet info om dosering med ADHD - ritalin osv. - medicin, som så vidt jeg har forstået indeholder en anden type amfetamin, der dog skulle give nogenlunde samme effekt. Dosen her lyder på 10-50 mg - en del mindre, end hvad jeg har set folk tage af skamcuttet pulveramfetamin.

Det amfetamin jeg har anskaffet skulle være racemisk, og 75% rent. Jeg stoler på kilden, ikke kun fordi han fyrer et kemisk udtryk af den kaliber af. :P Konsistensen er svagt gullige flager, som bliver til pulver når de knuses. Lugten er stærk, men jeg kan ikke helt beskrive den. Kemisk, ville jeg sige.

Hvis vi antager, at renheden er sand, hvad ville dosen så være? Jeg foretrækker en mild dosering, da jeg så altid kan redosere. Derudover ville jeg meget gerne vide om sulfatet virker længere eller kortere tid end andre typer amfetamin. Andre råd er også velkomne - det kan jo være, jeg har misset noget i min søgning på nettet. Men som sagt har jeg ikke kunne finde meget andet om amfetaminsulfat end folk, der beskriver deres nylige køb på bluelight og lignende.

Jeg er godt klar over jeg bare kunne starte med en superlav dosis og bygge op, men jeg vil omvendt helst heller ikke skulle redosere for mange gange.

P.S. min plan er at anvende stoffet d. 8, da jeg skal tidligt med toget til København 08.00, være til hampemarch og ryge en voldsom mængde hash, hvilket normalt gør mig en anelse døsig. For at være lidt vågen, når jeg derefter skal høre Red Warszawa, tænkte jeg at det kunne være en løsning med en lille mængde amfetamin.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Langt det meste (hvis ikke al) amfetamin er på sulfat-formen. Lugten stammer fra udgangsstoffet, phenyl-2-propan, der har sådan en sødligkvalm tung lugt. Ret parfumeret...
Jeg ville starte med omkring 10 mg af det, svarende til ca to "svovlhoveder fra tændstikker". Det vil jeg mene var en fornuftig start, da det ikke lyder til, at du er på udkig efter en blæser, men nærmere har tænkt dig at bruge det som et værktøj til at holde dig vågen. Ved ikke, om det er hvad du vil kalde en "superlav dosis", men når du måske står med et meget rent produkt og aldrig har taget amfetamin før, så bør du ikke gå for hastigt til værks. Slet ikke, når du har tænkt dig at blande med andre stoffer.

Dedikeret medlem

noname skrev:
Langt det meste (hvis ikke al) amfetamin er på sulfat-formen. Lugten stammer fra udgangsstoffet, phenyl-2-propan, der har sådan en sødligkvalm tung lugt. Ret parfumeret...
Jeg ville starte med omkring 10 mg af det, svarende til ca to "svovlhoveder fra tændstikker". Det vil jeg mene var en fornuftig start, da det ikke lyder til, at du er på udkig efter en blæser, men nærmere har tænkt dig at bruge det som et værktøj til at holde dig vågen. Ved ikke, om det er hvad du vil kalde en "superlav dosis", men når du måske står med et meget rent produkt og aldrig har taget amfetamin før, så bør du ikke gå for hastigt til værks. Slet ikke, når du har tænkt dig at blande med andre stoffer.

Tak skal du have. :) Det er helt rigtigt at jeg ikke søger en decideret amfetaminrus, jeg vil bare 'lugte lidt' til stoffet. :lol:
Er du sikker på at 2 svovlshoveder = ~10mg? Når jeg kigger på massen af det ene gram, vurderer jeg at det næppe kunne opdeles i 200 stykker på størrelse med tændstikshoveder. Jeg har dog en 0,001-vægt, så jeg kan nok lige så godt anvende den :)

Skulle du ske at vide, hvad 'gadeamfetamin' normalt ligger på i renhed? Kunne være sjovt at vide hvilke doser folk réelt ligger på, når de deler 1g amfetamin mellem 4-5 personer :lol:. Lige en sidste ting; kan det passe at man skal opbevare det i fryseren?

Moderator
Brugeravatar

Altså det afhænger jo af, hvor finthakket det er, men som en tommelfigerregel vil jeg mene at det svarer til omkring 10 mg, måske lidt mindre. Hvis du har en analysevægt, der kan klare +/- 1mg, så burde du heller ikke gå helt galt i byen ved at veje et par doser ud på den. Mener gennemsnitsrenheden ligger omkrin 8%, baseret på baserenheden, dvs ca 10% i forhold til vægten, så det er faktisk ikke helt galt, hvis folk sniffer 200-250mg af gangen, sørgeligt nok. Du behøver ik smide det i fryseren, det kan godt være det ændrer lid farve eller lugt, men amfetamin i sig selv er fint stabilt ved stuetemperatur. Bare sørg for, at det liger lufttæt og mørkt.

Dedikeret medlem

noname skrev:
Altså det afhænger jo af, hvor finthakket det er, men som en tommelfigerregel vil jeg mene at det svarer til omkring 10 mg, måske lidt mindre. Hvis du har en analysevægt, der kan klare +/- 1mg, så burde du heller ikke gå helt galt i byen ved at veje et par doser ud på den. Mener gennemsnitsrenheden ligger omkrin 8%, baseret på baserenheden, dvs ca 10% i forhold til vægten, så det er faktisk ikke helt galt, hvis folk sniffer 200-250mg af gangen, sørgeligt nok. Du behøver ik smide det i fryseren, det kan godt være det ændrer lid farve eller lugt, men amfetamin i sig selv er fint stabilt ved stuetemperatur. Bare sørg for, at det liger lufttæt og mørkt.

Uhyggeligt at tænke på alt det overflødelige stads folk putter op i deres næser. :?

Tror jeg laver en combo, jeg vejer 10mg af, ser om det passer nogenlunde med det rumfang du beskriver, og tager halvdelen (dvs. 1 tændstikshovede) og venter 20-30 minutter. :D Man er vel en HR-freak og bare en anelse glad for sin krop.

Endnu en gang tak for hjælpen. :) :closed:

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
noname>> Bare lige for at fluekneppe lidt, så er 2-phenylpropan ikke en precursor til amfetamin

Moderator
Brugeravatar

storken skrev:
noname>> Bare lige for at fluekneppe lidt, så er 2-phenylpropan ikke en precursor til amfetamin

W00ps, nej, my bad, der mangler et "on" til sidst...

Edit: Og flueknep du bare, vi skal jo have vejledning, ikke vildledning... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]