Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: m-cpp ? :S
Medlem
Brugeravatar

En af mine veninder har nogen balladeknapper med dette tvilsomme stof i, har søgt her på siden, men der var ikk rigtig noget at finde. Jeg ved at det er et piperazine og at det ikke er det sundeste i verden, men så stopper min viden også der. Nogen der ved hvor giftigt det er osv, så jeg evt kan forhindre hende i at at brænde hjernen (helt) af :D

Senest rettet af FlotFyr24:) 25 feb 2010 12:47, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
http://en.wikipedia.org/wiki/1-%283-Chl ... piperazine

Citat: mCPP is known to induce headaches in humans,[1][2] and has been used for testing potential anti-migraine medications.[3] Up to 10% of people who take mCPP will develop a migraine headache, and 90% of individuals who commonly suffer from migraines will have an attack induced by mCPP. This has tended to limit the use of mCPP as a recreational drug.

Jeg vil anbefale at lade pillerne ligge, evt. skylle dem ud i lokummet. Så vidt jeg har kunne forstå er benzylpiperaziner ikke ligefrem lykken.

//blazR

Senest rettet af blazR 25 feb 2010 12:50, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
mCPP er noget crap. Man har brugt det eksperimentelt til at inducere migrænelignende hovedpine i forsøgspersoner (The serotonergic agent m-chlorophenylpiperazine induces migraine attacks: A controlled study). Det er det ret godt til. Men som feststof er det upopulært. Efter hvad jeg har hørt skulle effekten slet ikke være bivirkningerne værd.
Edit: Stoffet er tidligere diskuteret hist og her på Psychedelia: Google: mCPP site:psychedelia.dk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Det skal lige tilføjes at det omtalte stof er yderst ubehageligt! Det har været i utallige "ecstasy" piller rundt omkring i landet, og har IMO (!)INGEN(!) rekreative egenskaber.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
mCPP er noget crap. Man har brugt det eksperimentelt til at inducere migrænelignende hovedpine i forsøgspersoner (The serotonergic agent m-chlorophenylpiperazine induces migraine attacks: A controlled study). Det er det ret godt til. Men som feststof er det upopulært. Efter hvad jeg har hørt skulle effekten slet ikke være bivirkningerne værd.
Edit: Stoffet er tidligere diskuteret hist og her på Psychedelia: Google: mCPP site:psychedelia.dk

Jeg bukker i støvet Prometheus, syntes ellers jeg havde prøvet at google det på den måde, men nået må være galt. Hvor skal jeg sende blomsterne hen, for er virkelig nede over at jeg fejler på den måde gang på gang ;) Takker for link, jeg læser lige op på det og finder ud af hvor stor en buket du skal have. :peace:

balleh skrev:
Det skal lige tilføjes at det omtalte stof er yderst ubehageligt! Det har været i utallige "ecstasy" piller rundt omkring i landet, og har IMO (!)INGEN(!) rekreative egenskaber.

Kan det ikk også passe der var nogen rolex/junk de luxe k3x i omløb sidste sommer med det i, eller et lignede stof? Fik at vide det skulle være 2cb der var i dem da jeg købte et par stykker til en psy festival, det var det så bestemt ikke! Det endte faktisk med at blive min værste tur på narko nogensinde, det havde nær kostet mig livet. Regner med at der kommer en rapport om det engang når det hele er kommet på afstand og jeg har fundet ud af hvad der egentlig skete.

Edit: Læste lige de andre tråde og kan se det var det der var i de piller jeg fik.
Pas på jer selv og hinanden når i blæser, for der er sgu ikk andre til det!

Junior medlem

Det omtalte stof m-cpp har jeg læst mig frem til skulle være det stof de putter i 80% af alle de knalder der er på det danske markede.

Har personlig selv prøvet nogle her i mit område indeholdene m-cpp og coffein og antiopkast middel var der også i dem, og virkningen på mig minder lidt om mdma men så heller ikke helt, mange af dem jeg kender der har taget dem får en del halloer på dem også og griner helt vildt i den tid pillen er aktiv :-)

Men vil personligt selv heller fortække rent mdma i de tider vi lever i, det er desværre næsten umligt at opstøve en ordenlig mdma kiks:-(

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ifølge sundehedsstyrelsens test af de ecstasy-tabletter der blev konfiskeret i 2009 (for det første kvartal det år som er den sidste undersøgelse jeg kunne finde) indeholdt 60% (TRES%!!!) af pillerne mCPP...
Damn skræmmende!
Husk at teste jeres piller og stol ikke på en sælger som i ikke kender som værende troværdig i forvejen, ofte vil de prøve alt for at komme af med et lorte-batch af piller og lyver gerne i stor stil.

Junior medlem

ok det må nok have været 80% af pillerne der ikke indholde mdma :?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
zero cool skrev:
ok det må nok have været 80% af pillerne der ikke indholde mdma :?

Så meget forskel er der da heller ikke fra 80% til 60%, ting bliver jo forstørret med tiden en gang imellem så jeg tror skam det var mCPP du tænkte på.
Jeg er GLAD for at jeg ikke har prøvet det og _aldrig_ skal medmindre der sker nogle seriøse uheld/misforståelser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Well, det kan vel også være en lidt falsk tryghed at teste sine piller... For hvad nu hvis der er 10mg MDMA i, og resten er koffein og mCPP? Så viser din test, at du har gode sager, men din hamrende hovedpine efter indtagelse siger noget andet ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Sejer skrev:
Kan det ikk også passe der var nogen rolex/junk de luxe k3x i omløb sidste sommer med det i, eller et lignede stof?

Jo, de varianter jeg havde kendskab til indeholdt piperaziner. Blev tilbudt piller nytårsaften, som jeg dog vidste var piperazinpiller, selvom de jo selvfølgelig blev præsenteret som ecstasy/MDMA-piller.

Mine ecstasypille-dage er bestemt ovre :)

Junior medlem

køb et ez test kit. kan købes over bla. http://www.eztest.com/shop/ det viser både amfetamin piperaziner mdma osv. ekstremt nemt at bruge :D glhf

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]