Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
bannet

Geografisk sted: Risskov
Hej psych's!
Jeg har en masse 30 mg kodein/ 400 mg acetaminophen/paracetamol liggende.. Hvordan ekstraherer jeg nemmest de to ting? Indtil videre har jeg taget et varmt glas vand, hældt de knuste piller i, ladet det køle ned og derefter i køleren i en time til halvanden hvorefter jeg har filtreret det med et tefilter.. Det virkede fint, havde en svag smerte i maven i 10 min men eller pure pleasure.. Men nu har jeg intet tefilter, så kan et 4-5 lags toiletpapir eller sengelinned bruges som filter istedet?

Et hurtigt svar ville være super!

Tak :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=12994

Gør det ordentligt, ellers ender du med en grum tyndskide, eller det der er værre...

Edit: Hov, så lige at det ikke er samme stof der skal skilles fra, så jeg ved ikke om linket til den metode jeg gav virker...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg læste lige op på emnet og fandt frem til at du skal lave en Cold-water extraction.
Her er en guide: http://www.youtube.com/watch?v=7wdV2YOa4Xc

Teorien bag:
Kodein opløses ved lavere temperatur end paracetamol. meget mere er der ikke at sige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hvis paracetamolen opløses i varmere vand end kodein, så har trådstarter jo opløst begge dele, og drukket en giftig blanding. Se, det er derfor man skal læse op inden, og ikke efter!

Hvilke temperaturer er det, der gælder?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Paul Muad Dib skrev:
Hvis paracetamolen opløses i varmere vand end kodein, så har trådstarter jo opløst begge dele, og drukket en giftig blanding. Se, det er derfor man skal læse op inden, og ikke efter!

Hvilke temperaturer er det, der gælder?

Jeg har ikke kunne finde noget om nogen specifik temperatur, men paracetamolen skulle gerne falde til bunds ved en 4 grader celsius.
Mavesmerterne kom sandsynligvis fordi at paracetamolen ikke var helt ude af vandet. Jeg ved ikke hvor hurtigt et glas vand afkøles, men jeg tvivler på at 1,5 time kan gøre det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener det er en dårlig ide,hvis du ikke ved nøjagtig hvad du laver.Paracetamol er en alvorlig substans at få vrøvl med (tilstrækkelig stor overdosis,og den eneste måde for dig at leve videre på,er med en lever transplantation).Brug Kodymagnyler.Selvom du fucker det op,bliver du "bare" skidesyg af Salisylsyren.

Medlem

edit: nedenst er selvf om acetylsalicylsyre:

[quote=lmk]
Kompliceret og potentielt livstruende forgiftning med flere toksiske mekanismer involveret. Stimulering af respirationscentret, afkobling af oxidativ fosforylering med laktatacidose, øgede metaboliske krav, glykolyse, lipolyse og hypertermi. Hypoglykæmi, når glykogendepoter er tømt, især hos børn, evt. også leverpåvirkning. Væsketab og prærenal uræmi med ophobning af syre. Nedsat prothrombin og hæmmet thrombocytfunktion. Akut lungeskade/ARDS og gastro-intestinal irritation evt. blødning.
[/quote]

Senest rettet af simpzon3 05 maj 2011 16:23, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gonzo skrev:
Brug Kodymagnyler.Selvom du fucker det op,bliver du "bare" skidesyg af Salisylsyren.

Kan det ikke give acetylsyreforgiftning (eller hvad det hedder) hvis man gør det forkert, som er mindst ligeså farligt? Ætser lever, nyre osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Shambhala skrev:
Gonzo skrev:
Brug Kodymagnyler.Selvom du fucker det op,bliver du "bare" skidesyg af Salisylsyren.

Kan det ikke give acetylsyreforgiftning (eller hvad det hedder) hvis man gør det forkert, som er mindst ligeså farligt? Ætser lever, nyre osv.

Helt sikkert,men alt er bedre end Paracetamol.Paracetamol burde være meget mere "restricted" end det er.Det er mange gange det skolepiger (f.eks) bruger hvis de har det dårligt,og laver et "selvmord" (råb om hjælp).Problemet er bare,at hvis den dosis de tager af Paracetamol er stor nok,er det forsent selvom de bliver reddet i første omgang,for deres lever er simpelthen blevet ødelagt,og deres eneste chance er en transplantation af en ny lever.

Jeg har selv været en tosse da jeg var hooked,og prøvet at æde tæt på 30 kodymagnyler fordi jeg havde abstier.Det gjorde at jeg brækkede mig hvert kvarter resten af natten,og havde hylen for ørene (ligesom Tinnitus,jeg kunne næsten ikke høre hvad folk sagde),men om morgenen gik kvalmen væk,og jeg kunne kun mærke Kodeinen.Men det er helt sikkert ikke noget der er godt for din krop.Men hellere det end Paracetamol. :wink:
Men Selfølgelig skal Acetylsyren væk,før man bruger Kodeinen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]