her i sidste uge havde jeg bestemt mig for at købe lidt coke. jeg købte 1 g. fik afvide at det var virkelig godt og jeg skulle "slappe lidt af med det"
jeg tog det løbende gennem aften i en master blaster. det skal lige siges at jeg har taget coke 5 gange og har aldrig prøvet amf.
efter festen gik mig og 2 venner hjemad mod hvor jeg bor, men jeg havde ikke lyst til at tage hjem, jeg ville hellere gå udenfor, så vi gik og gik rundt i kvarteret bare og snakkkede.
ved midnatstid købte en af mine venner 1 g coke af samme person. som blev delt mellem ham selv, en af mine venner og mig selv da vi endelig kom hjem. der sad vi bare og tog det stille og roligt. små snitter jævnt fordelt på natten.
ved 7 tiden om morgen ville vi godt i seng, men ingen af os kunne sove, det var helt umuligt. lå der en halv time, inden jeg gik for at ryge en joint, som jeg tænkte ville kunne få mig til at sove.. jointen var rimelig stor og en normal dag ville jeg have svært ved at ryge den alene. men jeg blev overhovedet ikke skæv, sad bare "helt oppe på dupperne" og vippede med det ene ben.
da jeg kom ind til sengen blev jeg godt nok sådan skrå og underlig skæv. men kunne stadig ikke sove. fik først sovet ved en 11 tiden til kl 13 ca, hele lørdagen havde jeg sygt ondt i hovedet og var pænt underlig i hovedet. kunne stadig ikke blive skæv der. og først søndag blev jeg sådan rimelig "normal" i mit hoved.
synes mine symptomer minder meget om de amfetamin symptomer.
men ham jeg købte det af holder fast i at det var coke jeg fik. i så fald vil jeg selv mene at det var noget rimelig godt noget.
men mit spørgsmål er så om det jeg har fået kunne være coke, eller om jeg bare fik noget amfetamin i stedet for?