Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Piperazinerne
Medlem

BZP, mCPP, TFMP, DBZP .... o.s.v. - hvilke giver den bedste effekt, er der overhovedet nogle af dem der er værd at prøve og hvilke kombinationer har i prøvet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke det store om piperaziner men har haft ubehagelige oplevelser på ukendte piperaziner. Hold dig væk fra skidtet!

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Den eneste jeg kan huske, jeg har stiftet bekendskab med, er BZP. Og det var ikke nogen særlig succes.

Det var mildt stimulerende, men føltes utrolig beskidt og ikke ret behagelig - især fordi vi hele tiden havde lyst til at tage mere. Kort tid efter indtagelse skreg BZP'en på at blive indtaget igen. :)
Jeg var rastløs, og kunne næsten ikke lade være med at kigge på posen..
Ikke noget jeg kan anbefale.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Jeg ved ikke det store om piperaziner men har haft ubehagelige oplevelser på ukendte piperaziner. Hold dig væk fra skidtet!

Hvis du ikke ved noget særligt om dem, men kun har haft dårlige oplevelser på stoffet (Måske fordi du ikke vidste noget om dem?) hvad er grunden så til at poste?
Det bør være op til individet selv at vælge om han eller hende har lyst/grundlag til at indtage det, udmaninger såsom "Hold dig væk, det er noget lort" kommer vi ingen vejne med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Balle, du kan sætte dig nærmere ind i hvad Piperazine er for noget ved at søge lidt rundt på siden her (bl.a. en triprapport der er ret god) og ellers Erowid.org

Der kan du finde masse af grunde til hvorfor man skal holde sig fra Piperaziner, og læse om en masse folks ubehagelige oplevelser.

Rush, hvis du ikke selv ved noget om det, måske du så selv skulle lade være med at poste??

Jeg ved bare at Piperaziner er farlige, derfor skriver jeg at han burde holde sig fra dem 8)

Medlem
Brugeravatar

hehe arthur jeg tror godt han ved hvad piperaziner er...
Jeg har selv prøvet bzp kombineret med hash & jwh 18, det gav en meget speed lignende rus, dog ikke så energisk igen. Det er har imo ingen mdma lignende effekt, og er ikke noget jeg vil tage igen.
Hvorfor holder du dig ikke bare til de slächte eller aben?

Medlem

Tænkte bare der måske var guld iblandt de mange forskellige der er, især mCPP lyder til at kunne have potentiale. Men du har ret - der er så meget andet der skal prøves før jeg noglesinde giver mig i kast med den slags. Skulle man prøve MDMA-wannabe kemikalier ville 4-MMA nok komme først i rækken ;-)

Insane psychedelia user!

balle skrev:
Tænkte bare der måske var guld iblandt de mange forskellige der er, især mCPP lyder til at kunne have potentiale. Men du har ret - der er så meget andet der skal prøves før jeg noglesinde giver mig i kast med den slags. Skulle man prøve MDMA-wannabe kemikalier ville 4-MMA nok komme først i rækken ;-)

mCPP er lort hvis du spørger mig. Jeg fik engang nogle såkaldte xtasy tabletter, som der skulle være MDMA i(i hvertfald da jeg spurgte dealer), så jeg guffer 2, i god uvidende tro. Det resultere så i en meget ubehagelig oplevelse - overhovedet ingen empatogene effekter, eller noget der ligner eufori. Det føltes istedet som om at der var bål 1mm under min hud, over hele kroppen. Det varede i ca 3-4timer.
Grunden til at jeg ved det er mCPP, er fordi jeg gik hen og svinede dealer, som hårdnakket stadig påstod at der intet var i vejen med hans tabs. Han sad dog sammen med en gut, som fortalte mig at, de højst sandsynligt indeholdt mCPP. Det var i øvrig Blå-grønne rolex. :evil:

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
FromCirclesAllRise skrev:
balle skrev:

mCPP er lort hvis du spørger mig. Jeg fik engang nogle såkaldte xtasy tabletter, som der skulle være MDMA i(i hvertfald da jeg spurgte dealer), så jeg guffer 2, i god uvidende tro. Det resultere så i en meget ubehagelig oplevelse - overhovedet ingen empatogene effekter, eller noget der ligner eufori. Det føltes istedet som om at der var bål 1mm under min hud, over hele kroppen. Det varede i ca 3-4timer.
Grunden til at jeg ved det er mCPP, er fordi jeg gik hen og svinede dealer, som hårdnakket stadig påstod at der intet var i vejen med hans tabs. Han sad dog sammen med en gut, som fortalte mig at, de højst sandsynligt indeholdt mCPP. Det var i øvrig Blå-grønne rolex. :evil:

Jeg har et par kammerater der også har prøvet nogle grønne rolex, og fik samme oplevelse som dig. Ekstrem følsomhed overfor temperatur svingninger, og voldsom fysisk stimulering. de mistænker det også for at have være mCPP

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har haft samme oplevelse som TATP og FromAllCircelsRise.

Min var oven i købet ekstremt psykedelisk!

Glemte lige at fortælle; En anden klam ting ved piperaziner er hvordan virkning kommer ekstremt langtsomt, så fra du begynder at mærke det til du går i seng kan du være blevet endnu mere blæst. Sådan var min oplevelse ihvertfald, og samme gælder for nogle andre af mine kammerater.

Senest rettet af Arthur Spooner 24 dec 2009 13:46, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Mine erfaringer siger mig at piperaziner er noget man bør undgå, nu har jeg kun indtaget piperaziner i form af ecstasy tabletter (hvid rolex).
jeg indtog 3 piller i løbet af 2 timer, og de eneste følger var ekstrem overophedning, og en meget underlig følelse i kroppen. ikke noget jeg kan anbefale.

Medlem
Brugeravatar

Hvordan ved i det er piperaziner? bare random gæt eller har i testet pillerne?
Imo lyder er det ikke helt nok at æde to kix også spørge manden der har solgt dem hvad de indeholder når han allerede har solgt dem som værende mdma er han jo tydeligvis en løgnhals . Jeg har endnu til gode at møde en extacy forhandler der ved noget som helst om knark.
Og det kan det kan stadig undre mig hvorfor folk køber lortet..

Medlem

mr.hara skrev:
Imo lyder er det ikke helt nok at æde to kix også spørge manden der har solgt dem hvad de indeholder når han allerede har solgt dem som værende mdma er han jo tydeligvis en løgnhals . Jeg har endnu til gode at møde en extacy forhandler der ved noget som helst om knark.

Der findes forumér hvor alle piller er testet og delt op i geografisk beliggenhed. Sådan ved vi pilleædere hvad vores piller indeholder.

Og lige for at supplere op så har jeg haft samme oplevelse som TATP & FromCirclesAllRise, jeg har jeg også kun spist piperaziner i kex. Vil gøre opmærksom på at de virker forskelligt på folk. Min kammerat brækkede sig konstant i 4 timer af en halv kex, hvor imod jeg har været til fester hvor folk var oppe på 10-20 stykker inden de begyndte at knække sig. Kan jo selvfølgelig godt være en pille indeholder mere end den anden, eller det er personen´s "ubehag" kvote der er lav.
Men vil generalt også sige at piperaziner ikke er noget værd. Den jeg finder mest behagelig er næsten BZP.. Og den vil jeg aldrig kunne finde på at æde igen. Jeg får det bare utrolig dårligt psykisk / fysisk af dem. IMO er de til at lukke op og skide i.

Medlem

mr.hara skrev:

Jeg stoler på rapporter fra pillreports, de viser i hvertfald at hvide rolex indeholder piperaziner. samtidig stemmer virkningerne de beskriver meget overens med effekten af piperaziner.

Medlem

hmmm... er der nogle der har prøvet stofferne i ren form?

Medlem

jeg har, PFPP og TFMPP ikke noget jeg kan anbefale! efter min mening er PIPERAZINER bare for klamt. har prøvet i meget små doser og fik stadig klamme bivirkninger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil lige tilføje, at jeg efter at blive 'forgiftet' med en E-piller som hvad jeg har fundet frem til indeholdte mcPP, har haft bivirkninger i op til 3 dage hvor mine muskler gjorde ondt og jeg konstant svedte. Tror ikke man kan blive uenig om at piperaziner er noget lort.

Medlem
Brugeravatar

Det bekræfter jo intet at der på pillreport står at nogen "hvide rolex" indeholder mcpp etc. Pillernes tryk er svjv bare de standard hoveder der følger med pillepressen, at man har fået en pille som ligner og man mener har samme effekt som et stof man aldrig har prøvet rent er imo latterlige gætterier.
At bedømme piller på farve og udseende er for nøøbisk at han den pågældende pille derinde indeholder det, siger jo intet om ens egne piller, hvis du ikke har testet dem med en ez test eller lignende giver jeg ikke meget for det..

10hi-f9z hvilke piperaziner har du prøvet rent?

Medlem

mr.hara skrev:
Det bekræfter jo intet at der på pillreport står at nogen "hvide rolex" indeholder mcpp etc. Pillernes tryk er svjv bare de standard hoveder der følger med pillepressen, at man har fået en pille som ligner og man mener har samme effekt som et stof man aldrig har prøvet rent er imo latterlige gætterier.
At bedømme piller på farve og udseende er for nøøbisk at han den pågældende pille derinde indeholder det, siger jo intet om ens egne piller, hvis du ikke har testet dem med en ez test eller lignende giver jeg ikke meget for det..

10hi-f9z hvilke piperaziner har du prøvet rent?

Det har du tildels ret i, men jeg holder mig stadig til at der er piperaziner i. Der ligger tre forskellige rapporter af hvide rolex. Flere bekræfter at der er mcpp og tfmpp i disse piller. Men du har fuldstændig ret i at jeg ikke selv kan bekræfte at pillerne indeholder piperaziner, da jeg ikke selv har testet dem med et ez kit.
Udover piperaziner indeholdt pillerne amfetamin, og jeg kender amfetamins virkning, så jeg tror stadig på at de er piperazin holdige.

Og jeg har aldrig taget piperaziner rent, da de ikke lyder specielt spændende.

:peace:

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det er jo sådan at pillrepports har deler anmeldelserne op i lokationer, og sådan at de nyeste står først. hvor stor mener du selv at sandsynligheden er for at der kømmer flere batches hvid Rolex til midtsjælland ca. samtidig? - selvfølgelig er muligheden der. men?

og hvordan beslutter du selv hvilket stof du får, når du får rene stoffer? har du en gc/ms?

Det er bredt forekommende at der findes piperaziner i E-piller, og det er ikke umuligt at udpege når det sker.
måske meningmand har svært ved at skilne nogle bestemte piperaziner fra hinanden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]