Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
hey, tænkte på om der er nogen herinde der kender til noget medicin man kan købe uden recept som minder om dxm?
Eller bare et eller andet fra apoteket som giver et godt trip :)
har overvejet at prøve Marzine, men det droppede jeg hurtigt efter at have læst lidt om det herinde.

Tak på forhånd, håber i kan hjælpe mig :)

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Kort sagt. nej!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt forstå dextrometorphan fascinerer, og jeg har selv haft spændende erfaringer med dette dissociative psykedelikum. Når det så er sagt, så synes jeg du udfra dit indlæg fremstår som særdeles desperat. Man bør ikke eksperimentere med medikamenter bare fordi man ikke har mulighed for at finde bedre alternativer. Det kan i sidste ende føre til en sørgelig tendens, hvor man leger med medikamenter, der skulle besidde psykedeliske effekter, men som samtidig kan være til stor skade for brugeren. Kort sagt bør du ikke forsøge at finde alternativer til dextrometorphan i form af en eller anden slags håndkøbsmedicin. Der findes ikke lignende psykoaktive stoffer, der kan erhverves på apoteket i håndkøb. Jeg synes, det er fornuftigt, du allerede har forkastet idéen om at lamme dig på 'Marzine'.

Jeg vil langt hellere råde dig til at finde legale såvel som illegale alternativer, da der findes mange andre psykoaktive stoffer, der klart vil være at foretrække grundet de færre og mindre skadelige bivirkninger.

Ketamin synes jeg selv er et godt substitut til dextrometorphan, hvis man er til dissociative psykedelika.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Der findes ikke lignende medikamenter i håndkøb.

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]