Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 20:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 5-Methyl-MDA
Junior medlem

Et designer drug som jeg har kigget nærmere på.. Jeg har ikke selv indtaget det endnu. Jeg kunne godt tænke mig at få en dosis at gå ud fra så man ikke bare suger 0.1-2 gram om man risikere at ødelægge sit trip og en evt. od.

Nogle som har erfaringer med dette research drug ?

Rusen skulle være en blanding af MDMA rus den første time og så gå over i LSD trip med hallo vision etc.

Håber at få noget god info - Takker :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Fandt lige en trip rapport til dig: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=95736
Men det lyder som et spænende stof :)

-Tramper

Junior medlem

Det lyder godt nok vildt - Med en dosis på kun 15mg :rocking:

Det passer meget godt med hvad jeg har fået at vide tidligere med MDMA rush og senere LSD effekten hvis man går efter den trip report fra 2003.. Men det er da ikke et stof som er rigtig set i DK ?

Medlem
Brugeravatar

Kun de mest kendte research chemicals / designer drugs er jo direkte "kendte" i Danmark (2C-B, Methylon etc.). Hvis 15mg er dosen SKAL du have en vægt der kan måle til 1 mg med nogenlunde nøjagtighed og så titrere (opløse) med fx 50 eller 100 ml vand så du kan være nogenlunde sikker på dosen. Husk at teste 0,5mg eller 1mg til at starte med for allergiske reaktioner. Vent mindst flere timer - gerne flere dage, før du så hæver dosen til fx 5 mg. Læs alle trip reports du kan få fat i samt alle de informationssider du kan finde.

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=378889&highlight=5-methyl-mda

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=148854&highlight=5-methyl-mda

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=95736&highlight=5-methyl-mda

Junior medlem

Jeg havde tænkt mig at loade en gelatin kapsler med 10mg rent 5-methyl-mda blandet op med noget andet så det ikke "brænder" næsen af ? Jeg skal bare bruge et stof som ingen virkning har da jeg vil se hvordan man reagere udelukkende på stoffet inden jeg begnder at lave kombos med andre stoffer mixet i samme kapsel.. Hvad ville i forslå at cutte dette op med for en mere behagelig snifning ? Derefter indtage kapslen oralt for at få det sidste med..

Jeg har en vægt som kan måle 0.01 g intervaller..

Medlem
Brugeravatar

0.01g intervaller er sgu ikke helt fantastisk til en 5, 10 eller 15 mg dosis hvis du spørger mig. Som regel skal man op på en hvis masse før man kan regne med at den måler præcist. Kender ikke de præcise tal, men måske du kan lave en 50 mg blanding i x ml vand. Så skal der regnes lidt fra din side.

Vil slet ikke anbefale dig at sniffe det! Det er bare en generel regel om RCs at de er langt sikrere oralt, medmindre de er godt afprøvede.

Så gør bare som vi siger: bland f.eks. 50mg op i like 500 ml vand (uden at vide om det er muligt, men giver bare et eksempel). I dette eksempel vil du have 1 mg stof i 10 ml vand.

5 mg? Det er 5 gange mere én 1 mg. Så ganger du de 10 ml med samme tal = 50 ml! Super nemt.

Medlem
Brugeravatar

Et par ting:

Det er fuldstændigt hul i hovedet at sniffe så ukendte RCs som dette. Folk er døde af lignende opførsel.

Hvis du kun har en 0,01g vægt, dvs. en der måler i 10mg intervaller kan der, hvis den måler helt nøjagtigt, ligge mellem 45,1 og 54,9mg når der står 0,05g. I realiteten er det nok et meget højere tal, fx 20-100 mg. Tør du risikere det?

Jeg kan selvfølgelig på ingen måde forhindre dig i at indtage stoffet, hvis du virkelig føler at du har styr på det, men jeg må på det kraftigste anbefale dig at læse meget mere op på hvordan man omgås research chemicals / designer drugs ansvarligt. Du kan meget vel ende med at blive det næste dårlige eksempel, der gør endnu et stof ulovligt. :(

Medlem

Geografisk sted: Århus
Anskaf dig en vægt der vejer helt ned til 0.0000. De er skide gode!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Lasse3000 skrev:
Jeg havde tænkt mig at loade en gelatin kapsler med 10mg rent 5-methyl-mda blandet op med noget andet så det ikke "brænder" næsen af ? Jeg skal bare bruge et stof som ingen virkning har da jeg vil se hvordan man reagere udelukkende på stoffet inden jeg begnder at lave kombos med andre stoffer mixet i samme kapsel.. Hvad ville i forslå at cutte dette op med for en mere behagelig snifning ? Derefter indtage kapslen oralt for at få det sidste med..

Jeg har en vægt som kan måle 0.01 g intervaller..

Tror du ikke du skal lade være med at lege med RC's? Altså du virker ikke til at have den korrekte viden ej indstilling til det.

Det skal spises - ikke sniffes. Du kan blande det op med lidocain pulver - så brænder det ikke, men bedøver sikkert hele dit ansigt, men giver ingen psykisk virkning.

Når dette er sagt, er jeg træt af min vendor ikke har 5-methyl-mda fordi DAMN det lyder spændende det kemikalie :D

PLUR

EDIT

Elsker internettet :) 5-methyl-mda til mig

Medlem
Brugeravatar

Pas nu på med dosis CoA, ser ud til at det kan deep fry din hjerne :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Quad: Jeg har ikke tænkt mig at indtage hverken 2c-c eller 5-methyl-mda før jeg har en vægt jeg stoler 100%.

Og da jeg ikke tager særlig mange stoffer mere og ikke ret store doser, så regner jeg ikke med at blive væltet for meget af det - har ikke tænkt mig at lette på det hver weekend - det bare nice at have noget liggende som virkelig sparker røv til når det er man har brug for det ;)

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Ellers kan det jo opløses i en væske, så er det nemmere at dosere hvis man ikke har en vægt der er præcis nok:-)

Site Webmaster
Brugeravatar

mr.hara skrev:
Ellers kan det jo opløses i en væske, så er det nemmere at dosere hvis man ikke har en vægt der er præcis nok:-)

Problemet ved det, er at du ikke har nogen anelse om, hvor meget materiale du har fået.

Det er sket før at vendorere er kommet til at sende dobbelt så meget, som bestilt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
rbp skrev:
Problemet ved det, er at du ikke har nogen anelse om, hvor meget materiale du har fået.

Det er sket før at vendorere er kommet til at sende dobbelt så meget, som bestilt.

rigtigt. men han HAR en vægt.
vej 100mg af (det burde din vægt kunne klare, rimeligt nøjagtigt)
opløs det i 100ml vand, og tag 15ml deraf og drik det.

som nævnt tidligere, vejer de fleste vægte ikke helt stabilt i bunden af skalaen. så læg evt. et kørekort (~5.00g) og vej 100mg til (~5.10g).

voila - 100mg, til opløsning

Stodder
Brugeravatar

Er der nogen af jer der rent faktisk har modtaget noget af dette kemikalie?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
TATP skrev:

rigtigt. men han HAR en vægt.
vej 100mg af (det burde din vægt kunne klare, rimeligt nøjagtigt)
opløs det i 100ml vand, og tag 15ml deraf og drik det.

som nævnt tidligere, vejer de fleste vægte ikke helt stabilt i bunden af skalaen. så læg evt. et kørekort (~5.00g) og vej 100mg til (~5.10g).

voila - 100mg, til opløsning

Bare for en god ordens skyld: bluelight triprapporten fortæller at 15 mg var alt for intensivt til selv en erfaren bruger. Jeg lagde bare mærke til at flere i tråden havde forstået 15 mg som en 'normal' dose. :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]