Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: vestjylland
Hej (:
Ved ikke helt om det her er det rigtige forum til emnet, men prøver (: Jeg har gennem et godt stykke tid taget therma power pure ephedra nogen gange og været godt tilfreds med dem. Jeg har fået mere energi og de gør det lettere at styre appetitten. Men nu kan man ikke længere købe therma power pure ephedra, så prøver at finde ud af hvad jeg så skal prøve.

Nogen der kender nogle gode ephedrin piller?

For en god ordens skyld vil jeg slå fast at jeg IKKE efterlyser et sted at købe pillerne, men bare navn

Gitte

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Drik dig en kop kaffe :lol:

Junior medlem

hehe det kan det jo ende :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved godt at du prøver at undgå forbuddet mod links herinde ved kun at efterlyse navn på piller. Men altså.. tror du selv at mods er så dumme at de ikke kan se at du gerne vil have et navn at skrive i google for så at finde forhandlerlinks?
Lige for at du kan huske til en anden gang :)

Citat:

3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget.

6) Ingen forhandlerlinks til følgende: Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

7) Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer,organisationer,foreninger.

8 ) Psychedelia er skrevet hovedsageligt af og for unge med en fælles interesse, hvilket nogle gange giver en intern jargon, der kan misforstås af andre brugere. Så tag tingene med et gran salt ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Obama skrev:
Ved godt at du prøver at undgå forbuddet mod links herinde ved kun at efterlyse navn på piller. Men altså.. tror du selv at mods er så dumme at de ikke kan se at du gerne vil have et navn at skrive i google for så at finde forhandlerlinks?

Kan ikke se han forbryder sig mod boardets regler? :)

Til trådstarter:
Hvad er det du søger med de piller?
Efedrin er ikke noget man skal gå og fylde sig med på daglig basis, bare lige så det er på plads.

Men de skal findes på det sorte marked hvis det er efedrin du søger, da det er ulovligt herhjemme. Havde engang nogle små 30mg's hvor det stod ATOM på den ene side, de var udemærkede hvis man lige manglede et energi boost.

De therma power du har haft og de fleste andre "slankepiller" på nettet indeholder et ekstrakt fra en plante med indhold af ephedra alkaloider, garenteret sida cordifolia.

Senest rettet af Xtreme 21 mar 2010 23:34, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Sov om natten, spis sundt - så burde du ikke mangle energi..

Efedrin er noget usundt lort!

PLUR

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes sagtens, at jeg kan mangle energi selvom, at jeg spiser sundt og sover rigeligt.
Ved godt, at efedrin på daglig basis har en del bivirkninger, især hjertet skulle lide overlast, men ville det virkelig være så slemt, hvis man kørte små doser i kortere perioder af gangen?

Er der nogen der har erfaringer med et dagligt indtag af enten ephedra planten, et ekstrakt eller ren efedrin?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har haft meget dårlige oplevelser med efedrinpiller..
En overgang jeg havde nattearbejde + skole om dagen, tog jeg dem ofte for at kunne klare skolen dagen efter. Da det havde stået på i ½ år, kollapsede jeg på arbejde.. Hvorvidt kollapset direkte skyldes efedrin kan man jo ikke bevise, men jeg er overbevist om at det ikke ligefrem havde hjulpet.. Derudover begyndte jeg at blive deprimeret, og efedrinen blev en gateway til hårdere stoffer.. Om jeg bare har svag karakter kan diskuteres - men jeg har haft dårlige erfaringer med det :)
Jeg kan ikke huske hvad de piller jeg fik hed, men hvis du skal have rigtige efedrinpiller, kan de ikke købes lovligt, så du skal ud og have fundet en dealer. Hvis du leder efter ting du kan smutte på nettet og købe via dankort, må jeg nok desværre meddele dig, at du nok ikke finder meget der er kraftigere end burn shots.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Obama skrev:

1. Det en af hunkøn der spørger. Lige for at slå det fast :)
2. Du ved lige så godt som mig, at hvis man har et salgsnavn at google, så bliver det pludselig meget nemmere at finde et sted der sælger det.

- Til trådstarter: Pas på med de piller, nogle af de gange jeg har brugt dem, har jeg fået en voldsom trykken i brystet og en hovedpine som var mere end slem, derfor jeg vil råde dig til at holde fingrene fra dem hvis muligt. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Highroller skrev:
Jeg har haft meget dårlige oplevelser med efedrinpiller..
En overgang jeg havde nattearbejde + skole om dagen, tog jeg dem ofte for at kunne klare skolen dagen efter. Da det havde stået på i ½ år, kollapsede jeg på arbejde.. Hvorvidt kollapset direkte skyldes efedrin kan man jo ikke bevise, men jeg er overbevist om at det ikke ligefrem havde hjulpet.. Derudover begyndte jeg at blive deprimeret, og efedrinen blev en gateway til hårdere stoffer.. Om jeg bare har svag karakter kan diskuteres - men jeg har haft dårlige erfaringer med det :)
Jeg kan ikke huske hvad de piller jeg fik hed, men hvis du skal have rigtige efedrinpiller, kan de ikke købes lovligt, så du skal ud og have fundet en dealer. Hvis du leder efter ting du kan smutte på nettet og købe via dankort, må jeg nok desværre meddele dig, at du nok ikke finder meget der er kraftigere end burn shots.. :)

Lyder også til du på det tidspunkt havde presset citronen tør, søvnunderskud og sikkert også manglende indtag af føde grundet den appetit undertrykkende virkning af efedrinen er ikke lige den bedste combo for din krop :)

Obama skrev:
Xtreme skrev:
Obama skrev:

1. Det en af hunkøn der spørger. Lige for at slå det fast :)
2. Du ved lige så godt som mig, at hvis man har et salgsnavn at google, så bliver det pludselig meget nemmere at finde et sted der sælger det.

- Til trådstarter: Pas på med de piller, nogle af de gange jeg har brugt dem, har jeg fået en voldsom trykken i brystet og en hovedpine som var mere end slem, derfor jeg vil råde dig til at holde fingrene fra dem hvis muligt. ;)

Så må hun jo ligesom få et avatar af hendes patter eller sådan noget, hvis jeg skal lægge mærke til den slags :wink:
Og? Siden hvornår har vi skulle begrænse os af det? Det er jo heller ikke særlig svært at google "mephedrone" eller "cubensis growkit".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det har du helt ret i, men så kommer man tilbage til regel 6 og 7 i psy.dk's regelsæt, hvilke omhandler erhvervet knark, og psy.dk's indflydelse på at skaffe dette. Det er ulovligt, og derfor er der jo ingen grund til at lege på kanten af reglerne og bøje dem lidt efter lidt.

Psy.dk er IKKE til anskaffelse!

Junior medlem

Jeg er godt klar over at efedrin kan være farligt og sørger altid for at få rigeligt med væske osv når jeg har spist dem. Kan godt se at spørgsmålet måske ligger lige på grænsen til det "lovlige" herinde, men tak for svarerne alligevel (:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvem har sagt Therma power ikke stadig kan købes?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Obama, det er dejligt du kan moderere når vi andre ikke gider :). Jeg er dog ikke enig, ganske vist kan man med et produktnavn ofte google sig frem til en forhandler, men det må være googles problem, ikke vores. Det er jo heller ikke forbudt at diskutere "Spice", "Afghan Incense" og hvad der ellers har været oppe og vende herinde af ryge-blends.(Citations-tegn for at gøre det lettere at google)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Xtreme skrev:
Lyder også til du på det tidspunkt havde presset citronen tør, søvnunderskud og sikkert også manglende indtag af føde grundet den appetit undertrykkende virkning af efedrinen er ikke lige den bedste combo for din krop :)

- Ingen tvivl om det, det indrømmer jeg skam blankt :)
Ville bare lige gøre opmærksom på, at efedrinpiller ikke er legetøj, og at det ikke er en langvarig løsning :)

Junior medlem

man kan stadig købe therma power, men åbenbart ikke dem som hedder "pure ephedra"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]