Guldhammer skrev:
ja er rimelig højt. Vi er begge to ret trænede og muskuløse og har derfor også en høj BMI. Derfor der skal en del mere til at slå os ud tror jeg og derfor vi skal op i den høje ende af skalaen.,
Jeg forstår at der nok skal lidt mere til når i har et højt BMI-tal. Men fordi kroppen får sværere og sværere ved at nedbryde MDMA'en, jo mere i tager, skal der ikke så meget ekstra til som man skulle tro, og som det er tilfældet med andre stoffer.
Jeg tror bestemt at i har doseret for højt. Prøv at nøjes med fx. 130-140 mg næste gang. Jeg er sikker på at det vil give jer en lige så god oplevelse, men med færre ubehagelige bivirkninger. I tilgift er det mindre hårdt for kroppen, i kommer jer hurtigere, jeres tolerance stiger mindre, OG i har mere stof tilbage til en anden gang. Det er en win-win

I øvrigt synes jeg det er ret overdrevet at der forsvandt 60 mg på knusningen! Er i sikker på at den vægt i bruger er OK? Det at du ikke blev nær så høj som din ven forstærker min mistanke om, at udvejningen kan have været upræcis.
At du havde spist 2 timer før kan dog bestemt også være en faktor. Især hvis det var et tungt måltid. Det sænker optagelseshastigheden meget, og så oplever man at blive mindre høj. Det kan simpelthen også bare skyldes at du har højere tolerance. En nybegynder får altid en bedre oplevelse en én der har taget det før. Sådan er det, og det er der ikke det store at gøre ved.
Peace out og pas på jer selv!

PS: Næste gang så drop alkoholen helt. Det gør intet godt for MDMA rusen. Tværtimod.