Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hvor lang tid efter intagelsen er mdma ude a ens system?. har en kammerart der skal have urin prøve på mandag, og er urolig om det kan ses efter 500mg mdma fredag aften.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener at have læst, det kan spores ca. 2-4 dage i urinprøver. Det skal jeg dog ikke kunne gøre mig sikker på, da jeg er skide doven, er tripsitter, og ikke gider rode efter kilder. Men håber du kan bruge det til noget. Det ville i hvert fald overraske mig, hvis det kunne spores længere tid end ca. 2-4 døgn. Der er en god sandsynlighed for, det kan være ude allerede mandag, men igen kan man ikke være sikker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_testing.shtml

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

flyttet til syntetiske.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Et godt råd er at drikke en masse vand. Og lige inden urinprøven skal du tisse, og derefter drikke en masse vand og også noget med koffein i (kaffe og/eller cola)da det er vanddrivende og øger udskillelsen af urin fra kroppen så det går hurtigere. Og så skal du ligge urin prøven. Pointen med det er at det er noget tyndt gennemsigtigt tis der ikke har været så lang tid om at udskille sig fra kroppen,da det de sporer udskilles langsomt i nyrerne, altså i stedet for man tisser noget gult tis der har været lang tid om at blive udskillet fra kroppen. Dette trick virker også på andre stoffer. Jeg har kunne ligge en urin prøve der viste negativ ved THC selv om det kun var en uge siden jeg havde røget.
Jeg har også hørt det skulle være en god ide at ridse lidt sæbe op under tommelfingeren og tisse på tommelfingeren samtidigt med at det ryger ned i koppen til urinprøven. Det skulle vist kunne fucke testen op. Jeg ved dog ikke om de så kan se man har fucket den op eller om den bare viser negativ. Det kommer vist an på om det bare er de der quicktests eller om den ligefrem bliver sendt til et laboratorie. Det er ihvertfald en dårlig ide bare at udskifte prøven med vand, for det kan de også se med quicktesten- altså at man så bare har puttet vand i istedet for. Og håb på de ikke sender prøven til laboratoiret! der kan de nemlig måle meget mere nøjagtigt og meget mindre mængder end den sædvanlige quicktest.
Venlig hilsen
Martin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]