Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 01:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 06 maj 2010 13:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Det ka godt være det lyder en del ironisk, men jeg er helt ening med Gonzo..
Fentanyl er MEGET stærkt! Og for det meste er det bedst at tage medicin efter anvisningen..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2010 14:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Man kan ryge plastrene på en eller anden måde. Som jeg opfattede det var det nærmere en "vaporizering" af plastret, eftersom der ikke skulle sættes ild i det, men det skulle opvarmes på en eller anden funky måde. Jeg har læst fremgangsmåden et sted, og jeg kan godt finde den frem til dig hvis du er interesseret. Men hvis du ikke er, gider jeg ikke. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2010 19:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2010 22:20
Indlæg: 46
Det skal nævnes at der nok er stoffer i et plaster det ikke er helt sundt at ryge... lim og plastik af en slags...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2010 19:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 apr 2010 10:22
Indlæg: 24
Er der slet ingen som kender til teknikken med at putte en strimle af plasteret ned i noget te? Jeg regner med at prøve plasteret imorgen nemlig, men er stadig i tvivl om jeg skal ligge et stykke i munden eller drikke det i te =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2010 14:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
jeg tror helt sikkert du vil få mere ud af det med te eller bare noget varmt.. Men tror det vil være noget nemmere at styre hvis du tager en strimmel i munden.. Men Pas nu PÅ! Det er stærke sager..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2010 14:37 
Offline
Midlertidigt bannet
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 maj 2010 17:19
Indlæg: 55
Er Opioten stadig i live ? høh !?
Det lyder ikke så skide smart syndes jeg.. det lyder voldsomt..
Men igen så meget ved jeg heller ikke om opiater og slet ikke et opiat plaster.
Jeg ved bare det er deeeeejligt... og pisse farligt, så pas nu på dig selv :( ikke ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2010 14:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Synes bare du skulle klaske det på huden fx. ved højre side af brystkassen hvis det endelig er.. eller hvis du har anvisningen så følg den..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2010 15:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Til de der spørger om og hvordan plastre kan bruges rekreativt:

Ja, hvis man ikke har tænkt sig/har den fornødne knowhow til at lave noget spisbart/injicerbart ud af vædsken (ikke en god idé uanset hvad), så plejer de tilfælde jeg kender til at være at man presser en lille smule fentanyl-gel ud på sølvpapir, og opheder det indtil det ryger, så suger man røgen i sig. Man starter naturligvis så småt man kan, og arbejder opad hvis man har noget tolerance.

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2010 17:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Det er en af de få gange, hvor en pointe om kvantitet, også er den fornuftige.
Du komme sandsynligvis nemmere til piller end til plaster i dit liv, så hvorfor ikke bare nyde formen, har du set hvor lang tid det kan holde?
Jeg har et par gange haft en dejlig uge med buprenoffinplastre og en enkelt gang med 4 dage på fentanyl. Det bliver bare ved og ved at komme, og varmer man det lidt op, så man sveder inde under, giver det endnu mere. Du kan jo kydre det med røg, kaffe og efter du har styr på, hvordan det rammer dig(tidligst efter to døgn), kan du smide moderate opiod eller kokain doser indenbords. Men kan du ikke skaffe amf-fri cola, så lad helt være.

Husk til sidst, at selvom det måske holder 7 dage, kommer du hver dag tætter på afhængighed. Vælg på forhånd hvor mange dage du vil være på, og tag en god pause derefter.

Mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2010 19:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 apr 2010 10:22
Indlæg: 24
Jeg lever skam endnu =) Har ikke prøvet plasteret endnu. Har forhørt mig på andre forums også, og føler snart jeg er klar til at prøve fentanyl.

Jeg venter dog lige en uge eller to, da jeg har fået spist lidt for mange oxy'er på det sidste. Man skulle nødig blive afhængig ....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2010 17:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2010 22:20
Indlæg: 46
Ok Opioten du må endelig skrive, hvordan det går. Men pas på - en ting jeg har lagt mærke til ved fentanyl er, at jeg direkte kan mærke den resipationsdæmpende effekt, hvilket jeg synes er rimeligt ubehagelig. Jeg havde fornøjelsen af at prøve fentanyl slikkepinde (Actiq)... gid det kunne skaffes igen... eller nycomeds instanyl næsespray det står højt på min ønskeseddel (http://medicin.dk/Show.aspx?docid=searc ... g=instanyl). Hvordan de har fået godkendt en fentanyl næsespray er mig stadig en gåde. Misbrugspotentialet er åbenlyst, men på den anden side er smerterne i en cancerpatients terminale fase nok grav alvorlige.

@Anarkrig - var det et norspan 20ug/time (buprenorphin plaster). Hvordan er buprenorphin rusen i forhold til de mere klassiske opiater - jeg tænker på bup. binder anerledes til de opioide receptore.

@Tias - jeg synes ikke den ide med at ryge fentanyl virker mere sikker end de tidligere nævnte, men det er da en mulighed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2010 20:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2010 22:20
Indlæg: 46
Hvad jeg personligt synes fentanyl plastre kan bruges til er at anvende plastret og indtage næsten hømeopatiske doser af andre opiater. Det er ikke ligefrem i spænd med HR-tankegangen og er næppe mere sikkert end at klippe og klistre i mærkerene som tidligere beskrevet (og som jeg ikke selv har lyst til at rode mig ud i). Men jeg finder selv jeg kan få noget ud af det på denne måde.

Et 100 ug/h matrifen plaster kan jeg med let til moderat opiat tolerance godt mærke, men videre voldsomt er det slet ikke. Jeg har prøvet at tilføje 3 gange 25 mg kodein tabletter 3-4 timer efter påsætning af plasteret (jf. medicin.dk topper plasmakonc. af fentanyl først efter 17-24 timer efter påsætning af plasteret) og det resulterede i en af utrolig kløen og rar kropsfølelse. Jeg har også med succes 3-4 timer efter påsætning af 75 ug/h durogesic plaster indtaget 10 mg oxycodon, der ligeledes ændrede oplevelsen fra svag til rar. Dette er baseret på erfaring med alle styrker af plastrene pånær 75 ug/h og både af mærkerne matrifen og durogesic.

Hvis det har nogen informationsværdi for nogen, vil jeg tilføje at durogesic plastrene i forhold til at påføre på huden er at foretrække fremfor matrifen. Og det bunder i at durogesic er lavet af et blødere materiale, der er bedre til at klæbe til huden og ikke danne hulrum i løbet af perioden du bær plasteret.

Til moderatore etc - jeg er klar over denne besked ligger på kanten af, hvad der er formålet med psy.dk og jeg respekterer jeres beslutning, hvis I beslutter at fjerne den, men en kommentar til ville være på sin plads, så vores fælles interesser bedre varetages i fremtiden :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2018 19:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2018 19:52
Indlæg: 1
Tro mig. Taler af erfaring. Fentanyl er vold stærkt, vær yderst fornuftig og forsigtig med det stof. Opiater er noget mod smerter og kraftigt vanedannende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2018 20:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
hauglot 70 skrev:
Tro mig. Taler af erfaring. Fentanyl er vold stærkt, vær yderst fornuftig og forsigtig med det stof. Opiater er noget mod smerter og kraftigt vanedannende.

Dude, det er en 8 år gammel tråd du svarer på.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team