Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 10:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2010 22:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Halløjsa derude. Jeg er en knægt på 20 år, som har fulgt flittigt med på siden de sidste par år, dog uden at deltage, da jeg har, kunne finde svar på de fleste af mine spørgsmål via søgemaskinen.

Situationen er den, at jeg på det seneste er blevet rimelig interesseret i psykedelika, og efter en del overvejelse, er jeg blevet enig med mig selv om, at det er noget jeg rigtig godt kunne tænke mig at prøve. Jeg har ingen tidligere erfaringer med psykelika. De stoffer som jeg har erfaring med på nuværende tidspunkt er primært: Cannabis, MDMA, lattergas, amfetamin og kokain.

Efter at have læst en del om både LSD, 2c-b og svampe kunne jeg rigtig godt tænke mig at mit første trip skulle være en lav dose 2c-b. Desværre har jeg ikke adgang til hverken LSD, 2c-b eller svampe på nuværende tidspunkt, hvilket også er en af de ting, som har holdt mig tilbage. Jeg er derfor blevet lidt interesseret i de forskellige 2c-x’er, som pt. er lovlige, og det er sådan set hér i kommer ind i billedet:
Jeg synes det er meget begrænset hvad jeg har kunne finde om 2C-C / 2C-D / 2C-E / 2C-I her på siden. Jeg kan dog forstå at nogle af dem, er en smule farligere at lege med en andre, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om jeres erfaringer, og om nogle af disse stoffer, selvfølgelig i en lav dose, kunne være en mulighed til mit første trip?

Jeg har desværre ingen gode venner eller bekendte, som har erfaring med dettte, så jeg håber i kan hjælpe. Hvis i har nogle spørgsmål til mig eller det jeg har skrevet, skal i endelig fyre løs :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 22:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Så vidt jeg ved, er det kun analoger af 2C-x'er der er lovlige efterhånden..
Der er nok en smule af 'de originale' tilbage, der er lovlige endnu, men det er sandsynligvis heller ikke dem du ser på 'gadeplan'.
Af dem du nævner, vil jeg anbefale 2C-B første gang. Det giver et lille indblik i den psykoaktive oplevelse, uden der, for mit eget vedkommende, følger ret meget tankemylder med. Der er masser af farve, men også plads til at fordybe sig.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 23:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Til det første psykedeliske trip syntes jeg at svampe er et godt sted at starte og growkits er temmelig nemme at finde på nettet :wink:
P.S. så er hverken 2C-D, E eller I lovligt... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 23:45 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
her er en lille liste til folk der ønsker at udforske de psykedeliske stoffer.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... f=5&t=9540


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 23:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Atna skrev:
Til det første psykedeliske trip syntes jeg at svampe er et godt sted at starte og growkits er temmelig nemme at finde på nettet :wink:
P.S. så er hverken 2C-D, E eller I lovligt... :)


I så fald er det mig, som har misforstået et eller andet ;). Hvad med 2C-C? Det kunne godt være jeg skulle undersøge det med svampene lidt nærmere :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 00:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Svampene er at foretrække første gang hvis du spørger mig. I lave doser er de så nemme at styrer. Desuden er trippet forholdsvis kort. Det giver dig et godt indblik i hvordan det føles at være i en psykedelisk sindstilstand uden de vilde visuels. Alt i alt, forholdsvis mild rus i lave doser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 18:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Der er selvfølgelig næsten lige så mange holdninger til dette som der er psykonauter, men jeg vil nu (ligesom Frugthat) anbefale et 2C-B-trip til første gang. Personligt synes jeg at svampe giver en noget mere kringlet og "forvrænget" tankegang, men det er nok højst individuelt :wink: .

Og ja, idéen med at starte med små doser synes jeg er rigtig god - og læs gerne så meget om stofferne som du kan komme afsted med på forhånd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 22:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Culpepers skrev:
Der er selvfølgelig næsten lige så mange holdninger til dette som der er psykonauter, men jeg vil nu (ligesom Frugthat) anbefale et 2C-B-trip til første gang. Personligt synes jeg at svampe giver en noget mere kringlet og "forvrænget" tankegang, men det er nok højst individuelt :wink: .

Og ja, idéen med at starte med små doser synes jeg er rigtig god - og læs gerne så meget om stofferne som du kan komme afsted med på forhånd.


Som sagt ville jeg rigtig gerne have at mit første trip skulle være et lavt doseret 2C-B-trip, men det er som sagt ikke muligt på nuværende tidspunkt, da jeg simpelthen ikke har kontakterne til det, desværre.

Jeg har brugt det meste af dagen om at læse lidt nærmere om 2C-C, blandt andet på Blue Light, og jeg må indrømme det lyder ganske spændende. Ville det være fuldstændig hul i hovedet at prøve dette stof, som det første? (Selvfølgelig i en lav dose og i trygge omgivelser).

Eentuelt nogle, som har gode/dårlige erfaringer med dette stof, og som eventuelt kan komme med en lille sammenligning af 2C-B og 2C-C?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team