Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia

Jeg skal selv til at tage Sertralin (SSRI) og ville gerne høre fra nogen der selv er i behandling med SSRI medicin om hvilke stoffer de har prøvet?

Fortæl om hvordan SSRI påvirkede dit trip, og om der var noget du havde en dårlig oplevelses med?

Hilsen Farmer-Dude :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg fik for nogle år siden en mindre (10mg) escitalopram-dosis dagligt. Jeg blev, under selv så lille en dosis, meget tolerant over for svampe. Kunne sagtens æde ~2,5g SN før jeg fik en rigtig virkning. Der er vist generelt en tendens til tolerance for psykedelika, når man er på SSRI'er. Men pas stadig på, hvad du indtager, og i visse mængder! Vi reagerer alle forskelligt!

Desuden er der nok også nogle der vil mene, at du bør holde dig fra narko, så længe du er på den medicin. Der er jo en grund til, at du får den...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Du får sandsynligvis stor tolerance overfor psykedelika, som der nævnes, mens MDMA stort set ikke har effekt. Men tjek op på nettet, evt på http://www.erowid.com, man kan VIRKELIG dumme sig ved at blande psykofarmaka og stoffer!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NØRREBRONX
Jeg spurgte om nogenlunde det samme for ikke særlig lang tid siden, så du kan eventuelt søge efter den tråd hvis du er interesseret i hvad man skal være opmærksom på, når man er i behandling.

Pt. er jeg på 15mg cipralex. Siden jeg startede i behandling, har jeg prøvet nogle forskellige benzoer uden virkning og metadon som jeg stadig nyder engang i mellem.
Men som nogle af de andre også er inde på omkring stoffer og ssri'er, så vil en del mene at du skal vente til at du er ude af behandlingen, da man trods alt får medicinen af en grund.
Personligt, har jeg tænkt mange tanker om hvorfor, og hvad jeg forventede at få ud af de ting jeg nu indtog, så jeg følte mig mere sikker på at jeg gjorde det af nogle "forsvarlige" grunde, og ikke bare fordi jeg havde det dårligt osv...

Nå, men nok moral-prædiken og dårlig komma sætning fra min side af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]