Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey allesammen :) jeg kunde godt tænke mig at vide om der kan ske noget særligt ved at sniffe amph samtidig med at jeg kan tage de truxaler ,
jeg har prøvet at slå det op flere steder men uden held. så nu retter jeg mit spørgsmål til alle jer :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det siges at, hvis man tager noget stærkt opkvikkende, med noget stærkt beroligende, skulle det resultere i en effekt i stil med E. Men har ikk selv prøvet det, så skal ikk kunne sige noget med sikkerhed.

Insane psychedelia user!

Mr. TRV skrev:
Det siges at, hvis man tager noget stærkt opkvikkende, med noget stærkt beroligende, skulle det resultere i en effekt i stil med E. Men har ikk selv prøvet det, så skal ikk kunne sige noget med sikkerhed.

Hvorfor lukker du så ikke bare, når du ikke har forstand på det du snakker om.

Truxal kan i nødstilfælde bruges til at slå en Amfetamin high ned, så man kan få noget søvn.
Men jeg vil mene at bezodiazepiner er bedre til formålet.

Hvis det bare er fordi du vil være lam, er det på ingen måde tilrådeligt at, blande antipsykotisk medicin med stimulanser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg tror du søger efter uppers og downers kombinationen.
den kan truxal ikke give dig, og jeg vil mene det er en dårlig idé at forsøge.

du får det bedre af bare at tage amfetaminen, og hvis du endelig vil eksperimentere så drik et par øl sammen med din amf.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Trådstarter: Hvorfor er det du modtager truxal? Angst, paranoia, skizofreni?

Amfetamin kan desværre godt fremprovokere den slags sindstilstande, så du bør holde dig fra det.. Desværre. Ud over det, vil truxal nedsætte effekten af speed lidt.. Men i det store hele. Lad vær hvis lægen mener du har behov for truxal.

<->

til jer med uppers/downers svar... Det er de færreste der tager truxal for at blive lamme... Det har nul lamme effekt..

Junior medlem
Brugeravatar

Det var dog pokkers til de sure gamle mænd.

Jeg har for mindre end en uge siden leget med netop den kombination..
Det giver en underlig summen og man føler sig let blæst på ikke nogen særlig fed måde.. Trækker det lidt så prøv da. Det gør man kun een gang. Ikke fordi det er ubehageligt men fordi det ikke giver det vilde sus..Hehe.. Tingene hver for sig er langt mere at foretrække.

:)

Insane psychedelia user!

spiffeh skrev:

<->

til jer med uppers/downers svar... Det er de færreste der tager truxal for at blive lamme... Det har nul lamme effekt..

Muligvis ikke for dig. Men jeg kender nu flere, som æder truxal, seroquel og deslige, for at blive påvirket.
....at det så er en lorterus det er jeg ikke uenig i.

Junior medlem

spiffeh skrev:
Trådstarter: Hvorfor er det du modtager truxal? Angst, paranoia, skizofreni?

Amfetamin kan desværre godt fremprovokere den slags sindstilstande, så du bør holde dig fra det.. Desværre. Ud over det, vil truxal nedsætte effekten af speed lidt.. Men i det store hele. Lad vær hvis lægen mener du har behov for truxal.

<->

Jeg modtager truxal fordi at jeg er på vej ud af mit hashmisbrug. men fordi jeg godt kan lide at fyre den af en gang imellem. skulle jeg bare vide om det var farligt fordi jeg har et kæmpe problem med at sove og der hjælper truxallerne mig. iik for at få nogen blæser på
bare for at vide om der ku ske noget lort ved det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
dave-o skrev:

Hvor ser du dem henne - at der er en der bliver bedt om at lukke, fordi hans svar er komplet ubrugeligt og potentielt farligt er sgu da helt i orden!

TT: IMO kan truxal være ok til sove på efter en hård omgang, bare vær opmærksom på at du kan være noget groggy dagen(e) efter, men det er du nok klar over, nu du, som jeg forstår det, har fået dem i et stykke tid...

Der er dog intet farligt i kombinationen, kan dog ikke se det fede i at fyre op for energien og så slukke for hovedet med antipsykotika, hvis ikke det var for at sove..

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
dave-o skrev:

Hvor ser du dem henne - at der er en der bliver bedt om at lukke, fordi hans svar er komplet ubrugeligt og potentielt farligt er sgu da helt i orden!

TT: IMO kan truxal være ok til sove på efter en hård omgang, bare vær opmærksom på at du kan være noget groggy dagen(e) efter, men det er du nok klar over, nu du, som jeg forstår det, har fået dem i et stykke tid...

Der er dog intet farligt i kombinationen, kan dog ikke se det fede i at fyre op for energien og så slukke for hovedet med antipsykotika, hvis ikke det var for at sove..

Det iik fordi jeg skal lukke af for energien nå jeg har det godt.
det fordi min misbrugskonsulent havde fortalt mig der sku gå op til 5 dage efter jeg havde taget amph før jeg måtte røre truxaler
så sku bare høre om det passede for syns det virker lidt sygt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Truxal og amfetamin skal ikke blandes! Og nu taler jeg af erfaring, da jeg selv på et tidspunkt fik udskrevet Truxal ..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Bl0dpump skrev:
Truxal og amfetamin skal ikke blandes! Og nu taler jeg af erfaring, da jeg selv på et tidspunkt fik udskrevet Truxal ..

Helt enig. De virker hver sin vej. Truxal hæmmer frigørelsen af dopamin, amfetamin øger frigørelsen. Dårlig kombo.

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

Oka men hvor lang tid efter jeg har taget amph skal der gå før jeg må tage mine truxaler igen ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
sleppy skrev: Det iik fordi jeg skal lukke af for energien nå jeg har det godt.
det fordi min misbrugskonsulent havde fortalt mig der sku gå op til 5 dage efter jeg havde taget amph før jeg måtte røre truxaler
så sku bare høre om det passede for syns det virker lidt sygt..

Tag dem når du vil sove ligesom du plejer.. Jeg tror ikke der er noget om det din misbrugskonsulent siger.. har også selv brugt dem til og stoppe turen når jeg var for væltet på amf til jeg kunne finde ro.

Medlem

Ja.. IKKE bland de her to ting.. :)

Junior medlem

Tror næppe det er en god ide, da amphetamin er godt at blande med alcohol, men
da du kan få et anfald, af at tage truxal og drikke.

Skal ikke særlig meget til, så tror jeg du får det meget skidt, hvis du drikker alchohol og sluger truxaler.

som mange andre siger, tror jeg det er en dårlig ide.

dårlig konbination :cheers:

Insane psychedelia user!

Windblows skrev:
Tror næppe det er en god ide, da amphetamin er godt at blande med alcohol, men
da du kan få et anfald, af at tage truxal og drikke.

Skal ikke særlig meget til, så tror jeg du får det meget skidt, hvis du drikker alchohol og sluger truxaler.

Hvilken form for anfald. ?

Junior medlem

Citat:

Hvilken form for anfald. ?

Hmm har hørt af en af mine venner, fra den psykiatriske afdeling, at en mand fik kramper, forand min ven.
da han havde drukket i forvejen, og fik en truxal, af personalet.
Personalet havde åbenbart ikke vidst at han havde drukket, og givet ham truxal.

Kunne godt forestille mig at han var bevidstløs efter at truxalerne, da truxalen først er effektiv efter 30 min. til en time efter indtagelse.

Da min ven godt kan lide at drikke, tør han ikke komme i nærheden af truxaler, efter den oplevelse, med manden, og bajrene som i forvejen havde drukket, efter en gåtur udefra den åbne afdeling. :shock:

Hmm faktisk er jeg i tvivl om det var min vens ven, og ham som havde været ude at luske købe pilsner, fra butikkerne af.
Da man egentlig ikke må indtage alchohol, i den periode man er indlagt.

Men dog ved jeg at truxal og alchohol, gir en ubehagelig følelse, da truxaler hæmmer dopamin, udslippet. :?
Da alchohol udslipper masser af dopamin, tror jeg ærlig talt at det kan have en skadelig virkning?

ye, dårlig kombi :idea:

Senest rettet af Windblows 13 mar 2010 22:34, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Heey.. Jeg er ny her på hjemmesiden så har ikke helt styr på alt det her.. Jeg håber nogen kan hjælpe.. Jeg fik nogle piller af en ven og dem har jeg taget i et stykke tid, de hedder dolol.
edit. TATP

Tilføjet af moderator rbp: PSYCHEDELIA.DK ER IKKE TIL ANSKAFFELSE AF RUSMIDLER!

Insane psychedelia user!

sarah skrev:
Heey.. Jeg er ny her på hjemmesiden så har ikke helt styr på alt det her.. Jeg håber nogen kan hjælpe.. Jeg fik nogle piller af en ven og dem har jeg taget i et stykke tid, de hedder dolol.
edit. TATP

:cheers:

Er du dum?
Regler for helvede! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]