Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Amf Hjælp!!
Junior medlem

Geografisk sted: Grønland
Skriver lige her på falderebet.

Vi er nogle fyre der snakker om at skaffe noget amf til i morgen aften (nytår).
Vi er alle første gangs brugere og der er en lille ting eller to jeg lige skal høre...

1. Hvor meget skal vi tage? Vi er allesammen store mennesker, på mellem 80 og 100 kg (med undtagelse af én, som vejer omkring 60kg)

2. Min kæreste vil også gerne prøve det, men hun har lidt problemer med forhøjet blodtryk. Er det en faktor der gør at jeg skal stoppe hende?

Håber der er nogen der når at svare mig inden i morgen! : D

På forhånd tak
Soveposen

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hej! :)

Start lavt ud, når i er nye omkring stoffet. Jeg vil anbefale jer at starte med 50mg dose, og vente og se effekten an. Giv det måske en halv time, for at føle virkningen. Mærker i ingenting, så prøv med en redosering på 50-100mg. Rusen er langtidsvarende så der er bestemt ingen grund til at redosere hele tiden, der kan sagtens gå et par timer imellem. I vil måske opleve at i kan fint kan tåle at tage større doser eller redosere oftere, især hvis kvaliteten er lav, men ift. skadesreduktion er det en dårlig ide!

Hvis i drikker alkohol samtidig med, så vær klar over at amfetaminen vil skjule jeres alkoholrus. I vil føle at i kan drikke meget mere, men lad være. For effekterne af stort alkoholindtag viser sig, når amfetaminrusen lægger sig.

Ang. din kæreste, vil jeg fraråde hende at røre amfetamin.

God fest til jer, ellers! :)

Junior medlem

Tusind tak for rådet! Jeg vil sige det videre! Jeg er bange for jeg nok ikke kan overtale hende til at lade helt være, men så kan jeg da nogenlunde styre at hun ikke tager særlig meget! Jeg tænkte nok det ville være småfarligt for hende, men hun er stædig som død og helvede... Men nu ser vi! Mange tak for det prompte svar i hvert fald!

Soveposen

Medlem
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/ampheta ... ines.shtml

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Sørg for at få noget ordentligt mad i maven, inden i tager noget amfetamin. Og husk at drikke lidt vand en gang imellem, hvis kroppen kun får alkohol kan den godt brokke sig lidt.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er lige kommet hjem fra en nytårsaften uden det mindste narko. Det var sgu rart nok. :)
Jeg syntes generelt, at der er begyndt en kedelig tenden for, at folk, og åbentbart for mn vennekreds, især store mennesker er begyndt at tage stimulanser. Det værende sig både coke, amf. og hvad der dertil hører. Det har jeg intet imod, jeg syntes blot, at folk med den slags skavanker burde have nok at tænke sig en ekstra omgang. Pas på jer selv, og godt nytår! :)

Junior medlem

Tak for alle svar og kommentarer. Det gik rigtig godt hele aftenen og natten og dagen efter... Lidt overraskende effekt, ikke så kraftig som jeg havde forventet, men ellers meget fint! Det viste sig at tre af gutterne havde prøvet det før og det hjalp jo en del på det hele...

Prøvede at stoppe kæresten, men kunne ikke og hun fik det heller ikke ubehageligt på noget tidspunkt! Vi endte med at tage omkring 4 gram i løbet af hele natten.

Kan godt mærke det sjove i det, men kan også godt mærke på min krop, selv idag, at det er ikke noget jeg skal bevæge mig meget i! End gang eller 2 om året, men så heller ikke mere, for så vildt var det heller ikke.... Vi fik snakket en hel del og havde det skideskægt, så alt i alt en rigtig vellykket nytårsaften! : D

Soveposen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]