Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Hope'n'hagen
Hej. Jeg er ny bruger og jeg har nogle spørgsmål jeg utrolig gerne vil have svar på. Nogle er måske dumme, nogle er måske fjollede men jeg vil sætte pris på at blive vejledt (o:

Første spørgsmål: Hvor er søgemaskinen!?

Andet spørgsmål: Jeg har læst side op og side ned om MDMA fordi jeg gerne ville prøve det, men noget står stadig uklart. Jeg vil jo helst have en rigtig god oplevelse første gang, dvs. ingen mennesker der hopper ud af væggen eller lign. Bare en ren optur uden visions. Er pulverform eller piller bedst, kunne forestille mig det var pulver. Hvordan ved jeg det er MDMA, lugter det af noget? ser det specielt ud? Kan man tage det med Alkohol? Jeg kender til EZ kit, men det er jo lidt for sent at finde ud af man sidder med mel når man har købt det. Hvis man må spørge om sådan noget herind, hvad koster det så ? pulver? Piller?

Tredje spørgsmål: Jeg har prøvet coke en gang i mellem, men ikke nok til at være kender. Hvordan ved jeg at jeg står overfor noget god coke, og hvornår ved jeg det er dårlig? I Snakker også om at rense jeres coke. Hvordan gør man det forsvarligt, og uden den store kemiske forståelse?

Alle seriøse svar vil blive modtaget med æblekinder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
1. Søgemaskinen er oppe i højre hjørne Den har et ikon som ligner " ! Søg "

resten af dine spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe dig med da jeg er helt blankt når det gælder MDMA og Coke.
og velkommen :)

Junior medlem

Hehe tak for det, jeg ved ikke om man kun kan se den når man er logget ind, har ikke kunnet se den før synes jeg .

Tak for hjælpen (o:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ecstasy (MDMA) Harm Reduction!

til coken, er du desværre nødt til at have bar lidt viden:
Omkrystallisering af Kokain.HCl
Citat:
Forsøg ikke at gøre dette, medmindre du har haft minimum kemi på gymnasie-niveau, og har det korrekte udstyr, tid og plads. - Patience is the key, og det rigtige udstyr er det halve arbejde gjort!
Læs denne oprensning igennem 2-3 gange, og hvis du stadig ikke forstår noget af det, så hold dig langt væk fra denne procedure!!!

Citeret fra regelsætet - så desværre min ven.
Citat:
Ingen prisdiskussioner - Lad være med at spørge om hvad forskellige stoffer koster, og lad være med at spørge om andre kan få det billigere end dig. Kort sagt, lad være med at snakke om priser på stoffer!

Junior medlem

Ja woow, det forstår jeg ikke en fis af! (:

Der er ikke en light version til bare at rense det en lille smule?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tør dit coke, knus det fuldstændigt, put det i et kaffefilter og hæld iskold acetone over! :)

Junior medlem

Okay, tak (:
Jeg skal ikke skylle det bagefter??
Acetone i næsen ?? :S

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Acetonen skal nok fordampe hvis lige du giver coken nogle minutter på radiatoren, gerne spredt ud på en tallerken eller lignende.

Junior medlem

Sejt, tusind tak for hjælpen!

Mht. MDMA har jeg læst harm reduction men kan stadig ikke finde svar på mine spørgsmål?

Medlem
Brugeravatar

I krystal/pulver form, er du mere eller mindre sikker på at det er ren MDMA du har med at gøre. Hvis det er i pille-form kan der være en masse andet stads, du kan endda få piller som slet ikke indeholder MDMA men piperaziner istedet - og de giver visuals. Så jeg vil sige hold dig til den rene MDMA i pulverform, istedet for piller, med mindre du selvfølgelig er helt sikker på indholdet i pillen. Ellers kan du altid tjekke http://www.pillreports.com ud, den side er en stor hjælp ofte :)

Jeg synes personligt ikke du kan gå efter hverken farve eller lugt. Men du kan godt kombinere det med alkohol.

Medlem

Først og fremmest ros fordi du sætter dig ind i tingene!

Forstår dog ikke dine indvendinger imod E-testkittet. Hvis du virkelig er nervøs for at få urene stoffer, er eneste vej frem et sådan kit. Period. Og pulveret er generelt bedre, især på det seneste hvor det nærmest er umuligt at finde gode piller. Mange af dem indeholder ekstremt lidt MDMA og i stedet noget helt andet.

Mht Coke er det ekstremt svært at finde noget godt i DK. Mange har store armbevægelser og fortæller vidt og bredt om hvor fantastisk netop DERES coke er, men det er selvfølgelig noget vrøvl. Du skal ikke regne med at coke har en renhed på mere end godt 20 procent. Af den grund bruger jeg det ikke mere, men nogle får stadig gode oplevelser ud af det.

Medlem

X-tina

Det er altså ikke korrekt at man er " mere eller mindre sikker på at det er ren MDMA" man får i pulverform. Men det er dog rigtigt at de som regel trods alt indeholder en betydelig mængde MDMA - i modsætning til pillerne.

For mere info læs: Rapport til Sundhedsstyrelsen 2009: Narkotika på gadeplan 2008 http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/Nar ... t_2008.pdf

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Og så er det heller ikke en god ide at kombinere MDMA med alkohol, da MDMA hæver kropstemperaturen og alkohol er vanddrivende. Selvfølgelig sker der ikke noget hvis du tar en øl eller 2, men hold alkohol indtaget lavt... :)
Og velkommen til... :)

Medlem
Brugeravatar

phornuphto skrev:
Først og fremmest ros fordi du sætter dig ind i tingene!

Forstår dog ikke dine indvendinger imod E-testkittet. Hvis du virkelig er nervøs for at få urene stoffer, er eneste vej frem et sådan kit. Period. Og pulveret er generelt bedre, især på det seneste hvor det nærmest er umuligt at finde gode piller. Mange af dem indeholder ekstremt lidt MDMA og i stedet noget helt andet.

Mht Coke er det ekstremt svært at finde noget godt i DK. Mange har store armbevægelser og fortæller vidt og bredt om hvor fantastisk netop DERES coke er, men det er selvfølgelig noget vrøvl. Du skal ikke regne med at coke har en renhed på mere end godt 20 procent. Af den grund bruger jeg det ikke mere, men nogle får stadig gode oplevelser ud af det.

Et E-test kit siger ikke særlig meget om renhed. En hurtig reaktion er dog tegn på et rent stof.
De er er beregnet til at finde ud om det er det ene eller det andet stof man har.
Rene stoffer fås fra en pusher (der ved hvad han snakker om) man stoler på, der stoler på sin engropusher (der ved hvad han snakker om), der...
Eller ved at rense dem:-)

Junior medlem

Tak for alle svarene! (:

Nej jeg skal helt sikker bruge EZ kit hvis jeg skal prøve MDMA. Men når man står hos pusher og ikke ved hverken hvordan MDMA ser ud, lugter, eller virker hvis man prøver en streg, så er det jo svært at vurdere før man kommer hjem til sit kit, og der har man måske allerede betalt for amf eller noget andet. Det var såmænd bare det jeg mente. Har nu heller ikke tænkt mig at blande det med noget andet de første gange, så jeg lige lærer rusen at kende så jeg bedre kan skille alkoholens effekt ad, og hvornår jeg skal stoppe.

Forresten har jeg været inde på pillreports.com men synes slet ikke den er brugbar, der er adskillige rapporter om den samme pille med forskelligt udfald, mange bruger ikke EZ-kit og nogle siger de "Knaser" 20 stk på en aften. Alt i alt virker mange af indlæggene meget useriøse og det er svært for en ikke anende førstegangsbruger at skille de seriøse fra de useriøse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
MDMA skulle gerne være krystaller i forhold til amf og coke der ligner kridt eller er noget mere pulver agtigt

Ved ikke om det er ulovligt at nævne prisen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]