For det første er det godt du laver lidt research før du bare springer hovedkuls ud i det

respekt!
for det andet er svampe og 2c-b ikke "mildere" end LSD. Ganske vidst er det mindre potent, altså der skal en større mængde til af stoffet for at mærke nogen effekt; fx. er LSD aktivt allerede ved doser i microgram (µ) hvorimod Psilocybin først er aktivt ved miligram (mg). (ret mig hvis det er helt ude i hampen!)
Som hovedregel er svampe og LSD like kraftige, da trippets styrke og karakter er doseafhængigt og selvfølgeligt hvordan ens set og setting er.
Grunden til at mange anbefaler svampe overfor LSD er pga. trippets længde. Et LSD trip er betydeligt længere, og det vil ikke være så fedt at vide 1-2 timer efter man har indtaget det at man ikke kan lide den psykedeliske sindstilstand man er kommet i, og at der så er pænt mange timer til trippet er slut. Hvorimod på svampe er trippet en del kortere, og hvis man nu ikke kan lide det kan man da glæde sig over at det ikke varer så mange timer

Citat:
Jeg synes det lyder så fedt, når man oplever visuals eller sådan.
Altså når du siger "eller sådan", så håber jeg du mener alle de andre ting ved et trip. For visuals er kun en lille side-ting; en lille bonus, ved et trip. Der er SÅ meget mere i et trip end de visuals man kan få - og javist er det da underholdende og fantastisk at have visuals, men hvis du engang prøver at trippe, kan du forstå hvad jeg mener med at visuals er "side-gevinst" ved at trippe

Sådan har JEG det ihvertfald, og også alle dem jeg har snakket med.

Nu har jeg så godt nok ikke prøvet 2c-b, men det skulle efter sigende være meget visuelt, så hvis det er visuals man er ude efter er det nok det stof man skal have fat i.

Men siden du siger du næppe kan skaffe nogle af tingene kan jeg godt se et problem i at skaffe 2c-b eller LSD - men man kan altid skaffe svampe.
Du kunne for eksempel vente til efteråret og så lede efter den danske Psilocybin holdige svamp: Psilocybe Semilanceata (Spids Nøgenhat).
Den findes ude i den danske natur på kreaturmarker, enge, golfbaner osv. Bare søg en masse inde på Psilocybin Svamp forum; der er en masse gode tråde derinde om at tage på svampejagt.
Desuden hvis du ikke gider vente til efteråret, og gider ikke vade rundt på marker og deslige og lede efter svampene, kan du investere i et grow-kit. Der står også en masse info inde på det førnævnte forum.

Sorry for at min post blev en lille smule lang

Men Good luck TheWhiner

Trip godt hvis du engang kommer dertil!