For at få et godt ketamin trip, prøv følgende:
(som skrevet før er ketamin ikke for alle, så måske virker det ikke)
Find en præcis dosis og tag den på en gang - det kræver selvfølgelig lidt over og underdosering.
Lav en god playliste og hør via hovedtelefoner. Meget musik egner sig ikke til Ketamin og musikken er essentiel.
Nogle af mine alltime favourites er The Higher Intelligence Agency, Secret Chiefs 3 - Xaphan, Felix Kubin og andet fra Gagarin Records
Start med 1 til 2 "intro nummer/numre" i en anden stil som du hører mens du venter på effekten. Tunng - Bullets er en hyggelig sang synes jeg, derudover fungerer meget Oleg Kostrow/Messer Für Frau Müller/Messer Chups også godt. Smag og behag.
Mørkelæg rummet, læg dig i din seng på ryggen med armende langs siden og benene strakt - læg behageligt og bevæg dig ikke - bevægelse giver fokus på kroppen og hvad sjov er der med fokus på en lammet krop? Ketamins styrke er imo dens evne til at skille krop fra bevidsthed. Ketamin egner sig i de fleste tilfælde ikke til at bevæge sig på imo. (jo det kan da være sjovt at tage en mindre dose oven på et LSD trip el. lign. til en fest).
Så proceduren er: 1. Forbered, 2. Indtag, 3. I seng.
Mht til hvordan du styrer din bevidsthed, skrev jeg noget for lang tid siden, specielt med henblik på ketamin.
Sådan får du et godt trip/Sådan udfører du magi 101:
Inspireret af mange kilder. Dette er ikke mine egne idéer, bare nogen jeg har fundet og så formuleret lidt dårligere af mig selv, så jeg kan forstå det.
Måske er der nogen andre der også kan få glæde af det.
- At slappe af er ikke at gøre noget!
- Slap af så meget som muligt, men gør ikke noget for at slappe af, da du så ikke slapper af, men gør noget istedet.
- Du tripper ikke/gør noget for at få det godt. Alt hvad du gør for at opnå noget medfører ikke tilfredsstillelse, da det du opnår er at du prøver at opnå noget.
- Du prøver ikke at ændre noget, da det at prøve at ændre noget medfører at man prøver at ændre noget og dermed ikke ændrer det man vil ændre. (Dette inkluderer selvfølgeligt sig selv. Du prøver heller ikke, ikke at ændre noget)
- Du kan ikke undgå at ændre noget da alt hele tiden ændrer sig.
- For at ændre noget efter vilje, skal du nå et afslappet klart sind, formuler din intention i nutid og returnere til et afslappet klart sind.
- Det er vigtigt at glemme det du vil ændre, da du ellers bliver ved at hænge dig i det du vil ændre. (Advarsel: Mystiske ting sker her).
- Du kan ikke glemme noget ved at prøve at glemme noget, da du så bare vil fokusere på at glemme det og dermed huske det.
(det er som at sige du opnår oplysning hvis du forevigt lader være at tænke på aber, ellers opnår du det aldrig -> du kan ikke lade være at tænke på aber hvis du vil opnå oplysning)
(du kan ikke bruge tanker til at slippe for tanker)
- Alle udsagns gyldighed er afhængige af deres kontekst - når noget er noget, er det altid inden for en bestemt kontekst.
Do it! Be a genuine fake! Rememer to laugh

Alt hvad jeg siger er ikke virkeligt.
Edit: Glemte at skrive at det virker bedst hvis du ikke kombinerer det med andre stoffer! Hash gør det for det meste ikke bedre for mig og oftest værre. Alkohol er også rigtig skidt at kombinerer med, ikke mindst pga sikkerheden. Når du er erfaren med Ketamin alene, kan det kombineres med andre psychedeliske stoffer, som du også har erfaring med for sig. Det kan være mere intenst end du kan forestille dig, så vær forsigtigt. Fantastiske komboer er LSD + Ketamin og 2C-B + Ketamin og der er selvfølgeligt et vælg andre. Ketaminen bør tages på peaket eller lige efter, for maksimal effekt.