Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa jeg er nu her så pænt goddag ;)

jeg snublede lige over 3 x 10 mg oxycontin her sidst og har læst et par tråde igennem herinde men jeg bliver nødt til lige at stille et par spørgsmål inden jeg får min fråder på for at være på den sikre side..

den eneste erfaringer jeg har i denne familie er nogen kiks jeg åd for år tilbage der blev testet positive for hero.

jeg kan se der bliver anbefales at knuse dem og opløse dem i vand evt med citronsaft, men hvilken effekt har citronsaften?

hvordan og hvor længe er rusen? og hvor hurtigt virker det?

og til sidst, jeg ved at jeg hurtigt får kvalme for det fik jeg af de kiks der, så hvordan med indtagelse af føde? er det bedst at spise umiddelbart inden eller på relativ tom mave eller midt i mellem?

og hvad betyder HR, har set flere skrive det men er helt blank for den forkortelse hehe

på forhånd tak og god weekend!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
mineral skrev:
og hvad betyder HR, har set flere skrive det men er helt blank for den forkortelse hehe

på forhånd tak og god weekend!

HR betyder normalt Human Resources, men i narkosammenhæng betyder det Harm Reduction, hvilket betyder at vi gennem oplysning vil hjælpe dig på vej til den mindst skadelige og bedste rus :D .

Junior medlem

Aaaah hermed forstået - det slog mig godt med human resources men kunne ikke helt få det til at passe ind hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
De kiks du spiste for laaang tid siden har INTET med dem her at gøre, det håber jeg du er klar over?
Bare knus pillerne og skyl dem ned med vand, start dog med en enkelt nu hvor du siger du ikke har nogen kendskab til opiater.
Du kan altid tage en mere 1½ time senere eller lign ;)
Hvis du ryger tjald, så er det helt klart et boost.

Mvh Obama

Junior medlem

jo jo, det var bare for at fortælle det var det eneste jeg har prøvet af opiater

og jo jeg ryger tjald men har ikk engang noget nu her nederen :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så vent med at spis dem ;)
De er det værd.

Junior medlem

hehe tror sgu jeg snupper en nu her.. så kan jeg bare håbe der kommer en homi forbi og vil ryge en joint i løbet af aftenen.

hvor hurtigt kan jeg ca regne med det begynder at virke? og hvor længe?

Junior medlem

altså hvis jeg knuser dem..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

der går en 30-45 min før der sker noget, og hvis du ikke har tolerance så burde 10 mg være nok til at du kan få et lille rush på.

Junior medlem

jeg knuste 2 og smed den ene i en glas multi juice og har rykket en streg med 5 mg så må vi se hvad der sker...

jeg fik helt lyst til coke da jeg sniffede, det bare ikk til at få fat i noget ordenligt her mere desværre.. savner sgu det der 80-90% vi hyggede med sidste sommer... øv bøv :(

Junior medlem

det var da noget mystisk noget... faldt stille og roligt ind i en meget underligt tilstand der bare stod på koks, fik lidt kvalme uden at jeg egentlig havde det dårligt og har sovet af helvede til og vågnede 5.30..

vil til hver en tid foretrække et par mg benzo med en kold bajer hehe

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg er lidt overrasket over at der ikke er nogen der har pointeret over for trådstarteren at de ecstasy-tabletter han tidligere han indtaget IKKE har indeholdt heroin.

Der er SÅ mange grunde til det, jeg lister lige et par til dem der ikke har tænkt over det før:
* Heroin er ikke specielt oralt aktivt, så at lave det til piller vil ikke være særlig logisk - der er en grund til at heroin normalt sniffes, ryges eller sprøjtes.
* Kunderne på dansegulvet vil ikke købe den da effekten af heroin IKKE er hvad de søger - den er ikke ideel til et dansegulv da det er en "sofa-rus".
* Heroin er ALT for dyrt til at komme i ecstasytabletter til en 50'er, det ville simpelthen ikke kunne betale sig.
* Der er folk der vil betale LANGT mere for heroinen end dem der leder efter ecstasy så man kan "lige så godt" bare kan mikse en tilfældig dose "et-eller-andet-stimulerende" i... Ucharmerende men sandt!

Jeg har lige tjekket pillreports og de 7-8 rapporter de har om ecstasy-tabletter med opiater i er alle yderst utroværdige og skrevet af personer der ikke aner hvad de snakker om om mener det er heroin fordi de var blæste i 10 timer istedet for 4...

Der var dog engang en enkelt pille som blev sendt ind til testning som rent faktisk indeholdt heroin, men den er ikke blevet set på gaden af andre end dem der sendte den ind.
Den var også usædvanligt dårligt lavet/presset så den er højst sandsynligt lavet af nogle pranksters der har prøvet på at tage pis på pillegnaskere der mener at der er heroin og rottegift i pillerne...

Sagt kort: Der er ikke heroin i ecstasy-tabletter. :)

Junior medlem

Jo?

Der var nemlig en der fik en overdosis af dem så den lokale SSP konsulent fik en af dem så han kunne få den tjekket og de var positive for heroin!

Mine kammerater havde selv hentet dem på en fabrik i holland...

Alle folk blev helt skudt af på dem der, det var helt vildt, jeg ville ikke skrive det hvis det ikke passede..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
mineral skrev:
Jo?

Der var nemlig en der fik en overdosis af dem så den lokale SSP konsulent fik en af dem så han kunne få den tjekket og de var positive for heroin!

Mine kammerater havde selv hentet dem på en fabrik i holland...

Alle folk blev helt skudt af på dem der, det var helt vildt, jeg ville ikke skrive det hvis det ikke passede..

Du må have fået forkert information et sted. Af de årsager som er skitseret ovenfor, giver det absolut ingen mening at putte heroin i ecstasy-piller. Der er vel en teoretisk risiko for at noget putter et syntetisk designer-opiat i tabletter og sælger dem som ecstasy, men det har jeg heller ikke hørt om endnu. Heroin i E ER en vandrehistorie (med en enkelt meget sær undtagelse, nævnt ovenfor). Og det at folk bliver "helt skudt af på dem" er ikke noget godt argument for at der skulle være heroin i, der er mange andre ting man kan blive usandsynligt blæst af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der ikke en moderator der kan flytte den her tråd til Syntetiske Stoffer? Og ved samme lejlighed flytte Ayahuasca-tråden også her i Generelt til Visionære planter?

Junior medlem

Så siger vi det, men kan bestemt ikke se hvorfor at en SSP konsulent skulle sige der var heroin i lortet hvis der ikke var men i ved selfølgelig bedre.. Og hvordan man er når man er "skudt af" kan være mange ting og det var ikke et argument som sådan, men det gider jeg egentlig slet ikke diskutere for er faktisk pænt meget lige glad..

Ham der havde kontakten til producenten mener jeg selv til en vis grænse kunne sammensætte indholdet så jeg ser det bestemt ikke som usandsynlig.

Junior medlem

Måske et dumt spørgsmåll men er ozycontin syntetisk??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Den der med heroin i e-piller er for griner :) SSP siger det måske for at skræmme?

Oxycodone som er det virksomme stof i oxycontin, er syntetisk fremstillet fra thebain :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
SSP-folkene har ikke en skid styr på hvad de siger og har sikkert sagt det i uvidenhed eller for at skræmme.
Og hvis din "kammerat" har haft frie hænder til at bestemme hvad der skulle i pillen har han ikke valgt heroin af de grunde jeg allerede har nævnt.
Der er ikke så meget mere til der.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Mineral... læs nu bare lidt op på heroins farmakologi og så vil det meget hurtigt gå op for dig, at det hverken er rentabelt eller farmakologisk "ideelt" at bruge det til oral administration.

Fordi en pille tester positiv for heroin betyder det ikke nødvendigvis der er heroin i, men som Prom siger kan det ligeså godt have været en eller anden opioid-analog. Det er dog tvivlsomt at nogle ville putte opiater i en pille som de fleste ønsker en stimulerende virkning fra.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]