Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
her i sidste uge havde jeg bestemt mig for at købe lidt coke. jeg købte 1 g. fik afvide at det var virkelig godt og jeg skulle "slappe lidt af med det"
jeg tog det løbende gennem aften i en master blaster. det skal lige siges at jeg har taget coke 5 gange og har aldrig prøvet amf.
efter festen gik mig og 2 venner hjemad mod hvor jeg bor, men jeg havde ikke lyst til at tage hjem, jeg ville hellere gå udenfor, så vi gik og gik rundt i kvarteret bare og snakkkede.
ved midnatstid købte en af mine venner 1 g coke af samme person. som blev delt mellem ham selv, en af mine venner og mig selv da vi endelig kom hjem. der sad vi bare og tog det stille og roligt. små snitter jævnt fordelt på natten.
ved 7 tiden om morgen ville vi godt i seng, men ingen af os kunne sove, det var helt umuligt. lå der en halv time, inden jeg gik for at ryge en joint, som jeg tænkte ville kunne få mig til at sove.. jointen var rimelig stor og en normal dag ville jeg have svært ved at ryge den alene. men jeg blev overhovedet ikke skæv, sad bare "helt oppe på dupperne" og vippede med det ene ben.
da jeg kom ind til sengen blev jeg godt nok sådan skrå og underlig skæv. men kunne stadig ikke sove. fik først sovet ved en 11 tiden til kl 13 ca, hele lørdagen havde jeg sygt ondt i hovedet og var pænt underlig i hovedet. kunne stadig ikke blive skæv der. og først søndag blev jeg sådan rimelig "normal" i mit hoved. :(

synes mine symptomer minder meget om de amfetamin symptomer.
men ham jeg købte det af holder fast i at det var coke jeg fik. i så fald vil jeg selv mene at det var noget rimelig godt noget.

men mit spørgsmål er så om det jeg har fået kunne være coke, eller om jeg bare fik noget amfetamin i stedet for? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Det lyder godt nok også som amf i mine ører. Amfetamin har dog en meget karakteristisk lugt, som du burde bemærke hvis du tidligere har taget coke. Derudover er amfetamin heller ikke lokalbedøvende. Dette kan dog klares med cut-middler. Nu har jeg ikke den store erfaring med coke, men jeg vil dog sige at det ikke lyder som coke.

Jeg tænker evt. at det er cuttet med piperaziner. Men blot et forslag. Det er ikke muligt at sige med hundred procent sikkerhed hvad det har været. Men det lyder da lidt mystisk.

-Tramper :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har prøvet coke 5 gange men aldrig amfetamin. Så kan du vel sige dig selv, om det lignede, smagte som coke og virkede som coke? Plejer du at kunne sove efter at have indtaget de mængder coke? Bliver du lige så frisk som du blev her? De gange jeg har taget coke er jeg altid blevet meget skæv, hvorimod man på amfetamin bare kan ryge og ryge. Ingen kan fortælle dig om det er amf eller coke ud fra din beskrivelse, men en ting er da helt sikkert, det er ikke cuttet med piperaziner som TT var inde på. Hvis der var piperaziner i spil, så havde du helt sikkert ikke været i tvivl! Jeg synes desuden kun at der er svage tømmermænd dagen efter coke, men efter en feta brander kan der godt være et par dage hvor man er lidt nede og utilpas lige som efter man har taget ecstacy.

Lyder meget åbenlyst at din dealer insistere på at det er coke, da han nok har solgt det til dig til en helt anden pris end feta koster. :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvis nu der har været godt med koffein i (slet ikke usandsynligt) så har du sniffet dig en god portion kaffe i løbet af natten. Oveni effekten af kokainen burde det snildt kunne give dig søvnbesvær...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
noname skrev:
Hvis nu der har været godt med koffein i (slet ikke usandsynligt) så har du sniffet dig en god portion kaffe i løbet af natten. Oveni effekten af kokainen burde det snildt kunne give dig søvnbesvær...

Har ikke selv bevidst sniffet koffein, men har hørt det skulle rive temmelig frygteligt?

Umiddelbart kunne jeg også godt være tilbøjelig til at tro det var amfetamin ud fra din beskrivelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Kajkage skrev:
noname skrev:

Har ikke selv bevidst sniffet koffein, men har hørt det skulle rive temmelig frygteligt?

Umiddelbart kunne jeg også godt være tilbøjelig til at tro det var amfetamin ud fra din beskrivelse.

Har selv prøvet at sniffe noget koffein, det rev ikke i næsen.

Medlem

coke 5 gange aldrig amf du burde kunne kende forskel på det, det er ikke særlig svært.
Men ja det lyder sku som om det er noget amf du har fået fat i der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

John Abruzzi skrev:
Kajkage skrev:
noname skrev:

Har selv prøvet at sniffe noget koffein, det rev ikke i næsen.

Det har jeg også, det var ligeså slemt som så mange andre kemikalier at få op i næsen. Amfetamin, 2c-x, mephedron, etc.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
techno-tramperen skrev:
Amfetamin har dog en meget karakteristisk lugt, som du burde bemærke hvis du tidligere har taget coke.

FFS... Hvornår holder folk op med at sprede dette rygte?
Ren amfetamin er LUGTFRIT, når det lugter er det et tegn på dårlig oprensning eller cut-produkter og er IKKE et godt tegn.
PS: Det er heller ikke vådt eller lyserødt!

Medlem
Brugeravatar

amf HAR en karakteristisk kemikalie lugt, Som kokain ikke har.
Kokain på gade plan har jo ikke den samme kemikalie lugt men det er også cuttet af helvede til? Det giver da ingen mening?
Jeg har på et tidspunkt prøvet noget meget rent amfetamin (95%+) og det havde stadig den lugt man kender fra gade amf, dog ikke nær så kraftig.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
LarmerFyr skrev:
techno-tramperen skrev:
Amfetamin har dog en meget karakteristisk lugt, som du burde bemærke hvis du tidligere har taget coke.

FFS... Hvornår holder folk op med at sprede dette rygte?
Ren amfetamin er LUGTFRIT, når det lugter er det et tegn på dårlig oprensning eller cut-produkter og er IKKE et godt tegn.
PS: Det er heller ikke vådt eller lyserødt!

Det er dog ikke at fornægte at rigtig meget gadeamfetamin deler den samme karakteristiske lugt :)

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
techno-tramperen skrev:
Det lyder godt nok også som amf i mine ører. Amfetamin har dog en meget karakteristisk lugt, som du burde bemærke hvis du tidligere har taget coke. Derudover er amfetamin heller ikke lokalbedøvende. Dette kan dog klares med cut-middler. Nu har jeg ikke den store erfaring med coke, men jeg vil dog sige at det ikke lyder som coke.

Jeg tænker evt. at det er cuttet med piperaziner. Men blot et forslag. Det er ikke muligt at sige med hundred procent sikkerhed hvad det har været. Men det lyder da lidt mystisk.

-Tramper :)

Det bedste amfetamin jeg nogensinde har fået var, faktisk i sten, 100% lugtfrit, Og sparkede som en hest :P

Alt det pis med lyserødamf er MEGA VILDT, og at vidst det stinker er det mega godt. Men FAKTUM er at rent Amfetamin er fint lugtfrit pulver!!
Lugten kan evt være nogen affaldsstoffer som de ikke får ud under produktionen. ander det ikke.!

Moderator
Brugeravatar

Det går vel galt når folk bruger begrebet "amfetamin" om det rene stof eller om det man får på gaden. Begge dele kan jo i og for sig kaldes amfetamin med rette...

Men som flere siger, så er ren amfetamin hvidt, lugtfrit og tørt. Gadeamfetamin derimod lugter ofte af phenyl-2-propan/benzylmethylketon. Dvs den der sødlige, grænsende til kvalm sødlig lugt.
Selvom amfetamin ikke er blevet fortyndet med noget bevidst kan det stadig godt være urent, da producenterne ikke gider at oprense lortet (hvorfor skulle de, folk tror jo at det er et tegn på kvalitet, når det er fedtet og ildelugtende!). Mit bud er, at det folk tror er 90-95% rent formentligt er 50-60% rent... Dette er dog stadig langt over gennemsnitsrenheden. Men prøv at skrabe den fedtede masse ud på et stykke madpapir og vej den. Fordel den så jævnt på papiret i et tyndt lag og læg det lunt til det er tørt (formentligt dagen efter), og vej det igen. Sammenlign vægten med den af den fedtede masse. Tænk sig, du har betalt amfetaminpris for så meget solvent og vand!
Skal du gå skridtet videre, så vask det nu tørrede stof med kold acetone, og vej det igen efter tørring. Nu har du nogenlunde ren amfetamin, som du så kan regne en rigtig grampris ud på. Formentligt et godt stykke over, hvad du har givet for det ;)

Medlem

er det muligt at noget at virkningen kan forsvinde af at tørre det. eller skal man ikke være bange for at ligge det i stue temperatur. og kan man endda tørre det i ovnen, UDEN det mister nogen form for vigtige .. ting he he

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Jeg er klar over det med lugten, farven og alt det der. Men når vi nu snakker amfetamin, så taler vi vel gadevarer. Hvis en dealer skulle hustle én, og bytte om på coke og amf, så havde han nok heller ikke brugt sine primavarer.
Selvfølgelig kan vi da genoptage den diskution om hvorvidt amfetamin er lugtfri, og jeg tror da også på jer. Jeg vil derimod sige at jeg aldrig har fået noget der var lugtfri, og jeg tror ikke der er så nemt igen at skaffe 95% på gadeplan.

Moderator
Brugeravatar

Selvom det er 95% rent kan det sagtens lugte ganske meget... P2P/BMK er ret lugt-potent.

@bolle: Nej, det tager absolut ikke skade af at ligge ved stuetemperatur i et par dage. Tvært imod, så tager du mindre skade, fordi du sniffer færre urenheder og opløsningsmidler med din amfetamin ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Kokain er forholdsvis lugtfrit, hvorimod amfetamin har en lugt der er meget genkendelig, lugten varierer fra batch til batch, fordi de forskellige cutstoffer påvirker amfetaminen, og derfor får den til at lugte en lille smule anderledes. Dog har næsten al amfetamin den samme lugt, der som bekendt er svær at beskrive - men det er ikke ligefrem noget lacoste ville smide på flaske efter min mening ;)
Dog er kokain jo som oftest også cuttet, men dertil benytter de fleste pushere lugtfri cutstoffer - netop for at bevare kokainens lugtfri egenskaber.
Til gengæld vil jeg så sige, at hvis du ikke kan lugte, smage eller mærke forskel på kokain og amfetamin, så skal du sgu have købt dig nogle nye sanser på ebay.. Det lyder meget som amfetamin du har sniffet, men det kan som førnævnt også godt være kokain cuttet med koffein.
Dog tror jeg (baseret på, at du ikke fortæller hvordan det smagte), at dit kokain har været cuttet med efedrin, da det giver lignende "symptomer" som dem du har oplevet.
Men er det ikke også lidt ligegyldigt, når nu bare det virkede? ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]