Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg har lige været en længere tur på hospitalet, hvor jeg delte værelse med en gammel mand der snorkede som en borehammer, og vågnede op hver dag kl 06.30 for at se lykkehjulet på flamsk (Han var selvfølgelig halvdøv, så det var med maks volume).

Efter mange dage og nætter uden mere end et par timers søvn, bad jeg til sidst om at få en sovepille.

Jeg fik udleveret en hvid pille med en alm. enkelt delekærv og facetterede kanter, præget med "L2".

Jeg ved ikke om det var pillen i sig selv, eller kombinationen med de forgående dages lemfældige injiceringer af valium v. diverse 'skopier og operationer, men den gav mig en højest besynderlig effekt efter 30 min (Havde levet af sondemad i 4 dages tid, så min mave var mere end tom).

Jeg følte pludselig at min seng var en lille jolle på høj sø, alting gyngede, og hver gang jeg prøvede at vende mig en smule føltes det som om rummet nærmest drejede 45º.

Min dybdefornemmelse forsvandt fuldstændigt, og kunne ikke få fat i fjernbetjeningen til lyset, som hang 40cm over mit hoved.

Når jeg bevægede min krop, og den kom i kontakt med et nyt stykke dyne, fik jeg en meget underlig prikkende fornemmelse, lidt som når ens fod sover, men på en ekstremt ubehagelig måde.

Jeg prøvede at klemme mig selv forskellige steder på kroppen, for at overbevise mig selv om at min krop var helt okay, men det prikkede bare endu mere.

Jeg stak også min finger ned i et glas med vand, og det føltes ekstremt tungt, lidt som at stikke hånden ned i en spand med kviksølv.

Til sidst panikkede jeg nærmest, da jeg efterhånden var overbevist om at jeg var fastspændt i midten af en rubriks kube, der bare ikke kunne løses, og prøvede at rejse mig op for at hjælpe med at løse den, men jeg var som sømmet fast til sengen.

...og så gik jeg kold! (Der var gået mindst en time, men det jeg husker det hele meget uklart)

Det var en meget ubehagelig oplevelse, og jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvilket medikament der er tale om, både så jeg kan undgå det fremover, men også fordi jeg fik det udleveret, ikke af en læge, men af damen der arbejdede i medicin-depotet, som nok ikke helt var klar over (eller havde autoritet til) hvad hun egentlig gav mig.

Jeg har prøvet medicin.dk, og det gav ingen resultater.

/flex

Medlem
Brugeravatar

Hej..

Jeg kan tænke mig til at det var benzodiazepiner hun gav dig, de kan have en ret ubehagelig virkning sammen med opiater, som du tilsyneladende har fået.
- Dårlig kommunikation mellem lægerne og medicin-depotet, har nok været skyld i at du har fået noget forkert medicinat.

Admin
Brugeravatar

Det er sgu svært at sige, når det er i Belgien det er foregået. Findes der ikke et belgisk lægemiddelkatalog, ligesom i dk? Kan sagtens tænkes det er et præparat, der ikke føres i dk. Måske det samme stof, men forskellig præg og navn. Evt kan du måske spørge din læge?

Hvad har du været indlagt for btw?
Helt okay hvis du ikke har lyst at sige det. Sådan noget er jo en personlig sag.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Var det i Belgien? ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

The Shaman skrev:
Var det i Belgien? ..

Det er der god chance for, eftersom flex angiver sin geografiske position til Bruxelles.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

... Og ham han delte værelse med "vågnede op hver dag kl 06.30 for at se lykkehjulet på flamsk" :D :D :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]