Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej allesammen!
Min dealer fristede mig med nogle sovepiller af en eller anden art - de fås kun i 5mg sagde han og mener navnet sluttede på "pam". :) er der nogle der har en ide til hva det er?

Og nu vil jeg jo selvfølgelig prøve at få en virkning ud af dem, men er ikk klar over hvor mange jeg skal tage, hvordan jeg skal tage dem og hvordan det virker:) er der nogle med erfaring i sovepiller der gider hjælpe med et lille tip?

På forhånd tusind tak!

-Clearice

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kan det være Diazepam?

Jeg ved ikke noget om dosering osv.

Junior medlem

Det kan det sagtens?:) det er egentlig også ligemeget hva´ de hedder ville bare gerne høre fra nogle der havde prøvet det før:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Clearice skrev:
Det kan det sagtens?:) det er egentlig også ligemeget hva´ de hedder ville bare gerne høre fra nogle der havde prøvet det før:)

Forståeligt, men så kan du ihvertfald kigge efter mere information.
http://www.erowid.org/pharms/diazepam/diazepam.shtml

Medmindre jeg tager fejl. Det kan jo være noget andet.

Junior medlem

okay, sætter pris på hjælpen..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fedt!

Medlem
Brugeravatar

Vær du lige sikker på, hvad du har fat i! Stort set alle benzodiazepiner har navne der slutter på -pam. Så først bør du lige finde ud af, hvad du har fat i, før du sidder og propper dig med noget ukendt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal vide at det er en kedelig rus (hvis du spørger mig) som minder lidt om at være fuld. Man bliver meget tung i kroppen og langsom i hovedet.

Hvis jeg var dig ville jeg bare starte med at spise en pille og på den måde re-dosere med halve piller. Men det er da nok en god idé at være mere forsigtig, ikke at sovepiller er det vilde og farlige stof som man skal være meget forsigtig med! Generelt kedelig og trættende rus. Deraf navnet sovepiller. Hold kæft jeg er så sjov....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Du skal vide at det er en kedelig rus (hvis du spørger mig) som minder lidt om at være fuld. Man bliver meget tung i kroppen og langsom i hovedet.

Hvis jeg var dig ville jeg bare starte med at spise en pille og på den måde re-dosere med halve piller. Men det er da nok en god idé at være mere forsigtig, ikke at sovepiller er det vilde og farlige stof som man skal være meget forsigtig med! Generelt kedelig og trættende rus. Deraf navnet sovepiller. Hold kæft jeg er så sjov....

Selvom jeg skriver som jeg gør, mener jeg bestemt ikke at du bare skal kaste dig ud i nogle åndsvage doser og se på det som ufarligt. Men du finder hurtigt ud af hvad det er for noget, når du begynder at få virkning fra den første pille.

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Tjaah... Først og fremmest skal du finde ud af hvad det er... For ja nogle benzoer (mange sluttet på pam) kan du uden noget sagtens tage 4+ piller første gang hvor ved andre er en halv mere end rigeligt... Lad nu for fanden vær med at poppe random ting du ikke ved hvad er... Ha styr på hvad du tager, hvor, hvad det gør og hvor meget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Umiddelbart i min rus, kan jeg kun komme på et præparat der kommer i 5mg, det er diazepam.... Men ellers post et foto, eller find den på http://www.medicin.dk hvis det da er original medicin, solgt i Danmark....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]