Highroller skrev:
Jeg har haft meget dårlige oplevelser med efedrinpiller..
En overgang jeg havde nattearbejde + skole om dagen, tog jeg dem ofte for at kunne klare skolen dagen efter. Da det havde stået på i ½ år, kollapsede jeg på arbejde.. Hvorvidt kollapset direkte skyldes efedrin kan man jo ikke bevise, men jeg er overbevist om at det ikke ligefrem havde hjulpet.. Derudover begyndte jeg at blive deprimeret, og efedrinen blev en gateway til hårdere stoffer.. Om jeg bare har svag karakter kan diskuteres - men jeg har haft dårlige erfaringer med det

Jeg kan ikke huske hvad de piller jeg fik hed, men hvis du skal have rigtige efedrinpiller, kan de ikke købes lovligt, så du skal ud og have fundet en dealer. Hvis du leder efter ting du kan smutte på nettet og købe via dankort, må jeg nok desværre meddele dig, at du nok ikke finder meget der er kraftigere end burn shots..

Lyder også til du på det tidspunkt havde presset citronen tør, søvnunderskud og sikkert også manglende indtag af føde grundet den appetit undertrykkende virkning af efedrinen er ikke lige den bedste combo for din krop
Obama skrev:
Xtreme skrev:
Obama skrev:
Ved godt at du prøver at undgå forbuddet mod links herinde ved kun at efterlyse navn på piller. Men altså.. tror du selv at mods er så dumme at de ikke kan se at du gerne vil have et navn at skrive i google for så at finde forhandlerlinks?
Kan ikke se han forbryder sig mod boardets regler?
1. Det en af hunkøn der spørger. Lige for at slå det fast

2. Du ved lige så godt som mig, at hvis man har et salgsnavn at google, så bliver det pludselig meget nemmere at finde et sted der sælger det.
- Til trådstarter: Pas på med de piller, nogle af de gange jeg har brugt dem, har jeg fået en voldsom trykken i brystet og en hovedpine som var mere end slem, derfor jeg vil råde dig til at holde fingrene fra dem hvis muligt.

Så må hun jo ligesom få et avatar af hendes patter eller sådan noget, hvis jeg skal lægge mærke til den slags
Og? Siden hvornår har vi skulle begrænse os af det? Det er jo heller ikke særlig svært at google "mephedrone" eller "cubensis growkit".