Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg sad forleden hos en ven, som dealer en del stoffer og så smider han pludselig en pose på bordet med små, blå, runde piller med delekærv og et tryk af noget der ligner en fluesvamp. De var mindre end en gennemsnits e-pille. Jeg spurgte ind til indholdet af pillerne, men fik en lidt usikker forklaring om, at det var noget med meskalin og et MDMA lignende stof. Det skulle i hvert fald være et psykedelisk feststof. Jeg afbryder ham og siger at der næppe er tale om meskalin og så bryder en anden gut, som forhåbentlig har mere styr på det, ind i samtalen og fortæller, at det er 2C-E.

Jeg er skræmt over, at min ven, som ellers er relativt intelligent, kan sælge noget han ikke aner hvad er og så endda sælge det som ecstasy, velvidende om, at det er et psykedelisk stof. "Det er det folk vil have", som han sagde. Det var som om, at de ikke fattede, at der var tale om et helt andet stof. De så det som ecstasy, godt ecstasy med smæk på, dog uden MDMA.

Er der nogen, som har hørt om disse piller før og evt. prøvet dem? Under alle omstændigheder bør folk være opmærksomme på, at der ikke er tale om ecstasy, men højst sansynligt et psykedelisk RC af en art. Muligvis 2C-B, som hurtigt kan komme til at lyde, som 2C-E for et par blæste gutter ;-)

/Update - Er næsten helt sikker på at jeg har fundet pillen nu på pillreports.com. Der er tale om 2C-B. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=17548 og http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=17599

Senest rettet af Entheo 07 nov 2009 17:48, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Kender ikke pillerne, men det er sgu vanvittigt at sælge lortet som ecstasy!! Talte lige med en gammel ven igår, han havde købt noget som skulle have været MDMA, men som så viste sig at være 2c-b, hvilket han fik at vide en halv time senere. Det resulterede i et bad trip!! Sig dog til din kammerat at det er fucking dumt og uansvarligt at sælge det som MDMA! Men tak for the heads up!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvis det er 2C-E så skal det nok lige nævnes, at der vidst nok er mistanke om at det er en MAOi og derfor ikke går godt sammen med en helt masse ting.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har prøvet en af de her piller da jeg var nede og besøge nogle venner i Horsens.
Dernede prøvede de gamle venner at overbevise mig om at det var en blanding af syre og MDMA der var i de piller.. Riiight ;)
Efter jeg så fik den prøvet var jeg også overbevist om at det var et 2c-x. Det er åndssvagt at folk sælger de her piller som noget de ikke er!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
2c-b har endda en højere markedsværdi end MDMA, så forstår slet ikke at de prøver at sælge det som ecstasy. Det giver jo ingen mening.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske er det lettere at sælge (falsk) ecstasy, end 2c-e i visse kredse. Men det undrer også mig. 2c-e er ikke et vildt appelerende stof, for de fleste.

Site Webmaster
Brugeravatar

Rush skrev:
Måske er det lettere at sælge (falsk) ecstasy, end 2c-e i visse kredse.

Præcis. Hvordan skal man sælge et stof, folk ikke kender til? Man kalder det noget, der i ens eget hovede, er nogenlunde magen til. Det tåbeligt og farligt, men det jo sådan det sker.

Dog, 2c-E og MDMA har ikke meget (om noget) til fælles.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg kender til pillerne da det er dem der er "kix" i min hjemby lige pt, og fortalte ham der solgte dem hvad der var i, men folk er vilde med dem forde de tror det er mdma der har fået denne "fede" 2c-b effekt

Junior medlem

det er 100% et 2c-x har prøvet dem flere gange, de minder om blå rolex(2c-b), men hva faen, vi skal jo ikk diskuterer piller herinde, korrekt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har også hørt folk fra horsens kanten, snakker om disse piller. Der gik teorien på 2-cb og mdma, så vidt jeg husker .. Nej, det ska vi ikke =)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Morten på 14 skrev:
2c-b har endda en højere markedsværdi end MDMA, så forstår slet ikke at de prøver at sælge det som ecstasy. Det giver jo ingen mening.

Det er jo så også noget mere potent :)

Medlem

Undskyld hvis den her lige er lidt off topic...

Men er 2C-B FLY lovligt endnu?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Røvsnaps skrev:
Undskyld hvis den her lige er lidt off topic...

Men er 2C-B FLY lovligt endnu?

Mig bekendt er stoffet stadig lovligt i DK. Men mon ikke det snart bliver ændret ..

Junior medlem

de er meget i omløb i min omgangskreds, og mine kammerater spiser dem tit, og har selv prøvet dem. mange syntes det er det fedeste de nogensinde har prøvet, men også et par stykker har fået et badtrip, og det har jeg også en enkelt gang. hvor det føles som om man ikk er inde i sig selv. og nogen af dem har gået helt i panik fordi de ikk kan kende deres eget hus, eller ved hvordan de skal f.eks rejse sig op for at gå over og sætte sig i en anden stol.
det er ikk rigtig til at forklare :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jo det er lige præcis til at forklare :D
2C-B
Og folk der propper sig med piller de ikke aner hvad der er i, fortjener satme også at brænde nallerne på det! Det er jo totalt respektløst overfor sit sind og krop at man fylder denne med alverdens møg og lort!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Obama skrev:
Har prøvet en af de her piller da jeg var nede og besøge nogle venner i Horsens.

Obama skrev:
Og folk der propper sig med piller de ikke aner hvad der er i, fortjener satme også at brænde nallerne på det! Det er jo totalt respektløst overfor sit sind og krop at man fylder denne med alverdens møg og lort!

Billede
:mrgreen:

Junior medlem

///////VÅGN OP!!!///////

HopIFjordeN

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Hvis man idiot nok til at komme med direkte farlige råd, så bliver man smidt ud fra psy.

Junior medlem

Jeg har også haft fingre i de der svampe logo piller, de var blå og jeg fik at vide det var Extacy men jeg synes de minede mest om et svampe trip.
midt på natten da man var godt blæst fik jeg en sms om at der nok var Tocb i?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Roorboy: Hvis du nu læser hvad der er skrevet i topic'et havde du læst at der er flere der skriver at det er 2C-B der i er, som ikke staves tocb men 2C-B.
Det kan jeg også selv bekræfte uden dog selv at have været i nærheden af dem, da jeg har snakket med en der havde noget at gøre med dem der har fremstillet pillen men trak sig ud af projektet fordi han syntes at det var ureelt og at dem der lavede dem var nogen narrøve der kun tænkte på profit og var ligeglade med hvor brugerne endte henne.

Jeg kan kun anbefale jer der kommer i kontakt med dem til at sige nej tak og skaffe den rene vare istedet hvis de vil prøve.
Disse piller er nu blevet ok kendte og der går sikkert ikke lang tid før der kommer kopi-produkter på gaden eller de originale producenter vælger at genbruge logoet med en anden dosis eller et andet stof.
Jeg ville ikke selv røre dem med en ildtang... Ligesom med alle andre piller med tilfældige logoer!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]