Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
hey, det er ikke længe siden jeg fik mit første mærke. Jeg startede ud med 1, efter en time tog jeg anden. Skete ingenting, så selfølgelig lavede jeg fejlen at tage det 3 også, men da ramte det mig så også som en hammer! min første oplevelse var som jeg fik forklaret.. vildt! så det sygeste ting og farver, hørte skrig, blev "fanget" i tanker. Det var i hvert fald vildt.

har prøvet 2 slags mærker siden da, anden gang blev jeg bare godt og grundigt SKÆV! som om jeg havde røger 20 bonghoveder i træk. det var fedt nok, dog ikke som første gang.
her sidste weekend prøvede jeg så de mærker som jeg fik første gang, igen. "harttman" men det gav bare slet ikke det samme spark, på trods af at jeg tog samme dose som første gang.

Men efter da, har jeg ikke kunne få det samme "Kick" som den gang, på trods af at jeg har fået de samme mærker, jeg fik nogle som vist nok hed harttman?.

skal man have mere efter første gang?
eller kan de ha' noget at gøre med at jeg gjorde det for "ofte" altså et par weekender i træk?

Håber i kan give mig et svar, hygge ;)

Senest rettet af fhking 16 apr 2010 01:13, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
For det første så er næsten sikker på at dine mærker har heddet Hofmann (efter Albert Hofmann)
for det andet kan der være stor forskel på mængden af LSD på mærkerne fra batch til batch
og så for det tredje så skal der gå længere tid end 1 uge imellem hvert trip, ellers hjerne ikke at "nulstille" sig selv, normalt siger man 1 - 2 måneder.

Velkommen til

Junior medlem
Brugeravatar

takker :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
jeps LSD er desværre et af de stoffer man meget hurtigt opbygger tolerance overfor hvis man tager det tit. Men det kan som sagt også være fordi du har fået et ekstra stærkt mærke første gang. Jeg mener kun det er hvis man tager det flere dage i træk man lynhurtigt opbygger tolerance. Det gør man vist ikke hvis man kun tager det en gang om ugen(ret mig hvis det ikke passer). Jeg vil dog anbefale dig ikke at tage det så tit(helst under en gang om måneden), da man ender med en seriøs omgang hppd(halluer selv om LSDen ikke virker mere) og rod i hovedet. Man skal have tid til at lade tripsne synke ind og ha bearbejdet dem ordentligt inden man tager det igen, eller ender man med at være lidt af et syrehoved med rod i hovedet.
venlig hilsen
Martin

Junior medlem
Brugeravatar

Kan du selvfølgelig have ret i, tror bare jeg holder igen de næste par weekender og så tager en større tur på et tidspunkt. For tror aldrig jeg har haft en bedre oplevelse end første gang :)

takker martin ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]