Shambhala skrev:
Gonzo skrev:
Brug Kodymagnyler.Selvom du fucker det op,bliver du "bare" skidesyg af Salisylsyren.
Kan det ikke give acetylsyreforgiftning (eller hvad det hedder) hvis man gør det forkert, som er mindst ligeså farligt? Ætser lever, nyre osv.
Helt sikkert,men alt er bedre end Paracetamol.Paracetamol burde være meget mere "restricted" end det er.Det er mange gange det skolepiger (f.eks) bruger hvis de har det dårligt,og laver et "selvmord" (råb om hjælp).Problemet er bare,at hvis den dosis de tager af Paracetamol er stor nok,er det forsent selvom de bliver reddet i første omgang,for deres lever er simpelthen blevet ødelagt,og deres eneste chance er en transplantation af en ny lever.
Jeg har selv været en tosse da jeg var hooked,og prøvet at æde tæt på 30 kodymagnyler fordi jeg havde abstier.Det gjorde at jeg brækkede mig hvert kvarter resten af natten,og havde hylen for ørene (ligesom Tinnitus,jeg kunne næsten ikke høre hvad folk sagde),men om morgenen gik kvalmen væk,og jeg kunne kun mærke Kodeinen.Men det er helt sikkert ikke noget der er godt for din krop.Men hellere det end Paracetamol.
Men Selfølgelig skal Acetylsyren væk,før man bruger Kodeinen.