Arthur Spooner skrev:
Effy skrev:
Præcis - LÆS LÆS LÆS!
..men ja, er ret sikker på, at de stoffer der lyder allermest interessante, bl.a. i triprapporter, ikke ville være særlig optimale for en "nybegynder" og slet ikke nytårsaften.
Dog vil jeg give eelmand ret i, at vi ikke skal "opfordre" dig og/eller hinanden, til at tage stoffer.. det er et individuelt valg og det kommer an på hvilken rus du er ude efter og hvad du mener, du kan "klare" - hvis du mener coke og E er for vildt første gang.. jamen, så er det sikkert det

Jeg forstår ikke hvad i mener med ikke at opfodre til at indtage stoffer, når personen har besluttet sig for at gøre det. Hvis han spurgte " synes i jeg skal tage stoffer nytårsaften?" og vi så sagde JA HELT SIKKERT DET ER VILDT FEDT, så ville det være en opfordring. Men han har besluttet sig for at gøre det, så er det ikke nu HR kommer ind i billedet og vi skal fortælle ham hvilke stoffer der ville være ansvarlige at prøve?
Hm, touché! Opfordring var måske også så meget sagt. Men stadig.. "hvilke stoffer synes i, jeg skal tage nytårsaften?" ..altså, det er nok bare mig, men jeg synes, at det er lidt forkert

Men så må jeg jo også bare tilslutte mig dem, der synes xBabs skal læse alt det han/hun kan..
Medmindre der er noget, hun/han gerne vil vide? - andet end hvilke stoffer der er "fede" for en nybegynder, for det kan jeg simpelthen ikke svare dig på. Det første jeg prøvede var coke.. og det synes jeg sgu var helt okay

..og nu er der jo andre der siger, at det måske ikke er så smart at starte med.. Så, igen; jeg ved det sgu ikke. Læs læs læææs..