Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Er ny herinde så nu håber jeg det er det rigtige sted jeg skriver. Jeg vil fortælle om min oplevelse til karneval dagen før og dagene efter. Det startede med fredag kl 16 hvor jeg var henne ved min dealer for at hente 3 g ammo til karneval. det resulterer så i vi skal sidde og suge coke, jeg har ca taget 0,8g hvor jeg derefter tager hjem. hele natten sover jeg ikke, tænker ikke så meget over det, står op kl 6 og starter med en bane af det ammo jeg havde købt. hele dagen til karneval fik jeg taget de 3 gram jeg havde købt plus et gram jeg købte i kilden, hele dagen uden mad. til sidst ved en 7 tiden i kilden fik jeg den sygeste noia, troede alle ville smadre mig så jeg tog hjem til en ven. hele den nat sov jeg heller ikke, lå bare og kiggede op i luften hele natten, kl 10 om morgenen begyndte jeg og se syner altså så ansigter i gulvet og loftet, tænkte ikke så meget over det så tog bare hjem, men dag de så blev aften igen kunne jeg ikke sove og synerne blev alvorlige jeg så alle mulige ting og sager, små lyde kunne få mig til at gå helt i panik, og jeg besvimede to gange pga væske/mad mangel, mine hænder og fødder blev kolde, svede ture osv. det var i alt 3 dage uden søvn og mad/væske, havde tabt mig 6 kilo, så det endte med jeg tog ud på hospitalet og de indlagde mig med det samme, fik afvide hvis ikke jeg var kommet kunne jeg ligeså godt have lagt med en lagen over hovedet. havde en puls på 160 hvor jeg bare lå i sengen. tror i dette var et wake up call? har i prøvet noget lign.?

blev meget overasket da jeg nu har taget ammo og cola i lidt over 2 år og har aldrig oplevet noget ligende.
I følge lægerne var jeg/er på vej en i en langvarig psykose.

Medlem
Brugeravatar

Med henblik på at det var en totalt uansvarlig opførsel med coke, du havde gang i der, ville jeg nok anbefale dig at stoppe.

- At erstatte søvn med mere coke, og spise alt for lidt, er helt sikkert en dårlig idé. Det kan kun ende galt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, er ammo ikke et slang for amfetamin?
@rentmeliposen: Ja, jeg tror bestemt det var et wakeup call. Det er meget narko, og du har helt sikkert stresset både krop og sind en hel del, hvis du har taget ture som den du beskriver her flere gange indenfor de sidste to år. Prøv at tænk på, hvor dårligt du kan få det en "normal" dag, hvor du feks hverken har fået noget at drikke eller spise i bare ti timer. Så er man ved at gå til... Forestil dig så, hvordan din krop har det, når du ikke har spist/drukket i 70 timer.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
what noname said!

Stimulanser kan være rigtig farlige og giftige, netop fordi de har den virkning i kroppen, som de har. Du har taget vanvittige doser - for ikke at tænke på, at kokain og amfetamin (hvis det er dét, ammo er) forstærker hinanden.

Du har manglet søvn!, mad!, vand!!, og så oveni dette har du haft æren af en stofoverdosis. Hvis jeg var dig, ville jeg træde to skridt tilbage og få overblikket over situationen - har jeg virkelig lyst til at tage stimulanser mere (amf, coke, MDMA/ecstasy, etc) og så endda i de doser? Vil jeg risikere min krop og sjæl, blive skizofren og overbelaste kroppen, som måske har været overbelastet i 2 år nu?

Stimulanser er virkelig grimme at blive fucket af. Hold dig fra stofferne, når de wakeup call'er dig. For ellers bliver det et booty call, og så er det at de knepper dig.

Medlem
Brugeravatar

der er sgu da heller ingen grund til at suge 4 gram amf på en halv dag.
og når du ved du har en hård dag foran dig, så lad da være med at sidde aftenen før og suge coke.

jeg var selv til karneval dog kun med 2 gram.
selv om jeg ingen appetit havde spiste jeg hver gang jeg havde mulighed for det, havregrun :D
holdte fra 9-10 om morgenen til 3 om natten, og havde endag lidt til overs.

Du behøver ikke stoppe med dit forbrug, i følge mig.
Du skal bare tage det lidt med ro, og ikke køre den ene streg ned efter den anden.
Slap lidt af, og tænk over at jo mere du suger jo dårliger har du det dagen efter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]