Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 12:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hola hola

så fik vi sgu fat i lidt MDMA. min ven og jeg tog det her i fredags. Har kun prøvet det 1 gang før og min ven har aldrig prøvet det før - kun coke. Han fortalte altid om hvordan coke var "hans" stof og det var det bedsste og han kunne ikke forestille sig noget bedre.

Og lad os lgie springe til den gode del: Da han først blev høj, rendte han hele tiden rundt og sagde "at denne her måtte han sgu give mig - fuck det er godt - FUUUUUUUCK det er godt. Den her må jeg sgu give dig. Er så SYYYYYYYYYGT - 100 gange bedre end coke," mens han i eufori gik rundt om dig selv og havde det tilsyneladende fuldstændig fantastik.

Men lad os starte ved opvarmningen. Vi laver en kæmpe fejl. Blev ved med at sige vi ikke skulle drikke inden, men han var lidt nervøs og lidt ondt i halsen så han ville gerne drikke lidt. Så pludselig inden vi ser os om har vi drukket en 3/4 flaske Fishermen og han også 2 øl udover. Vi havde også spist et rimelig stort måltid 2 timer inden da vi så belsutter os for at tage MDMA.

vi lægger ud med 200 mg MDMA hver i en bombe i toiletpaprir. Derudover forsvandt der ca. 60 mg. ved knusning af krystaller osv, så jeg måtte putte mere i den ene bome så hver havde 200 mg. de 60 mg ekstra har min ven så slikket af og spist fra kortet og cd-coveret.

Han føler sig så rimelig høj rimelig tidligt (går ud fra det er de 60mg han indtog vedat slikke det af) og bomben tager sikkert over efter, hvorfor jeg tror han derfor opnår at blive perfekt høj.

Men 2 ting skræmte mig. Og her vil jeg høre hvad I tror det kan være og om i har hørt eller prøvet noget lignende:

1. På et tidspunkt oplever både han og mig med ca. 15 minutters mellemrum, at vi føler en så syg ubeskrivelig voldsom kulde/isning gennem hele vores krop. Det var kun ca. 5-7 sekunder. Og tag ikke fejl. Er ike bare de der temepraturskift man godt kan have lidt og hvor ens hænder eller fødder blvier kolde osv. Vi snakker om en fuldstændig sindssyg kulde igennem hele vores krop, som man kun ville kunne holde ud fordi det kun varede de her få sekunder. Herefter havde vi det begge to virkelig godt igen.

2. Min ven oplever pludselig, at han bliver fuldstændig rundt på gulvet - er også lige inden peak indtræffer vil jeg skyde på. Han står pludselig på mit gulv og kan slet ikke orientere sig. Han bliver bange og går lidt i panik - han siger til mig, at han slet ikke kan overkue noget. Det kører lidt rundt og pludselig da han kigger ud af mit vindue er alt bare helt blåt, siger han. Heldigvis varer dettte også kun 2 min. tid og han kommer til sig selv igen og får det som sagt helt fantastisk resten af aftenen.

OG:..

Til sidst vil jeg gerne lige høre hvorfor I tror at jeg ikke rigtigt blev ret høj. Var ret ærgeligt, da min ven blev så høj. Kan det være pga. alkoholen og at jeg havde spist 2 timer inden? Og kan de 60 mg. han slikkede af have gjort en forskel?

Jeg prøvede at redosere men først halvanden time senere med ca. 120 mg NASALT, men det var ligesom for sent. Kom i hvert fald ikke højere op. Havde det fint og velbehag hele aftenen, men var slet ikke ligeså godt som sidste gang. der havde jeg dog heller ikke drukket inden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Hvor længe er det siden at du tog det første gang?

Junior medlem

2 måneder siden jeg tg det første gang

Medlem

Altså.. Jeg vil sige at det er altså også lidt dumt og drikke sig stiv, og så indtage 200 mg MDMA. Alkohollen går ind og forstærker noget af mdmaens virkning, og ødelægger faktisk også lidt rusen hvis du spørger mig.

Jeg har prøvet en gang hvor jeg var stiv, og jeg indtog en pille jeg vidste der kun var mdma i, og så bindemidler. Jeg blev totalt rundt på gulvet, og begyndte at svede ret meget. Har også kammerater der er besvimet ved de var pisse stive, og så åd en knalde eller tog en bane MDMA.

Så jeg vil sige alkohol og mdma er et no go som mix.

Mht. kulden. Det kan være fordi jeres kroppe simpelthen er blevet så varme, at kroppen som forsvar har gjort i følte jer kolde. Det er meget normalt når man tager mdma at man enten fryser lidt, eller slet ikke kan mærke sin temperatur.

Junior medlem

Tak. Andre kommentarer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Du skal nok regne med aldrig at opnå helt det samme rush som første gang, sådan har det hvert fald været i mit tilfælde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Høje doser?

Medlem
Brugeravatar

Rush skrev:
Høje doser?

Præcis det samme jeg kom for skrive. Uden at være ekspert så er 200mg sgu en ordenlig omgang for en første gangs bruger ;)

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Junior medlem

ja er rimelig højt. Vi er begge to ret trænede og muskuløse og har derfor også en høj BMI. Derfor der skal en del mere til at slå os ud tror jeg og derfor vi skal op i den høje ende af skalaen.,

men det er netop også derfor at jeg var ret overrasket over at jeg ikke blev ret høj. Håber virkelig at det er pga. al alkoholen og at jeg havde spist 2 timer inden. Ville virkelig være ked af det hvis jeg ikke kan få den samme rus som første gang. der var jeg ret høj men ikke helt så høj som andre har fortalt de har været.

heller ikke nogen som ved noget om den der kulde?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Guldhammer skrev:
Hola hola

vi lægger ud med 200 mg MDMA hver i en bombe i toiletpaprir. Derudover forsvandt der ca. 60 mg. ved knusning af krystaller osv, så jeg måtte putte mere i den ene bome så hver havde 200 mg. de 60 mg ekstra har min ven så slikket af og spist fra kortet og cd-coveret.

Jeg plejer altid at indtage 100 mg mdma af gangen, da jeg har fundet ud af at det er min dosis. Hvis jeg indtager 125 mg synes jeg at jeg blir alt for blæst. Hvis jeg indtager mindre, ville jeg få lyst til at tage mere med det samme..

Hvis jeg derimod tog 200 mg, ville jeg blive fuldstændig blæst, og ikke fatte en meter i et par time. Især hvis jeg var beruset.

Alt Ædende Ateist skrev:
Du skal nok regne med aldrig at opnå helt det samme rush som første gang, sådan har det hvert fald været i mit tilfælde.

Det vil jeg ikke give dig ret i, hvis jeg har chillet med mdmaen i et års tid, kan jeg sagtens hvis setting er rigtig får en lige så vild oplevelse som første gang.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Guldhammer skrev:
ja er rimelig højt. Vi er begge to ret trænede og muskuløse og har derfor også en høj BMI. Derfor der skal en del mere til at slå os ud tror jeg og derfor vi skal op i den høje ende af skalaen.,

Jeg forstår at der nok skal lidt mere til når i har et højt BMI-tal. Men fordi kroppen får sværere og sværere ved at nedbryde MDMA'en, jo mere i tager, skal der ikke så meget ekstra til som man skulle tro, og som det er tilfældet med andre stoffer.

Jeg tror bestemt at i har doseret for højt. Prøv at nøjes med fx. 130-140 mg næste gang. Jeg er sikker på at det vil give jer en lige så god oplevelse, men med færre ubehagelige bivirkninger. I tilgift er det mindre hårdt for kroppen, i kommer jer hurtigere, jeres tolerance stiger mindre, OG i har mere stof tilbage til en anden gang. Det er en win-win :)

I øvrigt synes jeg det er ret overdrevet at der forsvandt 60 mg på knusningen! Er i sikker på at den vægt i bruger er OK? Det at du ikke blev nær så høj som din ven forstærker min mistanke om, at udvejningen kan have været upræcis.

At du havde spist 2 timer før kan dog bestemt også være en faktor. Især hvis det var et tungt måltid. Det sænker optagelseshastigheden meget, og så oplever man at blive mindre høj. Det kan simpelthen også bare skyldes at du har højere tolerance. En nybegynder får altid en bedre oplevelse en én der har taget det før. Sådan er det, og det er der ikke det store at gøre ved.

Peace out og pas på jer selv! :)

PS: Næste gang så drop alkoholen helt. Det gør intet godt for MDMA rusen. Tværtimod.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Lucky you eedeolla :-D

Jeg føler at jeg har mistet den omtalte "MDMA magi" og den kommer ikke tilbage selv efter mange måneders pause.
Hvor mange gange har du taget MDMA og har du haft perioder med indtag hver weekend? Jeg tror desværre at perioder med uansvarlig brug af MDMA har fjernet denne "magi" for mit vedkommne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er vel ca. otte år siden jeg tog mdma første gang. Og har holdt pauser op til et år, hvor jeg måske kun har taget en lille dosis en gang på det år. Men jeg tror også at det har meget at sige med settings. Jeg har nok aldrig taget mdma på weekend basis, men en gang måneden i nogen perioder. Der kan jeg sagtens mærke at magien er væk, 3. og 4. gang

Medlem
Brugeravatar

Har før hørt at den første gang skulle være den bedste. Det var ikke tilfældet for mig. Så det kan du nok ikke altid regne med.
Det er normalt at man kan opleve influenza lignende voldsomme kuldegysninger, og kort efter svedture.
Vil også sige at det er ret normalt man kan blive lidt(eller meget) rundt på gulvet første gang man indtager mdma. Der er knald på, og der foregår pludselig nogle ting man ikke helt forstår ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]