Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 03:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 14 jan 2010 22:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Det er lige præcis sådan nogle indlæg der ikke er brug for. Utrolig Mathias modsat af hvad jeg lige har skrevet. Så nej det var ikke det jeg fiksede efter, det var mere noget i stil af hvad jeg skrev sidst i mit forrige indlæg.

Dit indlæg er jo noget være pis, det er let nok at sige, "det må du ikke" men når jeg så spørg hvorfor, så pakker du vel sammen igen? Det er jo forældres dårlige moralprædiken om igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 22:41 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
pointen med indlægget var at der stort set ikke er mere vi kan sige, fordi så lidt vides om stoffet.

Psycheholic skrev:
Grænsen for indtagelse af mephedrone på en aften er 300-500 mg IMO.


det er noget mærkeligt noget at sige IMO.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 22:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Synes stadig det er dårlig HR om et nyt stof når man siger

"Fuck du dum hvis du tager det stof. Lad os håbe du ikke dør. FUUUUCK MAN. RIP TO YOU!!! Så kan du lære bare at høre efter."

Det er jo ikke god HR, tror hverfald det er de færreste der gider at høre HR med sådan en attitude.

Jeg forstår da attituden hvis en idiot spørg om man får et fedt trip af at drikke en liter benzin, men som du siger, det er et forholdsvis nyt ukendt druk. Why all the bitching?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 02:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2007 00:32
Indlæg: 46
Geografisk sted: Bag skærmen
Jeg tror altså skadeligheden af mephedrone er overvuderet, det er bestemt ikke sundt og det er ret afhængighedsskabende, men jeg tror altså godt man kan tage mephedrone uden de store konsekvenser. Jeg har bekendte der har taget (helt bogstavelig talt) kilovis af det, og der er ikke nogen af dem der er døde eller har alvorlige problemer med det(ud over afhængigheden). Jeg ved også at det her de seneste måneder er blevet uhyggeligt populært i Storbritannien, fordi det stadig er lovligt der, og der er stadig meget få der er døde af det. Men om det har nogle langtids skadelige virkninger er der nok ingen der ved.

Jeg har selv prøvet det et par gange efterhånden, har taget knap 5 gram over det seneste år, og jeg synes ikke det har føltes mere skadeligt end de fleste andre stoffer. Dette betyder selvfølgelig ikke at det er det, men det er imo en indikator på at det er mindre skadeligt. Jeg har heller ikke gået helt amok i det, har normalt taget ca. et halvt g hver gang jeg har taget det, og jeg synes ikke det er specielt svært at lade være med at tage mere, for jeg bliver simpelthen træt af at være påvirket.

Men når dette er sagt så tror jeg også methylone er mindre skadeligt, og ville egentlig hellere "anbefale" dig det end mephedrone, men mephedrone føles nu en hel del bedre... Den bedste oplevelse jeg har haft med mephedrone og methylone har dog været at blande dem, sammen med gbl, det var utroligt euphorisk :D

Lige meget hvad du vælger så hav hoved med dig, og lad være med at gå amok i nogle stort set ukendte stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 08:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har taget en del PMMA/PMA i år 2000 - der var et batch af Epiller som det var i, heldigvis havde jeg min tester, så jeg vidste hvad jeg indtog.

PMMA/PMA er forresten skidefedt, mange gange federe end MDMA - efter min mening, det giver simpelthen det fedeste sus og jeg følte mig ikke særlig forgiftet af skidtet.... Men det var der vist 7 andre der gjorde, eller flere, ka ikke huske det... de døde ihvertfald. Jeg døde ikke, det gjorde mine venner heller ikke... Jeg vidste godt PMMA/PMA er giftige rusmidler, der skal ikke meget OD til før man står af..... Blodet bliver simpelthen for varmt...
Men det fik mig ikke til at råde nogen til at tage det - fordi jeg vidste godt at selvom jeg ikke var død af det, så betød det altså ikke, at andre ikke ku.

I december 2009, var der en der drattede om af mephedrone og det ikke det eneste dødsfald der har været inde for det sidste halve år... PMA/PMMA slog dem nu noget hurtigere ihjel og er nok også noget mere giftigt, men derfor er det ikke HR at sige at Mephedrone er safe fordi dine venner suger methylone og mephedrone og du selv sammen med gbl.. det iorden, men russerne spiller også russisk roulette og bare fordi 5 af dem overlever, betyder det sgu ikke at den 6 han gør, han får blæst hjernen ud, nu det godt oddsene ikke er sådan med mephedrone, fordi så var der jo en del flere der var døde af det... men når oddsene ligger sådan at hvis man taber, så dør man... så skal man måske vælge et andet spil at spille, medmindre ens liv selvfølgelig afhænger af det.... og jeg ser ikke nogen der står med en gun til tindingen af nogen og tvinger dem til at tage mephedrone......

Mephedrone er et ganble med liv og død, ligesom PMA/PMMA eller russisk roulette....... Jeg synes ikke det er HR at gamble med liv og død - det direkte idioti og det er endnu mindre HR at bruge sine egne idiotiske handlinger som argument for at det ikke er farligt for andre.....

Det får mig til at tænke på at efedrin bliver brugt til thermopiller fordi det hæver kropstemperaturen, mon ikke et stof der har en metabolit der er over 3 gange så potent som efedrin selv. Efedrin er heller ikke sundt for hjertet, gad vide om en analog der er 3 gange så potent så er det?

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 10:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Jeg opfordrer bestemt ikke folk til at tage mepherone. Det har ikke været min hensigt. Men man kan jo ikke stoppe folk der allerede har besluttet sig for at tage det.

Hvis nu der er en der opretter et emne der heder "Indtagelse af PMA/PMMA" og personen gjorde det klart at det er noget som skal prøves, skal han så nægtes den information også have en løftet pegefinger og "fyha, så du sku også for dum. Du bliver det næste dødsfald".

jeg tror vi har misforstået hinanden lidt, og det er sku nok sammen holdning vi har til de ting.

Men for at gøre det klart, så opfordrer jeg ingen til at tage mephedrone. Jeg synes folk er bedre med informationen om hvorfor det er farligt, frem for at man får at vide, at man graver sin egen grav.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 17:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
er helt enig med Psycheholic i denne debat. Pointen er, hvis personen har besluttet sig for at tage stoffet, skal han vejledes så godt som muligt som vi nu kan. Andet kan vi sådan set ikke gøre. "just my 2 cents" :)

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 17:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Psycheholic skrev:
Jeg opfordrer bestemt ikke folk til at tage mepherone. Det har ikke været min hensigt. Men man kan jo ikke stoppe folk der allerede har besluttet sig for at tage det.

Hvis nu der er en der opretter et emne der heder "Indtagelse af PMA/PMMA" og personen gjorde det klart at det er noget som skal prøves, skal han så nægtes den information også have en løftet pegefinger og "fyha, så du sku også for dum. Du bliver det næste dødsfald".

jeg tror vi har misforstået hinanden lidt, og det er sku nok sammen holdning vi har til de ting.

Men for at gøre det klart, så opfordrer jeg ingen til at tage mephedrone. Jeg synes folk er bedre med informationen om hvorfor det er farligt, frem for at man får at vide, at man graver sin egen grav.


Helt enig, Psycheholic - og tak for en "2nd oppinion" på den her tråd - mening med mine indlæg var heller ikke at gå i kødet på CoA, men blot at give nogle fornuftige råd, hvilket vi vist har opnået nu.

Pas på derude, og god weekend :)

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2010 19:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Rush - Føler ikke du har gået i kødet på mig :D Bare rolig...

Og selvfølgelig skal han vejledes....

Mephedrone
http://www.erowid.org/chemicals/4_methy ... none.shtml

Methylone
http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... lone.shtml

Hvis du endelig skulle bestemme dig for at prøve mephedrone - så hold det ved du prøver det og ikke begynder at tage det tit-

Og med begge stoffer gælder - start ud med en lav dosis - fordi måske kan du ikke tåle stoffet.
Husk at indtage væske, ligesom med alle andre stimulerende stoffer.
Lad være med at danse i flere timer, det ikke sundt, kroppen bliver smadret selvom du ikke føler dig træt - hold pauser engang imellem, der er andet at lave til festen end at trampe....
Sidst så husk set&setting - godt nok er stofferne ikke videre psykedeliske - men derfor skal du stadigvæk lige have lidt situationsfornemmelse inden du loader op på stims, nu kender jeg ikke mephedrone personligt, men methylone, skulle jeg da ikke tage alle steder :)

Held og lykke, eller god brænder og det der :D

PLUR


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team