Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
Hey Psy

jeg har gjort mig overvejelser om hvad jeg skal prøve nytårsaften..
før har jeg kun prøvet; ritalin, robber og hash.

er der nogen der har et godt forslag til noget fedt som en nybegynder som mig kunne tage?
er blevet tilbudt E, og coke, men tænker at det nok er lige lovligt for vildt første gang ? (:

Vh Babs

Admin
Brugeravatar

LÆS LÆS LÆS. Og så kan du tage stilling til, hvad du selv har lyst til. Det er mega ligegyldigt, at andre skal sidde og sige til dig, hvad du skal tage. Vi ved ikke, hvad der foregår inde i dit sind, så vi ved heller ikke hvad du søger. Du ku starte med at finde ud af, hvordan du gerne vil have det. Om det skal være stimulerende, psykedelisk, sederende osv osv...

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amfetamin uden tvivl da. E ville være en meget dårlig idé da du sikkert for fat i nogle nasty piller der indeholder et eller andet form for psykedelisk RC blandet med lidt mdma. Mdma er alletiders party drug og genialt til nytårs aften! men som du selv siger er du nybegynder som mdma er måske ikke den bedste idé først gang nytårs aften.

Amfetamin er super fedt de først par gange, og jeg tror du ville få en kanon oplevelse på det nytårs aften! Bare lad være med at drikke for meget ikke?:)

Mange mener også at coke er et super fedt og ultivmativ party stof, men jeg synes du skal holde dig fra det i første omgang. De første par oplevelser er ofte kedelige og det er generelt et dyrt og meget ringe stof hvis du spørger mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Arthur Spooner skrev:
Amfetamin uden tvivl da. E ville være en meget dårlig idé da du sikkert for fat i nogle nasty piller der indeholder et eller andet form for psykedelisk RC blandet med lidt mdma. Mdma er alletiders party drug og genialt til nytårs aften! men som du selv siger er du nybegynder som mdma er måske ikke den bedste idé først gang nytårs aften.

hvis det endelig er et psykedelisk RC der er i pillerne er det nok kun det de indeholder.
derudover er der næsten ingen MDMA i Danmark men massere piperaziner og bk-MBDB (methylone)

on-topic: hvad er det for en rus du er ude efter?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Nytårsaften er ofte ensbetydende med kaotiske fester og masser af alkohol.
Når man prøver et nyt stof bør det være i trygge omgivelser, og ikke blandet med andre stoffer som fx alkohol.

Nu skal jeg nok få munden af noget herinde, men jeg mener ikke, at der på psychedelia bør opfordres til at tage stoffer. Det at indtage et rusmiddel er et personligt valg, og bør sgu ikke gøres fordi nogen siger "Tag -xxx-, det er bare herre fedt!!!"

Dette er et HR-site hvor der oplyses om stoffer. Søg information herinde og andre steder, om de stoffer du synes kunne være interessante. Læs triprapporter, og søg så igen rundt herinde og sæt dig rigtig godt ind i hvad det er du har med at gøre.

Hvilket rusmiddel der egner sig bedst for dig, kommer helt an på hvad du ønsker at opnå, og i endnu højere grad hvem du er, hvordan du har det, hvem du er sammen med osv. osv..

Senest rettet af eelmand 16 dec 2009 20:00, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
Arthur Spooner skrev:

hvis det endelig er et psykedelisk RC der er i pillerne er det nok kun det de indeholder.
derudover er der næsten ingen MDMA i Danmark men massere piperaziner og bk-MBDB (methylone)

Ma bad. Med psykedelisk RC mente jeg faktisk piperaziner :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eelmand skrev:

Dette er et HR-site hvor der oplyses om stoffer. Søg information herinde og andre steder, om de stoffer du synes kunne være interessante. Læs triprapporter, og søg så igen rundt herinde og sæt dig rigtig godt ind i hvad det er du har med at gøre.

Hvilket rusmiddel der egner sig bedst for dig, kommer helt an på hvad du ønsker at opnå, og i endnu højere grad hvem du er, hvordan du har det, hvem du er sammen med osv. osv..

De stoffer som man nu engang kan læse om i bl.a. triprapporter her inde, og som generelt virker interessante og spændende, er ofte ikke stoffer som egner sig til en nybegynder, og bestemt ikke første gang en nytårs aften. Hvis han søger og læser osv falder han helt sikkert over mdma, og hvis han så går ud og anskaffer sig nogle E piller, kan vi jo næsten med sikkerhed sige at det ikke er mdma han kommer til at indtage.

Jeg kan virkelig ikke komme i tanke om et stof der ville egne sig bedre til en nybegynder nytårs aften, end amfetamin eller kokain. Kan du ? :)

Medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
De stoffer som man nu engang kan læse om i bl.a. triprapporter her inde, og som generelt virker interessante og spændende, er ofte ikke stoffer som egner sig til en nybegynder, og bestemt ikke første gang en nytårs aften.

Nåeh ja, det er rigtigt: Ignorance is bliss. Jeg opfordrer blot personen til at læse og sætte sig ind i de stoffer han/hun finder interessante.

Og ja, jeg kan personligt finde på flere stoffer jeg til en hver tid hellere ville tage end amfetamin og kokain. (hint: personligt).

Tilføjelse: Du lyder som staten/sundhedsstyrelsen Arthur, når du mener at det at lade sig informere og oplyse sagligt og seriøst om diverse stoffer er ensbetydende med at man tager disse. Ofte er det modsatte gældende.

Senest rettet af eelmand 16 dec 2009 20:18, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eelmand skrev:
Arthur Spooner skrev:
De stoffer som man nu engang kan læse om i bl.a. triprapporter her inde, og som generelt virker interessante og spændende, er ofte ikke stoffer som egner sig til en nybegynder, og bestemt ikke første gang en nytårs aften.

Nåeh ja, det er rigtigt: Ignorance is bliss. Jeg opfordrer blot personen til at læse og sætte sig ind i de stoffer han/hun finder interessante.

Det er bestemt godt at læse og sætte sig ind i sagerne før man springer ud i det, men det ændrer jo ikke på at alle de rigtig spændende stoffer ikke egner sig til en nybegynder nytårsaften?

[/quote] Og ja, jeg kan personligt finde på flere stoffer jeg til en hver tid hellere ville tage end amfetamin og kokain. (hint: personligt).[/quote]

Nu handler det heldigvis ikke om hvad DU hellere vil indtage, men hvad der egner sig til at indtage for en nybegynder på en vild aften som nytårs aften. Så nu vil jeg tillade mig at spørge igen, hvad vil du anbefale hvis du ikke mener at feta eller coke egner sig.

Medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Så nu vil jeg tillade mig at spørge igen, hvad vil du anbefale hvis du ikke mener at feta eller coke egner sig.

Øjj, du er langsom. Jeg vil netop ikke anbefale noget, da det er en INDIVIDUEL SAG hvad der egner sig bedst.
Du anbefaler amfetamin og kokain, og aner ikke engang hvilken rus personen søger. Hurra HR!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C'Æ
Præcis - LÆS LÆS LÆS!
..men ja, er ret sikker på, at de stoffer der lyder allermest interessante, bl.a. i triprapporter, ikke ville være særlig optimale for en "nybegynder" og slet ikke nytårsaften.
Dog vil jeg give eelmand ret i, at vi ikke skal "opfordre" dig og/eller hinanden, til at tage stoffer.. det er et individuelt valg og det kommer an på hvilken rus du er ude efter og hvad du mener, du kan "klare" - hvis du mener coke og E er for vildt første gang.. jamen, så er det sikkert det ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Du skriver at du har prøvet hash, jeg går udfra at du har røget det, prøv at spise det istedet.
Ellers kan jeg kun tilslutte mig dem der mener at du bør læse op på emnet.
Amf plejer dog at være et godt begynderstof, men læs op om det og brug noget tid på at vælge og forberede dig.

Junior medlem

Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
tak alle sammen, er vidst blevet lidt klogere .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Effy skrev:
Præcis - LÆS LÆS LÆS!
..men ja, er ret sikker på, at de stoffer der lyder allermest interessante, bl.a. i triprapporter, ikke ville være særlig optimale for en "nybegynder" og slet ikke nytårsaften.
Dog vil jeg give eelmand ret i, at vi ikke skal "opfordre" dig og/eller hinanden, til at tage stoffer.. det er et individuelt valg og det kommer an på hvilken rus du er ude efter og hvad du mener, du kan "klare" - hvis du mener coke og E er for vildt første gang.. jamen, så er det sikkert det ;)

Jeg forstår ikke hvad i mener med ikke at opfodre til at indtage stoffer, når personen har besluttet sig for at gøre det. Hvis han spurgte " synes i jeg skal tage stoffer nytårsaften?" og vi så sagde JA HELT SIKKERT DET ER VILDT FEDT, så ville det være en opfordring. Men han har besluttet sig for at gøre det, så er det ikke nu HR kommer ind i billedet og vi skal fortælle ham hvilke stoffer der ville være ansvarlige at prøve?

Junior medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Effy skrev:
Præcis - LÆS LÆS LÆS!

Jeg forstår ikke hvad i mener med ikke at opfodre til at indtage stoffer, når personen har besluttet sig for at gøre det. Hvis han spurgte " synes i jeg skal tage stoffer nytårsaften?" og vi så sagde JA HELT SIKKERT DET ER VILDT FEDT, så ville det være en opfordring. Men han har besluttet sig for at gøre det, så er det ikke nu HR kommer ind i billedet og vi skal fortælle ham hvilke stoffer der ville være ansvarlige at prøve?

Hm, touché! Opfordring var måske også så meget sagt. Men stadig.. "hvilke stoffer synes i, jeg skal tage nytårsaften?" ..altså, det er nok bare mig, men jeg synes, at det er lidt forkert :)
Men så må jeg jo også bare tilslutte mig dem, der synes xBabs skal læse alt det han/hun kan..
Medmindre der er noget, hun/han gerne vil vide? - andet end hvilke stoffer der er "fede" for en nybegynder, for det kan jeg simpelthen ikke svare dig på. Det første jeg prøvede var coke.. og det synes jeg sgu var helt okay ;) ..og nu er der jo andre der siger, at det måske ikke er så smart at starte med.. Så, igen; jeg ved det sgu ikke. Læs læs læææs..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er helt enig Effy :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Francis Begbie skrev:

Lige for at fluekneppe lidt så er bk-MBDB ikke methylone, men butylone. Methylone hedder bk-MDMA :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
Arthur Spooner skrev:

Du tager fejl.
Der er masser af MDMA i Danmark pt., ihvertfald sidst jeg spurgte, for et par uger siden.
bk-MBDB = Butylon, og det er der ikke "meget af". Der er meget bk-MDMA, Methylone, derimod.

edit:
Jeg ser ovenstående post var hurtigere :)

Junior medlem
Brugeravatar

Præcis, det flyder med MDMA..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
Arthur Spooner skrev:

Her er der tale om E piller. Ikke rent MDMA! Rent MDMA er der massere af ( :gud: ) men E-piller der KUN indeholder MDMA er jo ikke til at finde

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]