Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 jan 2010 01:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der er vi jo så forskellige, jeg føler mig slet ikke halvt så forgiftet på methylone som jeg gør på MDMA.

Synes virkelig jeg kan mærke hvordan MDMA bare smadrer kroppen for hårdt, hvorimod at methylone, og vi er flere der synes det, ikke gør noget som der kan mærkes, men vi kan bedre lide det end MDMA, da man ikke bliver nær så kvast af Methylone som af MDMA - det stadigvæk mulig at tænke imens man er lovedup, det nice:)

Men selvfølgelig, det kan jo være farligt, dog tror jeg ikke på det ret slemt..

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2010 05:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Jeg er enig med LSDrejø i, at man vel egentlig burde gå efter de stoffer, man har størst viden om, eftersom der er mere information om (bi)virkningerne af disse. Herudfra kan man vel egentlig bedre vurdere, hvilke risici der er forbundet med (mis)bruget heraf. Når det så er sagt, så vil jeg da også mene, der er en form for skadesreduktion i ikke at handle med og blive involveret i de mere "hårdkogte", kriniminelle miljøer, man indimellem må ty til for at anskaffe sig det illegale alternativ, der eks. kunne være mindre skadeligt end det lignende RC-kemikalie. På gaden er stofferne jo også i mange tilfælde blandet med alt muligt. Det kan være helt umuligt at vurdere, hvad erhverver sig på gadeplan, desmindre man har et større laboratorium til rådighed. Ellers må man tage chancen og bare prøve det? Man kan selvfølgelig også investere i testkits. Men ok, nu går jeg for meget off-topic i min metadon-koger, så vl slutte af med, at det har sine fordele og ulemper uanset hvordan du anskaffer enten illegale og legale kemikalier til brug som rusmiddel.

Det hele giver vel sig selv? Haha. Godnat folkens...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2010 23:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Vi aner ikke en skid om hvordan methylon rent faktisk virker in vivo, virkningsmæssigt eller om det har nogle skadelige aktive metabolitter Child of Aum.
Og det er fuldstændig ligemeget hvor mange gange folk har prøvet det, eller hvor smadret man synes man er i kroppen dagen efter, eller mens man er påvirket. Det konkluderer ikke en skid, da det er en subjektiv vurdering.
Du kan ikke basere faktuel viden på hvor mange negative rapporter der er på erowid!

Mindre serotonin er forresten ikke = mindre skadelighed!! Neurotoksis afhænger af et væld af faktorer.

Når alt kommer til alt er det stadig er RC's, og skal man følge almindelig harm reduction er det klart det rigtige at tage stoffer der er mere kendte.
Der er ikke lavet dybdegående forskning nok på disse stoffer, til at nogen kan så langt at sige at disse er "kendte" stoffer. Ingen af dem.
Bare fordi der ikke er rapporteret dødstilfælde er det vel ikke nok til at konkludere at stoffet "sikkert er fint". Hvad hvis vi pludselig finder ud af at methylon har samme neurotoksitet som MDMA?

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2010 23:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Eftersom Methylone har været solgt som EASE - XPLOSION og INPACT - så vil jeg mene at den "forsøgsgruppe" som alle de kunder egentligt har været en del af.... uden at vide... er en rimelig god indikator på at lige Methylone er ret safe.......

Hvor lang tid har mephedrone været fremme? Og hvor mange uheld har der været med det? En del...

Hvor mange mennesker har indtaget over 1g methylone på en nat? Jeg kender til en del...... Jeg kan ikke tage så meget af det, jeg er åbenbart følsom overfor ting der har MD på sig...... glæder mig til MDBD, for at se om tilfældet er det samme der.

Nu var mandens spørgsmål hvad han skulle købe af enten mephedrone eller methylone - i det her tilfælde mener jeg godt at jeg kan råde manden til at købe methylonen - da det er det mindst farlige af de RC's.

Så kan du synes du skal råde ham til at købe nogle af de kendte stoffer, det kan han temmelig sikkert ikke ved den vendor, da denne åbenbart tilbyder methylone og mephedrone - som rigtig mange vendors gør i dag - nogle har også MDBD og MDPV på listen, hvor den sidste jo er noget man slet ikke leger med, medmindre man synes det er sjovt at lege med ombyggede slankeprodukter.....

Jeg vil stadigvæk gå efter methylonen....

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2010 23:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Og hvor mange mennesker har ikke indtaget under 1 gram methylone og rapporteret at de havde det elendigt efterfølgende?
Mange.

At der er færre bivirkninger ved methylone fremfor mephedrone (hvad det burde være sikkert at sige) betyder ikke at methylone er ufarlig - går man rundt og fortæller det så narrer man sig selv og andre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 01:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Larmerfyr: nu er der ikke nogen der har sagt at han skulle tage 1000mg methylone på en nat, jeg sagde bare at jeg har kendskab til flere som har gjort det - jeg har selv indtaget 400mg og havde det fint dagen efter, ingen nedtur, intet.... kunne endda spise og sove på det......
Mephedrone - det vil jeg ikke engang prøve..... Men hvis du gider og læse den post fra 12 januar 00:13, det er den som er i toppen, der skriver jeg sjovt nok, at det kan være farligt....

Hvor vil du hen med du har skrevet?
Fordi jeg opfatter det lidt som om du bare skulle skrive et eller andet for at prøve at irritere mig - men det nok ikke tilfældet, derfor spørger jeg :)

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 05:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Du farer lidt for hurtigt op i så fald.
Det er ikke skrevet specifikt til dig men til folk der overvejer at tage methylone fordi andre folk skriver at det kan man saaagtens uden problemer.
Indtil andet er bevist vil jeg anse det mindst lige så risikabelt som at tage MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 18:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Bundlinien er at vi ikke ved præcis hvor skadelige de er.

At du så begynder at råde ham til at tage et RC, og kalder det for harm reduction må da siges at være det modsatte.
At du så samtidig begynder at argumentere med "hvor mange du kender" kommer vi ingen steder med. Hvad hvis jeg kendte flere der havde taget mephedrone og havde haft det fint? Den diskussion hjælper ingen, for det er der intet faktuelt i. At methylone har været et par år længere fremme end mephedrone gør det ikke mindre skadeligt, og eftersom ingen seriøs medicinsk forskning har været foretaget i stoffet, er det fuldstændig ligemeget hvor mange der har taget det. Du mærker ikke en hjerneskade næste morgen.

Det nytter ikke noget at du fordi du godt kan lide et stof, blæser på om der er faktuel viden om det, og anbefaler det ud af 2 research chemicals.
Da vi ikke diskuterer vores stofkilder her på siden er det mig ligegyldigt hvad alternative RC's der er hos hans vendor...

Og før du begynder at snakke ombyggede slankeprodukter, så husk at MDMA, Amfetamin osv. er baseret på slankeprodukter ;)

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 20:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
ledelia skrev:
skal til og bestille noget RC hjem, er lidt i tvivl hvilke af disse produkter jeg skal vælge: Mephedrone 4-methylmethcathinone eller methylone 3,4 methylenedioxy-N-methylcathinone.. har ikke prøvet nogen af disse substanser før så fyr løs hvis i har !


Rush - du vil måske råde ham til at tage mephedrone og kalde det HR?

I det her tilfælde er methylonen HR......

Hvis det havde været valget mellem methylone og mdma, havde jeg tilrådet mdma, fordi det er mest kendt.
Men det er ikke tilfældet her.

PLUR

EDIT

havde ikke lige set den med amfetamin og slankemiddel... lad os se... amfetamin blev lavet i 1887 første gang.... der blev ikke fundet nogen brug af det før 1929 hvor en gut fandt ud af det kunne bruges som et syntetisk alternativ til efedrin..... som blev brugt mod astma og hoste.... det sørme slankemedicin.....
Imens, eller 11 år inden bliver methamfetamin skabt i japan.. som fra 1938-41 blev brugt ret kraftig i 3mgs piller af den tyske hær.... Der er ikke noget slankemiddel endnu, det rigtig noget der var en der fandt på at blande aspirin, efedrin og koffein for at lave en "thermo"slankepille....... Men i starten var det nu til astma og hosteproblemer......

Derimod pyrovalerone - eller PV i MDPV - det er direkte udviklet til at gå på dopaminsystemet og den vej undertrykke... TADAAAAAA SULT........ der er en hvis forskel i de 2 stoffers virkningsmekanisme og pyrovalerone blev først skabt i 1960'erne - så ved ikke helt hvor du har fra at amfetamin er et slankemiddel - dem der opfandt det, brugte det til noget helt andet...

Og for at rode lidt mere - så er det også muligt at lave efedrin om til methcathinone og så der ikke langt til methylonen går jeg ud fra, det vel bare at bygge videre...

MDMA derimod er en anden sag... 1912 Merck Anton Köllisch. Til bløder sygdommen.... men det virkede det så nok ikke lige på - men han fandt da MDMA'en :D Tak for det

Og PLUR igen, så fik vi lige factsene på plads...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 22:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Child of Aum skrev:
Og for at rode lidt mere - så er det også muligt at lave efedrin om til methcathinone

Så langt så godt.

Child of Aum skrev:
og så der ikke langt til methylonen går jeg ud fra, det vel bare at bygge videre...

No, så nemt går det ikke. Det ville være en ulogisk og meget besværlig syntesevej - jeg kan ikke umiddelbart se hvordan man skulle gøre det. Det ville være mindst lige så besværligt som at lave methamfetamin om til MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 23:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jamen der kan man bare se, så var det godt det var noget jeg gik ud fra - har ikke ligefrem pralet af at være den store syntesemester, men kan godt læse og kan ikke lige google mig frem til hvordan man laver methylone.... Desværre. :D

Men det ændrer stadigvæk ikke på den logik der siger at methylone ret sikkert er det mindst skadelige af de to, og det er på baggrund af alt jeg har læst om de to stoffer - mephedrone er bare noget skidt - altså det bliver til en efedrin analog noget i kroppen som er mere skadelig end efedrin og efedrin er så vidt jeg ved, ikke lige det sundeste at trampe rundt på....... Methylone bliver så til Hydroxy-methoxy-meth-cathinone - uanset hvad, hvis man googler, så det mephedrone man finder mest lort om, synes godt nok det er svært at finde noget negativt om methylone.

Med de oplysninger vi har idag, der peger det på methylone som værende mindst farlig - jeg kan ikke tage forbehold for viden der kommer om 10 år.

Men ok ku også bare ha sagt - DET ET RC HOLD DIG FRA DET...... DE ER ALLE LIGE FARLIGE..... og det fordi de er RC's.....
Hvorfor skulle folk så lytte når nogen advarer om et potentielt farligt RC? når de alle er farlige...... rigtig godt fundament for HR der :)

Det sidste var ironi, hvis der var noget ikke fattede det.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 00:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Child of Aum skrev:
ledelia skrev:
skal til og bestille noget RC hjem, er lidt i tvivl hvilke af disse produkter jeg skal vælge: Mephedrone 4-methylmethcathinone eller methylone 3,4 methylenedioxy-N-methylcathinone.. har ikke prøvet nogen af disse substanser før så fyr løs hvis i har !


Rush - du vil måske råde ham til at tage mephedrone og kalde det HR?


Nej, jeg undrer mig bare over at vi skal køre hetz på Mephedrone, og praise methylon, fordi det er det stof DU tydeligvis bedst kan lide.
Ingen af dem er særligt hellige over andre, og mener derfor blot vi skal have nogle faktuelle informationer på bordet. Det hjælper da ikke #0 meget at komme udtalelser som: "Jeg synes altså 400mg methylon er super fedt, men jeg har ikke prøvet mephedron, og baseret på lidt googling efter hvor mange der er døde, synes jeg du skal tage methylonen."
Pointen er at vi ikke ved hvor farlige de er, derfor skal der tages yderste forbehold :)

Det virker for mig utrolig trivielt at blande pseudo-faktuel viden med egne irrelevante subjektive udtalelser, og kalde det for HR.

/out - sidste debatindlæg fra min side.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 04:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Mephedrone har været brugt i kortere tid, og har vist meget skadelige birvirkninger, død fx.
Methylon har været brugt i længere tid, og har ikke vist tegn på permanente birvirkninger endnu.

Skulle man vælge tja...

Mine personlige eksperimenter med det har været rigtig gode, så længe man ikke overdriver doseringen, og vil ha det til at virker så mdma.
Det er et rusmæssigt et genialt stof imo. Det kan være den mest uskyldige klassefest, og man kan rende rund ret så behageligt påvirket på en 150 mg og spytte i en øl uden at se brændt ud, men være flyvende. Det er lige så smooth som coke, men bare ud i en mdma-platau retning. Det er altså hvis det er ordentligt produceret.

Men det kommer an på om man vil være påvirket eller smadret, det er ikke godt til det sidste. Doser på over 250 mg giver imo ingen mening og så store doser giver endvidere sjældent mening.

!Dårligt undersøgt kombination! Men jeg havde en rigtig god oplevelse med at starte ud med 100 mg mdma og så efter 3 timer redocere med 150 mg methylon. Virkelig hyggeligt og næste halv magisk som den gang mdma rigtig virkede.. næsten

mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 09:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Rush skrev:
Child of Aum skrev:
ledelia skrev:
skal til og bestille noget RC hjem, er lidt i tvivl hvilke af disse produkter jeg skal vælge: Mephedrone 4-methylmethcathinone eller methylone 3,4 methylenedioxy-N-methylcathinone.. har ikke prøvet nogen af disse substanser før så fyr løs hvis i har !


Rush - du vil måske råde ham til at tage mephedrone og kalde det HR?


Nej, jeg undrer mig bare over at vi skal køre hetz på Mephedrone, og praise methylon, fordi det er det stof DU tydeligvis bedst kan lide.
Ingen af dem er særligt hellige over andre, og mener derfor blot vi skal have nogle faktuelle informationer på bordet. Det hjælper da ikke #0 meget at komme udtalelser som: "Jeg synes altså 400mg methylon er super fedt, men jeg har ikke prøvet mephedron, og baseret på lidt googling efter hvor mange der er døde, synes jeg du skal tage methylonen."
Pointen er at vi ikke ved hvor farlige de er, derfor skal der tages yderste forbehold :)

Det virker for mig utrolig trivielt at blande pseudo-faktuel viden med egne irrelevante subjektive udtalelser, og kalde det for HR.

/out - sidste debatindlæg fra min side.


LIDT GOOGLING?

Jeg bruger gennemsnitligt 2 timer om dagen på at læse om rusmidler, om det være sig research - eller bare personlige erfaringer....

Methylone er sjovt nok, men jeg er mere til MDMA, skrev også jeg vil tilråde det istedet, hvis det var en mulighed... Tror du ikke du skal få elverpryglerbenet ud af din røv og så eventuelt kigge lidt på lidt research, fordi nu har jeg heldigvis backup fra en person som jeg er ret sikker på ved en del mere om det end du gør... det ren logik at Methylone er HR i det her tilfælde hvis du ikke ka se det, så det fandme dig der har et problem!!!!!!

PLUR

[EDIT]

Pseudo faktuel viden... det tager ca 2 sekunder at finde ud af at 4-MMC - altså meph - metaboliseres 4-methylephedrine - thats af fact - hvis du kigger på efedrin som rusmiddel og overvejer at methamf blot er reduceret efedrin - så kan man måske godt få ideen af at methefedrin nok også er ret så meget mere potent end Methamf, prøv at kig på meth og efedrin molekylet!

Billede
Billede

Det let at se at Meth bare er efedrin der er smadret i stykker....
Så igen, så kan man så også blæse det her ud af efedrin..

Billede
1928 rusland - blev brugt 1930-1940 som antidepressiv medicin.... Derefter som rusmiddel.... og senere hen i livet, inspiration til en del betaketoner, da de deler grundstrukturen med MMC....

f.eks

Billede

men nok om det..

The BBC News reported that one person who used the drug for 18 months, in the end using it twice a week, had to be admitted to a psychiatric unit after he started experiencing hallucinations, agitation, excitability and mania.

18 måneder...... jamen jeg snakker ikke HR..

Men methylone

Billede

minder mere om

Billede


Og hvis man sammenligner efedrin med mdma, så er der sgu ikke så meget der minder om hinanden, jo at efedrin er sgu noget mere farligt...

Sjovt nok så er en af MDMAs metabolitter HMMA.... det minder om HMMC.... min måde at research på RUSH, fejler intet, men din accept af at jeg faktisk kan give HR råd, den fejler noget. Bare fordi jeg er LAMFIGHTER number one, betyder det altså ikke at jeg ikke ved hvordan man gør det safe... Læg mærke til at jeg er 29 år gammel og stadigvæk er jeg LAMFIGHTER..... og jeg lever endnu, har ikke nogen psykiske lidelser udover den som jeg er født med, og som ikke er en lidelse... men bare en forskel på mig og de fleste andre.

Nu når du ikke gider poste mere, så vil jeg lige fortælle dig at meninger kan ikke bruges som argument imod videnskab, det har du gjort i den her post indtil videre.... Det hænger jo ikke sammen, du burde slet ikke give råd til HR.. fordi lige på det punkt, fejler dine research evner da noget - du kunne have googlet rundt, fundet ud af jeg havde ret og sparet den tid af min og din du har spildt på det her.

Methylone bliver til HMMC.... det er stadigvæk et cathinone og noget af det som bliver udskilt fra kroppen er faktisk urørt Methylone

Dem som lavede meph, altså selskabet "Crew2000" - det lyder sgu som en medicinfabrik, nåååeh nej, det gør det jo ikke - methylone blev lavet fordi nogle mennesker reserchede i analoger [TA Dal Cason, R Young, RA Glennon. Cathinone: an investigation of several N-alkyl and methylenedioxy-substituted analogs. Pharmacol. Biochem. Behav. 58, 1109–1116 (1997)] , mephedrone er lavet til at skyde hje rnen ud.. ikke til andet.... Der er en hvis forskel her, det ene er et RC det andet decideret et DESIGNER DRUG.... jeg vil hellere bruge RC's end designer drugs, det som om der er lidt mere RESEARCH at hente om RC's ifht DESIGNER DRUGS..

A survey conducted by the National Addiction Centre, UK found that 51% of mephedrone users said they suffered from headaches, 43% from heart palpitations, 27% from nausea and 15% from cold or blue fingers. og en kilde http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/healt ... 004366.stm

De tal er der slet ikke for methylone - mit research er ganske ok.

Du skylder mig vist en undskyldning for at være unødvendig efter en som giver gode råd udfra research og lidt egne erfaringer......

"Jeg synes altså 400mg methylon er super fedt, men jeg har ikke prøvet mephedron, og baseret på lidt googling efter hvor mange der er døde, synes jeg du skal tage methylonen"

Det har jeg aldrig skrevet rush, lad nu være med at ligge ord i munden på mig, især ikke når det er på skrift.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 11:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
CoA, det er lidt sjovt du siger at methamf bare er efedrin som er smadret i stykker. Så faktum er at fordi du kan se at meth amf ligger tæt på efedrin, så er methefedrin mere potent end methamf?
Fordi du kan google og google op til 2 timer om dagen om rusmidler er det jo ikke ensbetydende med at du så kan udtale dig som ekspert på metabolisme og molekylers påvirkning af receptorer i hjernen.

End anden ting, så er det ikke HR at sige det ene RC er bedre end det andet og derfor skal man tag det i stedet for.
God HR ville være at, fraråde personen i at tage nogen RC's så længe der ikke er lavet nogle ordentlige videnskabelige undersøgelser.

Det er lidt som om at du ikke kan godtage andet viden end den du selv har læst om. MDMA og Amfetamin er blevet brugt til slankemiddel, men fordi du ikke har læst det, så er det aldrig sket?
http://www.psychedelia.dk/wiki/Amfetami ... sesmetoder
http://www.sst.dk/publ/Publ2000/rus_bio ... .htm#48410


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 18:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Psycheholic skrev:

God HR ville være at, fraråde personen i at tage nogen RC's så længe der ikke er lavet nogle ordentlige videnskabelige undersøgelser.

HR ville være at fraråde personen at tage RC's ja, men hvis personen allerede har besluttet at tage et af de to RC's, ville jeg da mene at det er vores ret til at vejlede personen, og i dette tilfælde, sige at methylon'en er "mere HR" end mephedrone.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 19:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Child of Aum skrev:
En masse


Nu svarer jeg sgu alligevel.

1. Jeg ved godt, hvad 4-MMC metaboliseres til, men hvad har det med methamfetamin at gøre?

2. Du behøver ikke slynge tilfældige molekyler formler ud, som har beta-keton phenethylamin skelettet tilfælles - der findes nok omkring 100 analoger af den slags, men hvad har det med dette at gøre? De har (næsten) alle forskellige toksiske og metaboliske egenskaber - men det har ikke noget med 4-MMC/bk-MDMA at gøre...

3. 18 måneders misbrug af hvilket som helst stof ville øjensynligt give permanente såvel som kortvarige fysiske og mentale skader, det er klart? Hvis du tog methylon i 18 måneder ville det nok heller ikke være sundt, ville det?

4. Hvorfor sammenligner du efedrin med MDMA? Skulle vi endelig sammenligne, kan det vel antages at efedrins skader er mere eller mindre perifære, hvor MDMA har en tendens til neurotoksis.

5. Hvor vil du hen med at MDMA metaboliseres til HMMA, og at bk-MDMA (sandsynligvis) metaboliseres til ketonen af dette - HMMC? Lyder som om du bare quoter random ting du lige fandt på emnet??

6. Du er 29 og lamfighter. Vil du have en medalje?

7. Din "videnskab" hænger da om nogen ikke sammen, men ok om det.

8. Mephedrone er lavet til at "skyde hjernen ud med". Jep.. Meget plausibelt må jeg sige. Men du har ikke styr på dine designerdrug/RC definitationer. Både 4-MMC og bk-MDMA er designerdrugs og research chemicals :P


Lamfight du bare løs, og giv den gas på google, men kom ikke og sig at den aktivitet du udfører på internettet udelukkende gennem google er videnskabelig research.
Du tydeligvis kun links du finder, uden videre sammenhæng. Hvis du ikke kan finde det på google, eller er uenig er det ligegyldigt om det passer.

No offense :)

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 20:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Rush - alt det med efedrine og methamf kom af at du var ude i at de var slankemidler fordi jeg nævnte MDPV... ka du ikke huske det?
"Og før du begynder at snakke ombyggede slankeprodukter, så husk at MDMA, Amfetamin osv. er baseret på slankeprodukter ;)2
og så ville jeg da bare være flink og fortælle dig hvordan det rigtig hænger sammen..

Psycheholic - Nej jeg siger at pga methefedrin er stærkere end normal efedrin ligesom at methamf er stærkere end amfetmin... stærkere=mere potent.


PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 20:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Incase skrev:
Psycheholic skrev:

God HR ville være at, fraråde personen i at tage nogen RC's så længe der ikke er lavet nogle ordentlige videnskabelige undersøgelser.

HR ville være at fraråde personen at tage RC's ja, men hvis personen allerede har besluttet at tage et af de to RC's, ville jeg da mene at det er vores ret til at vejlede personen, og i dette tilfælde, sige at methylon'en er "mere HR" end mephedrone.

Ja okay, det kan jeg godt se. Det er bare ikke nok at sige, bk-mdma frem for 4-mmc. Der skal stadig HR på bordet om det pågældende stof og selvom folk fraråder 4-mmc, så skal der da også gives HR på det, for det kunne jo være personen beslutter at han vil prøve begge stoffer.

Der bliver givet en masse gode grunde til ikke at begive sig ud i mephedrone, men der bliver ikke givet et godt råd om, hvad man skal gøre hvis nu man har til hensigt at indtage mephedrone.

Hvis du har til hensigt at tag mephedrone, så skal du være opmærksom på at, dette stof bliver til en farlig analog af efedrin efter stoffet er nedbrudt i leveren. Dette stof er farligt da det trækker blodårerne sammen og kan stoppe blodtilførelsen til de yderste lemmer. (arme og ben) Hvis dette stof befinder sig i kroppen, i store mængder i for lang tid, kan det fører til hjertestop eller blodpropper. (Også selvom du er sund og rask)

Det frarådes stærkt at redosere på dette stof. En nærmest ustyrlig lyst til at redosere VIL komme når stoffet ikke virker mere og derfor skal man være psykisk stærk for at modstå. Så comedown er forfærdeligt!

Grænsen for indtagelse af mephedrone på en aften er 300-500 mg IMO.

Så kan man så gøre op med sig selv om det overhoved er det værd?

Jeg synes selv det er nedern og jeg vil da helt sikkert også anbefale methylone frem for mephedrone, for det er det færreste der kan ligge en grænse på max. 300-500 mg mephedrone på en aften.

Så tror jeg også jeg fik vist min pointe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 21:15 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Psycheholic skrev:
Der bliver givet en masse gode grunde til ikke at begive sig ud i mephedrone, men der bliver ikke givet et godt råd om, hvad man skal gøre hvis nu man har til hensigt at indtage mephedrone.

du er fuckd up i skalle hvis du tager mephedrone. vælger du at gøre det alligevel så prøv ikke at dø. hvis du tror du er ved at dø, ring da 112. var det sådan noget du fiskede efter?

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team