Jeg er lidt overrasket over at der ikke er nogen der har pointeret over for trådstarteren at de ecstasy-tabletter han tidligere han indtaget IKKE har indeholdt heroin.
Der er SÅ mange grunde til det, jeg lister lige et par til dem der ikke har tænkt over det før:
* Heroin er ikke specielt oralt aktivt, så at lave det til piller vil ikke være særlig logisk - der er en grund til at heroin normalt sniffes, ryges eller sprøjtes.
* Kunderne på dansegulvet vil ikke købe den da effekten af heroin IKKE er hvad de søger - den er ikke ideel til et dansegulv da det er en "sofa-rus".
* Heroin er ALT for dyrt til at komme i ecstasytabletter til en 50'er, det ville simpelthen ikke kunne betale sig.
* Der er folk der vil betale LANGT mere for heroinen end dem der leder efter ecstasy så man kan "lige så godt" bare kan mikse en tilfældig dose "et-eller-andet-stimulerende" i... Ucharmerende men sandt!
Jeg har lige tjekket pillreports og de 7-8 rapporter de har om ecstasy-tabletter med opiater i er alle yderst utroværdige og skrevet af personer der ikke aner hvad de snakker om om mener det er heroin fordi de var blæste i 10 timer istedet for 4...
Der var dog engang en enkelt pille som blev sendt ind til testning som rent faktisk indeholdt heroin, men den er ikke blevet set på gaden af andre end dem der sendte den ind.
Den var også usædvanligt dårligt lavet/presset så den er højst sandsynligt lavet af nogle pranksters der har prøvet på at tage pis på pillegnaskere der mener at der er heroin og rottegift i pillerne...
Sagt kort: Der er
ikke heroin i ecstasy-tabletter.